ANUNŢURI ONLINE: RSS
Prima pagina:

prima pagina

Sondaj: Credeţi că forţele de dreapta ar trebui să se alieze pentru a forma Guvernul?
Da
Nu

Comentarii »
Sondaje vechi »

Autentificare:
Tine-ma minte
Am uitat parola
Inregistrare
Newsletter:

Abonează-te la newsletter-ul nostru zilnic.

Detalii »

Contact: Aleea Mihail Kogalniceanu 4 , Botosani
Telefon:
0231 515053
Fax
0231 515130
E-mail:
monitorul.at. monitorulbt.ro
polivalenta
Dedicatii RadioFix Live
pressshop

Clipuri video:

Marime text:

« Alte stiri din categoria Actualitate

BMW condus spre moarte

Actualitate - Tudor CHIRIAC
(citeste alte articole de acelasi autor »)


Doi tineri şi-au găsit ieri sfârşitul în cel mai grav accident rutier din acest an. Un BMW 525 a fost spulberat de pe şosea de un Audi Q7, după ce a intrat pe contrasens din cauza vitezei excesive. Imaginile care li s-au înfăţişat echipelor de intervenţii venite la Huţani au fost unele de coşmar. Deşi pregătite pentru a prelua victimele în ambulanţe de terapie intensivă, cadrele medicale nu au putut decât să constate decesul ambilor ocupanţi ai BMW-ului. "Din păcate ambii bărbaţi prezentau multiple traumatisme la nivelul capului, coloanei cervicale şi toracelui, iar pasagerul din dreapta prezenta un traumatism cranian acut deschis, cu o plagă de aproximativ 10 centimetri şi cu pierderea totală a substanţei cerebrale", a precizat Bogdan Ursu, medic în cadrul Serviciului Judeţean de Ambulanţă. Spre uimirea tuturor şoferul Audi-ului Q7 a scăpat doar cu câteva zgârieturi. "Am văzut că la un moment dat i-a furat spatele, au derapat, au intrat pe contrasens direct în maşina mea. Cred că aveau viteză, pentru că au intrat în curbă cam tare", a precizat Florin Rizac, şoferul Audi-ului.

La faţa locului au ajuns şi două echipaje de descarcerare ale SIAMUD şi cinci ale Poliţiei. Din primele cercetări se pare că vinovat de tragedie a fost şoferul BMW-ului, a cărui maşină s-a oprit pe latul şoselei, după ce a derapat într-o curbă la stânga şi a intrat pe contrasens. "A fost un impact total. Accidentul s-a produs pe fondul vitezei excesive, la 50 de metri de borna care marchează intrarea în judeţ. Neadaptarea vitezei pe un carosabil umed a făcut ca cei doi tineri să-şi piardă viaţa într-un mod tragic, le-au sărit creierii în urma loviturii deosebit de puternice. Şoferul din cealaltă maşină a închis ochii şi a aşteptat nenorocirea", a precizat comisarul şef Dumitru Zmău, şeful Poliţiei Rutiere, aflat ieri la Huţani. Deşi nu au putut stabili viteza maşinilor implicate în accidente, poliţiştii spun că autoturismul BMW circula cu mult peste 100 de kilometri pe oră.

După ce cadavrele celor doi tineri au fost scoase din maşina aproape ruptă în două, poliţiştii au stabilit că şoferul se numea Radu Filip Hârtie şi avea 32 de ani, iar pasagerul din dreapta sa, Ioan Grigore Grigoraş, de aceeaşi vârstă. Ambii aveau domiciliul în satul Mândreşti, comuna Vlădeni. Tot oamenilor legii le-a revenit şi dificila sarcină de a anunţa familiile celor doi.

