ANUNŢURI ONLINE:
Prima pagina:

prima pagina

Sondaj: Aţi dat vreodată bani pentru a fi internat în spital?
Da
Nu

Comentarii »
Sondaje vechi »

Newsletter:

Abonează-te la newsletter-ul nostru zilnic.

Detalii »

Contact: Aleea Mihail Kogalniceanu 4 , Botosani
Telefon:
0231 515053
Fax
0231 515130
E-mail:
monitorul@ monitorulbt.ro
polivalenta

« Alte articole din categoria Actualitate

Bolnav inconştient lăsat în stradă o oră

Actualitate

Un bărbat plin de sânge şi lovit la cap a zăcut aproape o oră pe trotuar la nu mai mult de 500 de metri de poarta Spitalului Dorohoi, deşi trecătorii au sunat de nenumărate ori la 112 solicitând o ambulanţă. În timp ce oamenii aşteptau sosirea echipajului, două maşini ale Serviciului de Ambulanţă au trecut prin zonă fără să oprească. “În oraşul ăsta mori cu zile. Am sunat de mai multe ori la 112 şi ni s-a spus că Dorohoiul nu are ambulanţe disponibile, iar salvarea va veni de la Botoşani. De când aşteptăm aici două ambulanţe au trecut pe lângă noi, echipajele s-au uitat pe geam şi au plecat. Cred că nu pierdeau mai mult de cinci minute să-l ducă la spital ţinând cont că sunt doi paşi până acolo”, a declarat revoltat Corneliu I., unul din martorii la eveniment.

După zeci de minute de aşteptare, o patrulă a Biroului Poliţiei Urbane Dorohoi a plătit un taxi pentru a-l duce la spital pe bărbatul care mirosea puternic a alcool. Contactat telefonic, Nicuşor Curteanu, şeful Serviciului Judeţean de Ambulanţă, a confirmat că maşinile de la Dorohoi sunt plecate la alte urgenţe în judeţ şi a precizat că a trimis o ambulanţă de la Botoşani pentru a interveni în acest caz. “Sincer îmi pare rău că se întâmplă astfel de neplăceri. Îmi doresc să avem şi la Dorohoi acelaşi număr de ambulanţe ca la Botoşani şi drept dovadă facem demersuri în acest sens. În scurt timp vor fi trei echipaje acolo. Pentru acest caz am trimis o ambulanţă cu medic care trebuie să ajungă dintr-un minut în altul”, a declarat Nicuşor Curteanu. El a mai precizat că din informaţiile primite de la dispeceratul de urgenţe viaţa pacientului nu este pusă în pericol de această aşteptare prelungită.

Echipajul Ambulanţei a ajuns la câteva minute după ce bărbatul a fost îmbarcat în taxi.

La Urgenţe, dorohoianul a fost diagnosticat cu traumatism cranio-cerebral şi mai multe hematoame la cap, medicii precizând că rănile nu sunt severe, iar starea de inconştienţă se datorează probabil alcoolului. Pacientul a fost pus imediat sub strictă observaţie medicală.

Ambulanţa trebuie să intervină în maxim 10 minute

Conform procedurilor actuale, timpii de reacţie pentru echipajele de urgenţe în cazul apelurilor 112 sunt de 10 minute în oraş şi 20 de minute în afara acestuia, timpi care pot fi cu greu respectaţi în cazul ambulanţei de la Dorohoi care deserveşte peste 100.000 de locuitori cu doar două maşini. The European Emergency Number are stabilit foarte clar timpii de reacţie pentru intervenţii în ţările vestice şi monitorizează permanent ca aceştia să fie respectaţi.

 

 

 
Vizualizari: 2756. |   Noteaza articolul :
  • Currently 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  |  Nota curenta: 5.0 din 4 voturi
Comentarii

Monitorul de Botosani nu este responsabila juridic pentru continutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.