Accidente din cauza alcoolului

Din păcate, accidentul de la Huţani nu a fost singurul din weekend. Un eveniment rutier a avut loc sâmbătă după-amiază la Tudora, unde un sucevean de 38 de ani, cu permis din 2008, a lovit violent din spate o căruţă în care se aflau Alexandru A. de 41 de ani, din localitate şi o fetiţă de şase ani. Răniţi în urma impactului, aceştia au fost duşi cu ambulanţă la spital. Pentru că prezenta multiple traumatisme faciale şi craniene, copila a fost trimisă la Iaşi. În urma testării cu etilotestul, şoferului i s-a stabilit o concentraţie de 0,59 miligrame/litru alcool pur în aerul expirat. Tot sâmbătă, însă, la Vorniceni, Viorel A. din comună şi-a izbit maşina într-un copac. Bărbatul care s-a urcat băut la volan, etilotestul indicând o concentraţie de 1,17 miligrame/litru alcool pur în aerul expirat şi fără a poseda permis de conducere, a avut norocul să scape fără răni grave. Tot sâmbătă, alcoolul a mai făcut două victime. O femeie de 46 de ani şi fiica ei de 19 ani au fost transportate la spital, după ce maşina în care se aflau s-a izbit violent de o căruţă încărcată cu lemne. Deşi a scăpat teafăr, căruţaşul a fost găsit în urma testării cu etilotestul cu o concentraţie de 1,17 miligrame/litru alcool pur în aerul expirat.

Seria răniţilor în accidente a fost completată de o bătrână de 78 de ani, din Botoşani, care a ajuns la spital cu un traumatism cranian sever după ce a fost lovită de maşina condusă de Valeriu C. de 32 de ani,posesor al permisului din mai. Accidentul a avut loc ieri la amiază, aproape de trecerea de pietoni din dreptul Liceului Sportiv. Cercetările au arătat că bătrâna a încercat să traverseze prin spatele unei maşini parcate.

 

 
Vizualizari: 13353. |   Noteaza articolul :
  • Currently 4.45/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  |  Nota curenta: 4.5 din 11 voturi
Comentarii

Monitorul de Botosani nu este responsabila juridic pentru continutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.