  • 1. de Cineoare:
    Si acum cine oare o sa se intereseze de cazul acesta? Cine o sa fie tras la raspundere? Daca murea omul asta in strada cine era de vina ca nu a venit salvarea la timp? Tara de ****.
    2008-07-10, 00:49:38 (adresa: 82.73.80.135)
  • Re: de pentru cineoare:
    draga cititorule...cred ca aici ar trebui sa te contrazic....daca ala e un betzivan ratat...si isi bea mintzile...lasa-l domnle acolo sa zacã...ca la urma urmei..nu l-a fortzat nimeni sa bea...apoi sa cada si sa-si sparga capul...doamne fereste...asa le trebuie betzivilor...nu tre sa-l pazeasca nimeni sa mearga drept pe strada..si sa-l ajute sa-si pastreze echilibrul...
    2008-07-10, 00:58:24 (adresa: 86.122.0.173)
  • Re: de pentur "pentru cineoare":
    ba ccat o las pe ma-ta sa moara in strada cand o va priam data beata..ba jeg infect .. sa-ti moara tot neamul de tarani prosti. **** cu ochi, dute-n **** mati de bou , mori drecu in actident de masina, sa te lese lumea lipit de copac, sa nu se atinga nimeni de tine, daca ai calcat putin pedala mai tare. asa dai asa primesti.
    2008-07-10, 13:31:39 (adresa: 89.136.81.235)
  • 2. de MIRATILOR si IAR MIRATI:
    Oare cat va mai dura,pentru a se intra in normalitate,cu asistenta medicala,in urgente !Majoritatea cetatenilor ,manifesta atitudine civica si apeleaza in astfel de cazuri-la 112 !Ce urmeaza.....se vede !Cine pune un diagnostic,decat personalul medical ?Poate era sub influenta alcoolului,dar tot urgenta era !Dar daca era o coma diabetica,infarct ,traumatism cranio-cerebral ?Pentru d.na ce a postat comentariul nr.2,se vede ca si ea are o urgenta in familie(sotul+alcool ul),de aici tonul comentatriului care-i pune si ei diagnosticul-sa se trateze !De mult se vorbeste(zvonuri),ca in Dorohoi,medicii de familie vor deschide un centru de permanenta,care tot zvon a ramas !Serviciul de pimire urgente a spitalului,este functional,dar nu are incadrati medici specializati in medicina de urgenta !Dl.dr.Oprisanu,poat e impreuna cu CAS-rezolva si aceasta situatie !Ce s-a intamplat acum cu intarzierea salvarii,este un incident nefericit,cauzat de lipsa masinilor si a schemei complete de incadrare cu personal!Avem incredere in personalul sanitar dorohoian-carora le doresc-sanatate si putere de munca !
    2008-07-10, 06:13:46 (adresa: 89.44.81.105)
  • 3. de cetateanul:
    Cum sa ajunga salvarile daca medicii din statiia de salvare staun toata ziua si joaca boboraza si tenis, doar fosta directoare ce mai face chemari. Unde nu vine Arafat să-i spunem noi botosanenii cum acest individ de director a adunat niste ciumeti de doctori care nu fac nici un fel de chemari.
    2008-07-10, 06:57:34 (adresa: 77.81.254.132)
  • Re: de cineva:
    Da' tu cine esti ba? Esti ruda cu fosta directoare de stii cate chemari face ea? Sau esti din gasca ei de lingai?
    2008-07-11, 09:48:15 (adresa: 86.122.0.173)
  • 4. de Elyte:
    Inca cei de la Directia de sanatate nu au sanctionat echipajele care erau de serviciu atunci ?Bai directore de spital si doctori de 2 lei de pe ambulantele din Dorohoi: MURITI!
    2008-07-10, 07:01:40 (adresa: 81.208.83.226)
  • 5. de adi:
    Nu faptul ca era beat e important. Echipajele de pe ambulanta tb sa intervina in orice situatie. De asta, multi poate intr-adevar in stare critica mor in strada fiindca nimeni nu ii ia in seama motivat de faptul ca ii eticheteaza ca si betivi.