  • 1. de marian:
    asa patesc toti cei care se cred la f1
    2008-12-01, 01:54:36
  • Re: de Pt marian:
    Mariane nu toti au Q7.Daca era o dacie in locul lui Q7 care are 2200 kg se facea praf.si BMW era intreg acuma.Cu dacia mori si la 50 KM la ora.Mai gandeste-te ca testele crash se fac la o viteza de 66KM la ora.La viteza asta cele mai tari masini otin 5 stele.Din pacate acest model de BMW avea numai 4 stele.Ghinionul lor a fost ca au fost loviti in lateral, unde 99% din masini sunt foarte vulnerabile.
    2008-12-01, 10:33:59 (adresa: 89.41.3.76)
  • Re: de ank:
    mariane nu critica pe altii,vrei sa iti spun ceva in Romania se circula prost,alea sunt sosele te faci de ras cu ele.Basescu se plimba prin Italia in loc sa faca strazile in tara.Se poate intampla orcui gandestete ca 2 copii au ramasa fara tata.
    2008-12-01, 16:04:37 (adresa: 87.5.17.38)
  • Re: de didi:
    nu mai vorbiti de marci , aci este vorba in primul rand de viteza,teribilismul faca victime,problema marcilor sa se puna la concursurile sportive,nu faceti concursuri pe sosele !
    2008-12-01, 17:39:21 (adresa: 89.137.170.105)
  • Re: de ala:
    bmw ul avea tractiune spate , oricum ar fi fost drumul, dak era cat de putin ud putea sa ii fuga spatele.......Dumnez eu sa ierte
    2008-12-02, 15:40:22 (adresa: 92.84.147.23)
  • 2. de Ralu:
    Gandeste-te cati soferi circula cu mai putin de 100 km/h in afara unei localitati. Daca nu derapa, nu se intampla nimic. Nu trebuie sa dam cu parul in capul unor oameni care oricum au platit cu viata. Dumnezeu sa-i odihneasca.
    2008-12-01, 02:05:49
  • 3. de xxx:
    Accidente se pot intampla chiar si la 50 km/ora, insa aici cred ca a fost vorba de viteza mult peste suta.Varianta standard la aceasta masina implicata in accident contine traction control system (include ABS, ASC, DBC, EBV) si totusi au pierdut controlul masinii. Pacat de tineretea lor si Dumnezeu sa-i ierte!Din pacate cei apropiati celor doi raman cu suferinta iar ceilalti participanti la trafic nu trag invataminte din aceasta nenorocire.Dar daca in locul masinii Audi era o Dacia 1300 cu 5 persoane in interior, care era bilantul accidentulul?
    2008-12-01, 06:10:14
  • Re: de pacat:
    Dumnezeu sa-i ierte...
    2008-12-01, 06:37:07 (adresa: 89.45.27.61)
  • 4. de costel:
    Un BMW mai putin
    2008-12-01, 07:56:02
  • Re: de bravo:
    si un babalau mai mult...
    2008-12-01, 13:16:00 (adresa: 82.79.175.11)
  • Re: de cineva:
    si un teribilist mai putin.Spuneti ca daca era o dacie ,ce se intampla? Simplu, mureau cei din Dacie ca e mai slaba si-atunci cel din BMW ramanea sa plateasca.Tampiti care nu stiu decat sa mearga cu viteza sa impresioneze pe altii.Pot sa pun pariu ca a vrut sa-i arate celui din dreapta ce masina are si ce sofer este el.Pacat.
    2008-12-01, 18:36:53 (adresa: 92.84.170.74)
  • 5. de aderenta -10000:
    cum dorm cei care ar trebui sa faca drumul circulabil??cum este posibil sa alunece in halul asta un drum atat de important ca bt-sv??acest drum nu are aderenta nu are rugozitate nu are scurgere si mai vin astia de la drumuri si mai baga si nisip sa aluneci mai bine. sunt solutii mai bune care nu distrug drumurile si masinile.cine verifica drumurile din judet??ptr ca este cineva care verifica.este lege clara in care se stipuleaza proprietatile unui drum.si mi este cineva care verifica ce au facut stia.oare sunt baietii astia corupti???cati oameni trebuie sa moara sa faca cineva ceva legat de aderenta acestui drum??
    2008-12-01, 08:02:06
  • Re: de acvaplanare:
    Cautati pe internet si veti vedea ca acvaplanarea incepe sa se produca de la aproximativ 60 Km/h, asa ca nu dati vina numai pe calitatea suprafetei drumului. Daca pe o sosea stiti ca s-au produs o serie de accidente datorate aderentei scazute, cine va indeamna sa apasati pe acceleratie fara sa va ganditi la ce se poate intampla.
    2008-12-01, 08:34:36 (adresa: 81.12.155.30)
  • 6. de ^zizou^:
    Am si eu masina si permis, dar spre deosebire de unii am tinut minte ce mi`a zis instructorul cand faceam orele de conducere "Intr`o curba nu intri cu viteza, reduci usor pentru ca asta iti poate salva viata" si`am sa`i multumesc toata viata pentr ce mi`a zis.Cat despre saracii oameni care au murit ce pot sa zic Dumnezeu sa`i odihneasca in pace, sincer ma intristeaza foarte mult aceste evenimente.Sper ca acest accident si multe altele care au fost sa serveasca drept exemplu pentru unii "schumahari"
    2008-12-01, 09:25:31
  • 7. de cititor:
    pentru nr. 5 Cumu nu stii cine verifica drumurile ??????p PRESEDINTELE CJ......... El verifica grosimea stratului de balast, el stie cand dirigintii trebuie sa fie prezenti in santier, stie cand directorii "REFUZA" sa incaseze taxe etc......
    2008-12-01, 09:25:53
  • Re: de ohohophoooo:
    intro mana ai dreptate ,in rest esti ori prost ori faci pe prostul............. ..cati presedinti ai vazut sa masoare asfaltul?........... .....esti .................... ..........pe fata pamantului
    2008-12-01, 10:07:57 (adresa: 92.84.161.14)
  • 8. de Lucian:
    Am trecut pe acolo la cateva zeci de minute dupa nenorocire, la timp sa vad cu ii scoteau din masina pe cei doi nefericiti. Am carnetul de 12 ani si va spun ca portiunea aceea de drum e extrem de periculoasa, desi drumul nu era chiar asa umed cum spune in articol. Ar trebui restrictionata cumva viteza acolo. E al doilea accident pe care il vad eu in aceeasi curba.
    2008-12-01, 09:36:57
  • Re: de florin:
    Crezi ca bagau in seama vreun semn,daca ar fi existat acolo? Sigur ca nu,sint in totaletate vinoveti,numai dati vina pe drum,un sofer responsabil isi adapteaza viteza asa ca........Dumnezeu sa-i ierte.
    2008-12-01, 13:44:26 (adresa: 89.33.209.10)
  • 9. de cip:
    ia nu mai dati vina pe autoritati.v-ati gandit vreodata ca o mare parte din vina o purtam noi,asa-zisii soferi care ne dam in petec la volan uneori?am plecat si eu ieri dimineata la ora 6.30 spre iasi si am vazut clar ca asfaltul stralucea ,semn ca era putin inghetat...asta ce insemna?ca trebuia sa merg cu 200 la ora si sa vreau sa mai ajung si teafar acasa?.............. !!!!!!!!!
    2008-12-01, 09:42:55
  • 10. de Claudiu:
    Vreau sa va spun ( si orice sofer care face drumul asta < BT-SV > poate confirma ) ca soseaua pe portiunea de drum dintre limita de judet cu sv si pana in oras este varza. Nu de putine ori , chiar si la viteze de 50-60 km/h , mi-a derapat masina pe acest tronson de drum. Au fost foarte multe accidente grave si nu s-a facut NIMIC vis a vis de calitatea asfaltului !!! Edilii judetului si ce de la rutiera cunosc prea bine situatia ( de asta au si aparut acele limitari de viteza ( 70 si chiar 40 ) , pentru a mai reduce din riscurile de a porvoca un accident ! Eu zic ca se pot preveni si din accidente prin reasfaltarea acestor portiuni de drum ! O intrebare pentru cei care se simt: CATI OAMENI TREBUIE SA MAI MOARA PANA SA SE IA O MASURA !!! PS: Daca fereasca D-zeu murea cineva din STAFUL judetului ... era asfaltat de mult acest drum ! Dumnezeu sa-i odihneasca !
    2008-12-01, 09:49:41
  • 11. de la unu:
    IN ACEA CURBA, TE ROTESTI SI CU KM/H,... IAR CEI DE LA RUTIERA STIU MOTIVUL: BALASTIERA DIN ZONA; PE CEI DE ACOLO NICIODATA NU I-AM VAZUT SA MATURE PIETRISUL ARUNCAT DE CAMIOANELE CARE CARA NISIP SI BALAST DIN BALASTIERELE DE ACOLO...... IAR IARANA, DIN CAUZA APEI DIN CAMIOANE, SE PRODUCE POLEI IN ACEA CURBA. SI TOT DIN CAUZA PIETRISULUI CARE CADE DIN BASCULANTE, SI CARE AJUNGE PE CAROSABIL, SE SPARG SI PARBRIZELE LA MASINI, ...... TOT ASA AR FI O LISTA DE KILOMETRI......