    2008-07-10, 07:20:39 (adresa: 89.33.221.212)
  • Re: de jean:
    Corect. De asta unii mor de inima prabusiti in strada, fiind clasificati betivani.
    2008-07-10, 08:10:24 (adresa: 89.122.133.71)
  • 6. de smart:
    ma cum naiba poti sa zici ''viaţa pacientului nu este pusă în pericol de această aşteptare prelungită.'' acesta este sistemul de sanatate mori cu zile ce sa-i faci dak a baut omu asta e dar de-acu dak a baut il tratezi k pe un caine............... .....vai de viata voastra cu sistemu vostru de sanatate toti sunteti niste ''comozi'' vai de mine cum sa va deranjeze de la cine stie ce.......dak o sa aiba si familia voastra vreodata nevoie de o ambulanta sa astepte si ei atata ca doar ''viaţa pacientului nu este pusă în pericol de această aşteptare prelungită.''.... ..............SA VA FIE RUSINE....dar din pakate la voi nu exista asa ceva...........
    2008-07-10, 09:10:46 (adresa: 89.33.220.21)
  • 7. de venus:
    Corect: "barbat in stare de inconstienta..."
    2008-07-10, 09:24:04 (adresa: 193.43.246.129)
  • Re: de desigur:
    INCONSTIENT 1. Totalitatea fenomenelor psihice nesupuse controlului constiintei. 2. Se spune despre un pacient ca este inconstient - cand acesta nu mai reactioneaza la stimuli exteriori (nu vorbeste, nu se misca, nu deschide ochii etc.). --- uite asta zice dictionarul, si dex-ul si cel medical, bai madam gramatica si sintaxa. Daca tu ii spui prietenului tau ca e inconstient atunci cand merge cu bicicleta pe o roata, asta e alta treaba, se cheama ca un cuvant si-a largit sensul si e folosit asa in vorbirea colocviala, asta inseamna cea de zi cu zi, nu o confunda cu argoul sau jargonul. N-ai inteles, nu? Asta e. Ai luat bacul recent?
    2008-07-10, 15:32:16 (adresa: 82.79.175.11)
  • 8. de ARAFAT:
    DOMNUL CURTEANU CE FEL DE MANGEMENT FACETI NU ESTE PRIMUL CAZ.?DACA AU TRECUT DOUA SALVARI PRIN ZONA DE LA SPITAL SI TREBUIA TRIMISA DE LA BOTOSANI UNA ,CARE SUNT CHELTUIELILE SI EFICIENTA. ESTE CAZUL DE DEMISIE DACA NU VOM SESIZA PE SECRETARUL DE STATCARE SE OCUPA DE DVS.
    2008-07-10, 10:09:55 (adresa: 89.33.214.140)
  • 9. de ...:
    oricum toţi doctorii aşteaptă multă mită iar unii nici măcar nu-şi cunosc bine meseria şi dau diagnosticuri proaste.s-a intâmplat şi in familia mea aşa ceva.deoarece doctorii noştri nu au fost in stare să depisteze o peritonită, au dat diagnostic de cancer în ultima fază.incompetenţi!
    2008-07-10, 10:23:40 (adresa: 86.122.0.188)
  • 10. de Dana:
    Moartea d-lui Lazarescu!
    2008-07-10, 11:00:14 (adresa: 135.196.99.44)
  • 11. de Salariat SJA:
    Pentru orice betiv care doarme pe strada ar trebui sa existe cate o ambulanta pregatita sa-l astepte.Daca cumva ambulantele sunt plecate la urgente reale, atunci trebuie insultata Ambulanta.Cineva azvarle o piatra in balta si TOTI cei fara ocupatie isi dau cu parerea. Nu e corect ca pentru un betiv sa insultasti pe cei ce isi fac datoria cu masinile care le au nu cu cele din vis.
    2008-07-10, 11:17:17 (adresa: 89.122.133.77)
  • Re: de Salariatului de la ambulanta?:
    Ce functie,ai mata la ambulanta-permanenta sau sezoniera ?Ce cunostinte medicale ai despre urgenta si cand ai dat ultimul examen si cu cien???La psiholog,ai fost ???Vezi cate mai ai de facut,inainbte de a te apuca sa comentezi>?>Nu mai bine taceai si te odihneai-ca odihnit ser pare ca esti,doar ceva probleme de atitudine si constiinta !In rest ai grija ,sa nu pierzi cheia de la locuinta !!!!Somn usor !
    2008-07-10, 11:34:16 (adresa: 89.44.80.5)
  • 12. de Asistent SJA:
    Articolul induce opinia publica in eroare.Pacientul era sub influenta alcoolului si de grav ce era nu a fost internat.Nu autrecut salvari pe langa el .Daca dl ziarist le-a vazut sa ni le aduca si noua.Erau probabil masinile de transport ale spitalului dar cine nu face diferenta sa nu comenteze. Nu e nici o legatura intre managementul SJA si un articol scris fara profesionalism.Fieca re face cat si ce poate!
    2008-07-10, 11:31:41 (adresa: 89.122.133.77)
  • 13. de Salariata SJA:
    Nu este prima data cand Dl Prelipceanu scrie articole din burta ca sa faca valuri.Pornind de la observatia ca un betiv doarme pe strada, lucru la ordinea zilei ajunge la norme europene.Pt noi pacientii sunt egali, dar daca cele 2 salvari erau la alte urgente reale, in clipa aceea ,nu trebuie declansat un razboi mondial pt ca nimeni nu are cum sa fabrice ambulante in plus pt betivi la minut. Haideti sa fim seriosi domnilor!
    2008-07-10, 11:39:43 (adresa: 89.122.133.77)
  • 14. de Un ambulantier:
    Comentariile rau voite nu pot fi oprite, dar daca analizam sincer situatia, este doar tendinta de a ne insulta a tuturor.Nu cred ca pentru un betiv care a fost dus de Politie la spital trebuie vorbit atat de urat de AMBULANTA.NUMARULR. BETIVILOR ESTE MAI MARE DECAT CEL AL AMBULANTELOR.Crede-t i ca alta condurere ar fabrica mai multe ambulante. Lasati-ne sa le dirijam cum putem mai bine.Jignirile DVS nu aduc masini in plus.Parerea mea !
    2008-07-10, 11:47:05 (adresa: 89.122.133.77)
  • Re: de Crotal:
    Trebuie vorbit f.f.f. urat despre serviciu dv. de ambulanta deoarece ati facut un lucru urat . cine va plateste sa judecati oamenii in cei ce trebuie salvati si cei care nu merita? Dependenta de alcool, alcolismul e tot o boala si ar trebui tratata ca atare.
    2008-07-16, 18:22:00 (adresa: 89.44.82.4)
  • 15. de cornel:
    pt mez-elyt:esti un bou si un timpit!
    2008-07-10, 11:58:14 (adresa: 89.44.80.5)
  • 16. de Dispecer SJA:
    Nu asa se scrie un articol Dle Prelipceanu! Este o mare minciuna ca pe langa pacient, fie el si betiv au trecut doua salvari, e o minciuna mare.Au trecut probabil ambulanta de transport a spitalului sau alta masina de transport dar nu ale AMBULANTEI.Si in clipa asta dorm zeci de betivi in boscheti.Trebuie sa dati cu noroi in AMBULANTA?Atacati si judecati persoane nevinovate in numele unui betiv!
    2008-07-10, 12:01:46 (adresa: 89.122.133.77)
  • 17. de cornel:
    acesti betivani care paraziteaza ambulanta si spitalele trebuie pusi sa plateasca serviciile medicale de care beneficiaza! Asa se intimpla in alte tari!
    2008-07-10, 12:16:09 (adresa: 89.44.80.5)
  • 18. de kr0nick3r:
    nu e prima oara cand sta omul juma de ora la 500 de metri de spital sa vina o salvare. Accidentul cu scuterul din Dorohoi, sa petrecut exact in acelasi loc si omul ala era mult mai grav
    2008-07-10, 12:25:26 (adresa: 92.81.219.184)
  • 19. de minora:
    is niste nenorociti...eu personal am sunat la 112 de mai multe ori pentru diverse persoane gasite pe strada inclusiv batrani....si le era lene sa isi miste fundul..nu conteaza ca omul mirosea a alcool..datoria lor este sa intervina ca daca omul ala moare ei sunt trasi la raspundere...ar trebui scosi pe rand din functiile de conducere pe care le au si sa vedeti cum toata lumea si-ar face treaba in mod onorabil