    2008-12-01, 09:51:19
  • 12. de cobra:
    ...ASA LE TREBUIE!!!....SOSELE LE NU SUNT FACUTE PT. FORMULA 1!!!! PACAT DE CEI IN CARE S-AU TRANTIT!...AU AVUT NOROC DE CALITATEA MASINII CA ALTFEL ERAU SI EI MORTI DIN CAUZA FRAIERILOR DIN BMW!!!
    2008-12-01, 10:04:40
  • Re: de nelu:
    avem si noi prostii nostri pe net, unu esti tu...
    2008-12-01, 13:41:23 (adresa: 89.136.80.106)
  • 13. de Lucian:
    Eu as pune pozele astea din articol pe panouri mari la intrarea in zona din ambele sensuri, sa vedeti cum s-ar mai reduce viteza
    2008-12-01, 10:05:34
  • 14. de zzzz:
    s-a stabilit cu ce viteza circula Q7?
    2008-12-01, 10:12:27
  • 15. de cineva:
    nu ii mai judecati pe cei cu bmw-ul ca daca soferul din audi era mai breaz....incerca sa evite impactul sa puna frana macar nu sa puna mana la ochi si sa astepte accidentu cum scrie in articol...si mai rad de femei ca ele nu stiu sa reactioneze....sofer ul din audi avea viteza mare de asemenea... chiar daca politisti nu au declarat asta...dumnezeu sa-i ierte... sa dea domnu sa invatam toti din acest accident, si sa incercam sa-i ferim si pe altii:|
    2008-12-01, 10:14:05
  • Re: de lasa-te cineva:
    ....ce ai ciuda pe cei cu audi???.....lasa nemultumirea ta materiala si fii realist/a!!!!!!!!!!! !!....ce naiba cautau aia in curba cu viteza aia???........ce?... .daca au bmw nu au voie sa fie atenti???.........av iz celor cu bmw....nu uitati ca sunteti pe sosele reale ...cu curbe....si cu alti participanti la trafic!!!!!!!!!!!... ...toti cei cu bmw care viseaza la volan sa pateasca idem!!!!.....daca ala in care au intrat nu avea audi???....daca erau omorati si aia din cauza prostilor din bmw???....la asta te-ai gandit cap sec???.............. ...nu au nici o scuza cei din bmw!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
    2008-12-01, 10:21:55 (adresa: 89.45.25.92)
  • 16. de cetateanu:
    Mai asta de la 7.daca nu stii sa abordezi o curba luata mai in forta, nu vei sti nici nici sa controlezi masina intr-un derapaj.Gandeste-te ca sunt multe cazuri in care un dobitoc din fata ti se baga in depasire pe sensul tau,si pt evitarea unui impact vei smunci volanul si pe o vreme ca asta sigur vei derapa.Ce ti-a spus tie instructorul la scoala, e ceva legal.Si ce nu ti-a spus tie instructorul e ca pe drum sunt multi dobitoci, care te pot pune in dificultate cu manevrele lorsi atnci va trebui sa iti adeptezi stilul de condus.
    2008-12-01, 10:40:20
  • 17. de andreea:
    Dumnezeu sa-i ierte! dar trebuie sa fim realisti si sa vedem adevarul asa cum e.asa se intampla cand scapa taranii la masini straine.manele la maxim si da-i viteza! vreau sa va intreb, daca era o dacie si nu un audi Q7, (care stim cu totii ca e o masina rezistenta si mare), care era bilantul deceselor?? cu siguranta mult mai mare
    2008-12-01, 10:43:38
  • 18. de ema:
    care e vinovatul...nu mai conteaza.. asa a fost sa fie..nu mai vorbiti de rau, se poate intampla, doamne fereste, oricui.Din cate stiu soferul are 2 copii mici acasa, din care unul cred ca de cateva luni, iar celalalt nu stiu daca era casatorit, vai de copii care vor creste fara tata...ata e cel mai dureros lucru, dumnezeu sa-i odihneasca si putere multa celor apropiati
    2008-12-01, 11:21:14
  • Re: de cobra:
    ...la asta trebuia sa se gandeasca inainte de a apasa acceleratia!!!...el nu stia ca e tata?...daca tinea la familia lui avea grija la condus!....mai rau e ca din vina lui erau sa mai moara si alti oameni!....deci....g anditi-va bine cand apasati pedala de acceleratie!