    2008-07-10, 12:27:56 (adresa: 89.37.38.242)
  • 20. de martor:
    domnilor de la ambulanta, pe cele doua masini care au trecut si au fost vazute de zeci de oameni care pot confirma, scria AMBULANTA. noi nu avem de unde stii ce transporta, dar puteau macar oprii la semnele noastre. nu numai ca insultati ziaristul dar insultati o comunitate intreaga. voi posta filmul facut pe internet ca sa va convingeti si il voi trimite si la televiziunile centrale sa vad daca atunci mai spuneti ca ziaristul scrie din burta. adevarul doare domnilor!!!
    2008-07-10, 12:28:26 (adresa: 89.39.163.128)
  • 21. de fhgxd:
    precum mai scriam intr/un comentariu anterior, Dorohoi...Bullshit! nu mai scriu mai departe ca n'are rost....
    2008-07-10, 12:48:35 (adresa: 83.70.162.251)
  • 22. de mesaj pt dl prelipceanu:
    Domnule Prelipceanu, dvs stricati tiparele din dorohoi cu textele dvs. Pina sa veniti dvs. domnii care stau pe scaune comode erau obisnuiti sa fie preaslaviti si laudati in ziare. Textele dvs. supara prin adevar, corectitudine si simplitate. astazi in scchimb ati gresit si ati fost de partea ambulantierilor in schimb. trebuia sa scrieti si cum au murit oameni injunghiati pentru ca salvarea a ajuns tarziu in felul asta adevarul era complet. Daca sunteti ziarist adevarat nu-i lasati sa ne puna pumnul in gura! Va rog continuati sa scrieti asa cum ati scris si pana acum si poate asa Dorohoiul va scoate capul din mizeria in care se afla.curaj si nu-i bagati in seama pe cei pusi sa comenteze in favoarea lor.
    2008-07-10, 13:06:59 (adresa: 89.39.166.140)
  • 23. de pt "angajatul SJA" :
    ba **** prost , unde morti mati is ambulantele ? la care urgente reale ? au treuct 2 pe langa el, probabil tu erai in una, si a fost lasat in strada. CUM ZICEA SI ALTUL : de unde dracu sti ca omul nu a facut infarct din vari motive? De unde stii asta daca nici nu te apropi de el ? Pentur ce **** mait iei salar din banii public ba jeg infect? vedete-as mort in **** mati.
    2008-07-10, 13:34:43 (adresa: 89.136.81.235)
  • 24. de MONIK:
    dak tot era "bolnavu" cazut inconstient langa poarta spitalului si erau numai 500 de metri pana in spital ...de ce nu l-au dus acei oameni ......si a trebuit sa sune la spital? Poate salvarea avea alte cazuri mai urgente. asta cert era un betiv. PENTRU CITITORUL "PENTUR"(pentru cicoare)....te rog scuza -ma dar esti bolnav mintal.....daca te revolti pe mesajul unui cititor ca si tine si ii aduci attea injurii si "blesteme"......, FIECARE ARE DREPTUL LA COMENTARII LEGATE DE ARTICOL.......
    2008-07-10, 13:47:06 (adresa: 92.81.174.170)
  • 25. de Dinamocop:
    Bine ca politistii au putut sa-l transporte la spital,pe cheltuiala proprie insa ambulanta nu! Bravo si cinste lor! Indiferent k era beat sau nu,omul avea nevoie de tratament medical,putea fi lovit mai tare la cap.Cum si-au dat seama angajatii spitalului k nu e grav,din mersul ambulantei?
    2008-07-10, 14:41:42 (adresa: 88.158.206.41)
  • 26. de chiar asa?:
    nu mai injurati degeaba ziaristul. si nici nu va mai ambalati domnii de la salvare ca are dreptate. era un betiv care dormea? si cum l-ati vazut, uitandu-va pe geam, cand treceati cu masina? opriti, va uitati la el, ca poate fi beat sau mort si daca e doar un betivan care doarme il lasati acolo sau il duceti la umbra. intreaba un sanitar indignat ca ce trebuie cite o ambulanta pentru fiecare betiv? da mai ioane, trebuie. ala poate fi beat, dar poate fi si mort si asta verifica unul de specialitate, nu taximetristul. e usor de priceput, cineva a chemat o ambulanta si nu a venit timp de o ora nimeni. in orice tara din lume jumate din cei care lucreaza acolo la Dorohoi erau dati afara cu strigaturi. Aici in Romania, aia nu patesc nimic in schimb e injurat ziaristul care a indraznit sa scrie ca pe salvatorii de vieti ii doare in****de fapt de ce se intimpla. asta e situatia, nu o mai aburiti.
    2008-07-10, 15:18:15 (adresa: 82.79.175.11)
  • 27. de Salariat SJA:
    Oamenii sunt egali ca drepturi fie ca sunt sau nu in stare de ebrietate.Nu inteleg un lucru, chiar nu se pricepe ca nu e vorba de rea vointa ci de faptul ca cele doua masini erau la alte urgente?Lucrul acesta poate fi verificat.Si daca atata poate sa aiba pe moment statul roman trebuie jigniti oameniii.Una e sa ai si sa nu trimiti ,si alta e sa faci tot ce poti cu ce ai.Cine nu vrea sa inteleaga sa nu ridice piatra.
    2008-07-10, 15:54:33 (adresa: 89.122.133.77)
  • 28. de Un sofer:
    Sa nu ne mai comparam atata cu strainatatea ca am fost si eu afara.Acolo Primaria are o masina care cara bvetivii de pe strada si pe urma ii pune sa plateasca.Daca Ambulanta ar avea 10 masini disponibile pe tura la Dorohoi si nu ar trimite ar fi vinovata, dar daca ai 2 si alea implicate in alte urgente de ce atata vorba. Betivii sunt o problema a comunitatii locale nu ai ambulantei numai.
    2008-07-10, 16:00:25 (adresa: 89.122.133.77)
  • 29. de Un asistent medical:
    Ambulanta are un numar limitat de masini, noi nu ne comparam cu strainatatea.Atata avem ,atata ne putem permite.Salariatii SJA lucreaza cu ce au ,nu cu ce n-au.Betivul nu a patit nimic si nici nu a fost internat pentru ca nu era grav.In fiecare zi sunt zeci ca el.Ce vom face? Injuram salvarea pentru ca nu are un numar mai mare de ambulante decat potentialii betivi care cresc la numar zilnic?Sau cautam rezolvarea la comunitatea locala.Decat sa injuram mai bine am cauta solutii pentru ca betivii sunt o problema sociala, comunitara si nu numai medicala.Asa ar fi civilizat, nu sa ijuram ci sa ajutam! Daca cei ce condamna ar fi in locul nostru si ar avea 2 masini plecate la alte urgente, ce ar face? Sa nu exageram o problema a comunitatii locale si sa responsabilizam doar ambulanta .Ar trebui o masa rotunda pe aceasta tema cu toti responsabilii comunitatii locale.In strainatate exista organizatii nonguvernamentale care caraq betivii de pe strada in adaposturi, la spital ,unde trebuie.de ce nu si la noi?
    2008-07-10, 16:16:41 (adresa: 89.122.133.77)
  • Re: de bogdan:
    poate ne explici mai detaliat, care erau urgentele? campionat de table cumva? jegosilor!
    2008-07-10, 18:47:54 (adresa: 78.96.71.86)
  • 30. de Un cititor:
    Eu cred ca suntem putin nesinceri cu noi insine.Care e problema de fapt?Ca acest om beat era pe trotuar? Caci zilnic trecem pe langa zeci de betivi care daca nu sunt in calea noastra nu deranjeaza pe nimeni si nimeni nu face valuri.Mi se pare ca culpabilizati ambulanta degeaba. La noi in Dorohoi pe 100m sunt cel putin 3 crasme, sau bodegi, iar numarul betivilor ce dorm in jur e nenumarat zilnic.toti trecem pe langa ei si nu-i bagam in seama.Acuma dintr-o data am gasit tapul ispasitor al tuturor brtivilor:Ambulanta. Oare asa sa fie? Sa-l lasam pe daca ar fi avut nu stiu ce si nustiu cum si sa recunoastem ca problema depasestwe posibilitatile ambulantei.Faceti un calcul oameni buni ai betivilor ce roiesc in jurul crasmelor si care dorm pe strada.Oare cate ambulante ar trebui sa aiba orasul nostru ? Egal cu al betivilor ca altfel rupem gatul ambulantei? Nu cred ca asta e solutia.Primaria are un cuvint greu de spus dupa promisiunile facute nu de mult timp si ar trebui sa le puna in practica.asa e peste tot in strainatate. Betivii sunt culesi de o masina a Primariei, dusi siunde trebuie, apoi pusi sa lucreze in folosul comunitatii locale sa se poata recupera banii.
    2008-07-10, 16:38:06 (adresa: 89.122.133.77)
  • 31. de daniel:
    sa vedeti ce ambulante au la spitalul de saveni si personal descalificat au.Vine cu punga de plastic in loc sa vina cu geanta de prim ajutor si intreaba soferul care este f calificat sa spuna ce fac cu bolnavul respectiv.E prea murdar sistemul si cu siguranta nu se va face nimic,toata populatia contribuie obligatoriu la cas si ce primesti?nimic.De ce acei bani nu se redirectioneaza catre o clinica privata la care sa poti beneficia de servicii prestate de profesionisti nu de niste nesimtiti care sunt in garda si vezi Doamne ii deranjezi de la somn!!!!
    2008-07-10, 17:17:22 (adresa: 92.81.189.63)
  • 32. de Dr Chix:
    Sa punem lucrurile la punct: Un apel facut la salvare care anunta o persoana cazuta pe trotuar in stare de inconstienta; n-are importanta din ce cauza survine acea stare. Ambulanta solicitata apare la aproape o ora! Si lucrul asta se petrece in oras! Daca s-ar fi petrecut la Miorcani ajungea in 24 de ore! Nu ma intereseaza etiologia bolii de care sufera cel cazut, e o persoana inconstienta care poate intra in coma oricand ori in cel mai rau caz se poate asfixia cu lichid de varsatura, in lipsa unui ajutor medical autorizat. Domnii de la Ambulanta de cand isi permit sa emita judecati morale si de cand alcoolicii nu mai au dreptul la viata sau la asistenta medicala? Meseria dumneavoastra nu va da dreptul sa judecati pe nimeni...inteleg lipsa ambulantelor si personalului cu care ne confruntam de cand ne stim in Sanatate..dar ceea ce am vazut postat mai sus din partea colegilor ma cutremura si ma fac sa ma indoiesc de calitatea umana a celor ce au postat si care si-au permis sa judece un caz condamnand un viciu prezumat....iar faza cu : " Betivul nu a patit nimic si nici nu a fost internat pentru ca nu era grav" e criminala si ma scuteste de orice replica...Si daca totusi murea ..betivul? Ati fi zis ca asa i-a trebuit?...Idiotilor !
    2008-07-10, 18:19:27 (adresa: 89.44.81.236)
  • 33. de hahaha:
    ba tarani prosti..intrebare e de udne morti masi lu seful de la sja a stiut schipajul idn ambulanta ca ala e beat si nu cu preinfarct ? de unde a ghicit ? a stiu pe dracu..problema-i ca nu a intervenit nimeni sa vada ce-i cu el.
    2008-07-10, 19:50:04 (adresa: 89.136.81.235)
  • 34. de doar eu:
    vinovati sunt cei de la Ambulanta prin simplul fapt ca nu au oprit macar sa vada ce este cu acel om inconstient, iar cei de la serviciul 112 aia sunt cei mai vinovati pt ca atunci cand ai nevoie de un ajutor si apelezi la ei te tin la telefon pe putin 10 min, dar si cei care l-au gasit pe omul ala pe trotuar si au vazut ca e inconstient de ce nu l-au dus la spital ca tot era la cativa pasi.......analizati problema si din alt punct de vedere