    2008-12-01, 12:46:21 (adresa: 89.45.25.92)
  • 19. de ema:
    din greseala.. "asta e cel mai dureros"..
    2008-12-01, 11:22:56
  • 20. de vlad:
    Toate acestea se intampla din cauza soselelor dar nu in ultimul rand , din cauza vitezei ! Desi acolo era o zona cu limitare de viteza la 70.....cum mergea asta cu BMW, in curba cu peste 100? Inconstienta maxima! inconstienta specifica unor soferi de BMW! (soferi care se uita la multe filme cu drifturi etc)...daca la filmele pt adulti , este semnul de 18 ani, pt a nu se uita minorii......la filmele cu masini etc, ar trebui pus semnul de "interzisa vizionarea acestui film de catre soferii de BMW".
    2008-12-01, 11:36:01
  • Re: de alex:
    spune multumesc lui D-zeu ca nu ai fost tu.se poate intampla orcui,gandestete ca soferul BMW are 2 copii acasa:o fetita si un baiat,ce le spune mama lor acum.Cand intreaba:mama tata unde e?Asa a fost soarta nu criticati pe altii,intai uitati-va la voi.D-zeu sa-i ierte.
    2008-12-01, 15:48:01 (adresa: 87.5.17.38)
  • 21. de botosanean:
    Baieti,aici in articol scrie ca BMW-ul s-a oprit de-a latul drumului,corect?Pai Q7 credeti voi ca avea 70km/h?Vina are si soferul BMW-ului,dar intra in aceasta ecuatie mortala calitatea carosabilului,si felul in care a condus PREVENTIV cel cu Q7.Daca era o dacie,poate nu era asa un macel,altul era impactul,si de unde nu stim ca cel cu dacia venea cu viteza mai mica,+ ca impactul cu un SUV este nimicitor din cauza locului de impact mult mai inalt este numai o teorie,
    2008-12-01, 11:39:54
  • Re: de adica sa moara altul nu:
    ....adika sa moara altul ca soferul bmw e prost?!!!!....bubui de prostie!!!....."fel ul in care a condus PREVENTIV cel cu Q7.Daca era o dacie,poate nu era asa un macel,altul era impactul,si de unde nu stim ca cel cu dacia venea cu viteza mai mica,+ ca impactul cu un SUV este nimicitor "....mai da esti prost cu carul!!! ....ce treaba are preventia lui Q7 cand prostul din BMW isi face de cap pe sosea???......oameni buni hai sa ne luam toti Q7 ca sa nu fin victimile prostilor cu BMW!!!!!!!!!!!!..... ..ca multi soferi de Bmw sunt idioti si se sustin unul pe altul!!!....dupa ce ca nu au nici o treaba cu sofatul mai au pretentia sa le iasa in cale numai dacii ca sa intre ca in brnza in ele si sa le omoare soferii!!!!......... ."botosanean" tot asa conduci si tu?...ca astia din BMW?!!!!
    2008-12-01, 12:16:55 (adresa: 89.45.25.92)
  • 22. de dec:
    regula nr.1 -sa n-ai incredere in masina oricit de performanta este. regula nr.2 -esti un biet omulet si nu un superman cind esti la volan. daca tii la viata trebuie sa gindesti, aici greseala nu iarta.
    2008-12-01, 11:47:58
  • 23. de GP:
    toata lumea stie ca bucata de la botosani la siret e destul de naspa. insa mai sunt si din astia care nu stiu sa se linisteasca, mai ales astia cu bmw-urile, hai ca toti ati vazut figuri prin oras cu 31x-uri din alea vai de steaua lor si niste rapanosi din aia de le curg mucii pe volan.
    2008-12-01, 12:06:45
  • 24. de cititor:
    daca era soseaua perfecta ...ala ar fi avut 200 kmh in bord.....cine mai era vinovat atunci?las' asa drumul,e foarte bun asa.Sa mergeti cu 40kmh tot drumul pana la suceava!!!
    2008-12-01, 12:09:04
  • Re: de DE CORD:
    ....autoritatile stiu de ce lasa acel segment de drum asa - cu scop!!!...si chiar si asa se intampla accidente ...inchipuiti-va ce s-ar intampla daca soseaua ar fi perfecta - ar fi cimitir curat portiunea respectiva!!!.....da r ce sa le explici lor?!!!....nu au destula materie cenusie sa inteleaga ca unele lucruri sunt bune asa cum sunt pt ca nu toti isi permit un Q7 ca sa fie in siguranta pe sosea in fata atator inconstienti cu permis de conducere!!! ...... ...bine ca nu a fost o dacie - ca ai omorau soferul si mai si scapau cu basma curata!...asa cu Q7 - li s-a "infundat".....dum nezeu are socotelile lui ....poate chiar astia cu Bmw -ul sunt aia care au omorat omul ala intr-un sat apoi au fugit de la locul accindentului .........acum li s-a infundat!!!
    2008-12-01, 12:28:21 (adresa: 89.45.25.92)
  • Re: de 13:
    ai dreptate daca era soseaua buna avea 200 ....si masina ta ?...o rupi toata pe drumul ala .prima data sa aveti sosele si pe urma ....arata ca un drum comunal .politia sa stea cu radarul in alta parte nu la limitarile de 40 km ...destepti si aia....
    2008-12-01, 12:30:55 (adresa: 92.84.62.224)
  • 25. de GP:
    cum treci podul spre suceava deja ai aderenta, in schimb la noi parca mergi pe gheata si de asta sta si politia zi de zi pe acolo. oare cati o sa mai moara in accidente pe acel drum pana sa il refaca cineva?
    2008-12-01, 12:37:10
  • 26. de rusine:
    mi-e rusine ca sunt din botosani!!!din cauza ca toti cei care posteaza comentarii sunt niste inconstienti ignoranti!bine...nu toti,dar se simt cei care comenteaza ....sa zic politicos,"nepotriv it".oare peste tot exista prosti care vor sa se afirme intr-o fituica si isi citesc mandri comentariul dupa ce l-au postat???nu,nu sunt din bt.mi-e rusine!doi oameni au murit si ei....comenteaza.pen ibil....
    2008-12-01, 12:46:31
  • Re: de nu e penibil:
    ...nu e penibil ci doar strigator la cer - singuri au apasat pedala de acceleratie!!!....do ar nu le-am apasat noi pedala de acceleratie intr-o curba atat de periculoasa!!! .. .desi au murit multi ...tot nu se invata minte!!!....ce vrei ?...sa sustinem inconstienta lor?....sa-i sustinem ca toata aceasta poveste insangerata sa se repede la nesfarsit?!!!.....sa mai planga alte familiii?!!! Nu!! !!!!!!!!....si-au facut-o cu mana lor!....si apoi aviz amatorilor care vor sa sfarseasca la fel!!!...politia face campanii de preventie, apar spoturi publicitare de campanie anti-viteza si ei nik.......tot apasa acceleratia pana la podea!!!....deci asa vor - asa au!!!....pacat de familiile lor pt ca soferilor nu le-a pasat prea mult daca au condus in halul ala fara sa se gandeasca ca au familie acasa, ca-i asteapta cei dragi intregi!!! "Ulciorul nu merge de prea multe ori la apa!"
    2008-12-01, 12:54:59 (adresa: 89.45.25.92)
  • 27. de botosanean:
    CE am vrut sa spun si ce s-a inteles,raspunsul de la pozitia 24 arata ce fel de gandire avem,Tu care ai dat asa un raspuns nu vrei altceva decat sa arati cat de indignat esti si ce sentiment de inferioritate ai,asta poti ,asta scrii,cred ca in trafic esti la fel ca cel cu Q7,inchizi ochii,asta se cheama condus preventiv la tine,dar sa stii ca apreciez jignirile pe care le-ai adus,la asta sant buni cei ca tine,mult succes poate o sa castigi candva un concurs la jigniri.
    2008-12-01, 12:58:31
  • Re: de uiti o chestie:
    ...."Şoferul din cealaltă maşină a închis ochii şi a aşteptat nenorocirea", a precizat comisarul şef Dumitru Zmău, şeful Poliţiei Rutiere" - nu a fost de fata la accident iar parerea lui e total subiectiva!.....ai fost si tu de fata sa vezi ca soferul din Q7 a inchis ochii?....chiar crezi ca asa au stat lucrurile?!.....la viteza aia totul s-a intamplat infernal de repede.....si sa ajungi sa spui ca ala din Q7 conduce cu ochii inchisi - e aberant!
    2008-12-01, 13:10:27 (adresa: 89.45.25.92)
  • 28. de soferu:
    BMV-au tractiunea pe spate sant masini puternice,trebuie echipate corespunzator anotimpului cu cauciucuri M+S pentru aderenta pe sosea,sectiunea de drum are limitare de viteza de 70km/h pana la intrare in BT.
    2008-12-01, 13:17:41
  • 29. de asa este:
    ...daca ai cauciucuri roase e clar ca " esti pe gheata" cand ploua putin sau da inghetul! Multi uita de cauciucuri si de faptul ca "este iarna" si in fiecare zi vremea ne ofera surprize.....si daca ai bani de BMW tre sa ai bani si de cauciucuri!....sau mai nou daca nu ai bani de cauciucuri - le furi!!!.....ca acu 2 saptamani in noaptea de sambata spre duminica - a lasat omul masina pe centura cu afisul de vanzare si s-a trezit a doua zi ca i s-au furat cauciucurile cu tot cu geanta!!!....un nou trend la baietii care aduc BMW -uri ...."le echipeaza" dezechipandu-i pe altii!!!
    2008-12-01, 13:35:31
  • 30. de traim in romania:
    pe portiunea aia de drum ai voie cu 70 la ora..desi e foarte periculoasa..mai ales in sezonul asta...si la cativa zeci de metri mai incolo ai restrictionare la 40 de km\h...si nu-i intelegi rostul...dak politistii si-ar schimba locul de la baisa unde asteapta sa te ia cu japca...si ar sta pe dupa pod nu s-ar mai intampla asa ceva...
    2008-12-01, 13:51:25
  • 31. de FR:
    RFRFRFEDSESD
    2008-12-01, 15:16:35
  • 32. de topor:
    De vina sunt politicienii mincinosi care au afaceri cu balast si au facut din aceasta sosea un drum al ****.Sa raspunda Trebuie dati in judecata.
    2008-12-01, 15:38:35
  • 33. de pompierul:
    Mai baieti lasati prostiile. Vteza ucide. Am fost acolo la interventie cred ca stiu cel mai bine .
    2008-12-01, 15:45:55
  • 34. de adi:
    ma fratilor, eu sunt din dumbraveni, am ajuns la accident odata cu salvarea, iar la scurt timp a venit masina de politie care era cu radaru in hutani, cand a vrut sa opreasca , a franat si sa oprit la 10 m de accident din cauza poleiului, si ii dau dreptate lui(GP, COM 28) cum treci podul spre suceava parca e alt asfalt, si nu mai comentati degeaba dak nu stiti, D-zeu sa-i odihneasca pe cei 2.
    2008-12-01, 15:50:35
  • 35. de botosaniciclist:
    DAca astia nu au de gand sa faca drumurile o sa ajungem sa mergem cu bicicletele.La cate accidente au fost in acea zona nu s-a luat nici o masura.Pacat.
    2008-12-01, 16:06:13
  • 36. de anca botosani:
    nu e cazul sa aruncam vina nici pe cei din bww nici pe cei din Q7 se cunoaste soseaua BT-SV.din pacate au platit cei din BWW tribut **** dar de vina sunt cei de laDRUMURI SI PODURI care nu reasfalteaza soseaua CODOLIANTE FAMILIILOR INDOLIATE.Dumnezeu sa-i odihneasca in pace. pt ANDREEA nu a condus marian olaru Q7.Nu vorbi ce nu cunosti.
    2008-12-01, 16:22:17
  • 37. de eu:
    Cred ca o sa-mi iau un bmw
    2008-12-01, 16:27:37
  • 38. de de adi:
    nui mai criticati pe cei din bmw ,asa a fost sa fie, fiecare cu soarta lui.... dumnezeu sai ierte., condoliante fam. indurerate, .sint foarte necajite fam. lor
    2008-12-01, 16:40:49
  • 39. de alex:
    au ajuns tarani de la caruta la bmw
    2008-12-01, 17:04:25
  • Re: de iul:
    ce bou esti..sincer acum..
    2008-12-03, 00:01:20 (adresa: 86.55.176.66)
  • Re: de trenul:
    tare bou mai esti alex nr 42 dar de unde stii asa ai facut si tu ........ sau scuzama ai Dacia...... si esti un taran care nu stie ce e aia masina.... iti explic eu > o cutie cu 4 roti ferestre intr-o parte si in alta un cerc numit volan, un hogeag care se numeste toba de esapament, restul pune pe cineva sa ti caute o masina adevarate ca sigur tu nu sii ce este aia. vezi sa nu ti modifici caruta nu ti se potriveste volanul veziti de viata ta nu critica pe alti. salut vacarule
    2008-12-04, 21:10:11 (adresa: 92.84.171.244)
  • 40. de anonimu`:
    in loc sa ii judecati pe ceilalti mai bine spuneti ,,Dumnezeu sa-i ierte!'' pt ca doua familii au ramas singure. Radu avea doi copii . Bietele familii.... Un sfat: daca nu sunteti siguri de un lucru nu va bagati ca musca-n lapte si nu dati voi cu presupunerile.