    2008-07-10, 20:33:55 (adresa: 92.81.184.253)
  • 35. de n0e:
    sunt indignat...profund indignat.cert este ca un asistent(medic) profesionist,care avea o interventie cu distanta mai lunga in salvarea vietii unui om,matematic judecand,la o distanta mai scurta =sanse mai mari de salvare...dar sa zicem ca nu sunt in materie sa judec si poate cazul unde se deplasa ambulanta avea mai mare sanse de reusita dupa anumite informatii...moral era sa opreasca 1 minut (sa calculeze o comisie competenta daca era sau nu vital)si sa confirme daca victima putea fi transportata si cu alte mijl. de transport la spital,fara probleme,iar atunci se vedea implicare...sincer din cate cunosc,sunt pe salvare "oameni"(tineri) siii... care ar trebui sa se duca la pensie,sau in nici un caz la interventii rapide.
    2008-07-10, 21:10:03 (adresa: 78.96.234.127)
  • 36. de eu:
    la noi la dorohoi e o nesimtita care iti raspunde la telefon si care are o atitudine de neacceptat. Am sunat si eu la ambulanta odata pentru cineva care facuse criza de epilepsie si aia mi a spus ca va veni ambulanta. dupa un interval de timp femeia si a revenit si cand am sunat din nou sa anunt sa nu mai vina amb. nesimtita mi-a raspuns ca oricum nu avea de gand sa vina....mori in strada la Dorohoi.....e jenant fratilor...poate se sesizeaza cineva, nu stiu
    2008-07-10, 23:29:11 (adresa: 89.39.166.159)
  • 37. de ana:
    comentariile voastre sint din ciclu,mult zgomot pentru nimic.situatiile de urgenta sint foarte multe si variate ,nu cred ca cineva ar proceda cu rea vointa ,aveti calculator si scrieti toate timpenile
    2008-07-11, 18:03:04 (adresa: 92.81.222.40)
  • 38. de aneta:
    am solicitat de multe ori salvarea si chjar avenit f. repede , mai lasati insultele
    2008-07-11, 18:11:13 (adresa: 92.81.222.40)
  • 39. de lolita:
    sincer din fotografia postata pe site mie mi se pare ca respectivul se relaxeaza!daca nu ati observat sta cu mainile sub cap.oare asa arata un om cu infarct? si apropo termenul de preinfarct nu exista!
    2008-07-11, 20:02:23 (adresa: 89.122.133.77)
  • 40. de aspirina:
    bolnavi ca cel din fotografie se gasesc pe toate strazile iubitului nostru judet,asa ca cine doreste sa apara la ziar sa se apuce de filmat,SJAsafaca un echipaj special care sa care betivii de pe strazi,dar sa aiba si 4ambulantieri ca nu cumva sa i zdruncine
    2008-07-11, 22:23:09 (adresa: 92.81.222.40)
  • 41. de Radar:
    Ba sa fim seriosi : a chemat cineva salvarea ca era un om beat sau ca era LOVIT-ACCIDENTAT? Lasa vrajeala ca ca e baut, nu conta prea mult doar nu conducea vreo masina.
    2008-07-16, 18:28:51 (adresa: 89.44.82.4)

Pentru a putea posta comentarii pe marginea subiectului trebuie sa fii autentificat!

Autentificare:
Am uitat parola
Inregistrare
Tine-ma minte
Parerea mea:
Parerea mea
Autentificare:
Tine-ma minte
Am uitat parola
Inregistrare
Poza Zilei: Lucrătorii de la salubritate probabil vor să verifice dacă botoşănenii consumă zilnic doi litri de lichide pe zi, cum spune medicul.
Diverse: Horoscop Recomandari TV

Vremea:
Acum: 19°C.
La noapte: 12°C.
Maine: 22°C. Detalii »

Curs valutar:
USD: Tendinta 3,3203 lei
EUR: Tendinta 4,2616 lei

proctomed
Bloguri:
Chestionar

Nici un chestionar in baza de date!

pressshop
Sumarul editiei: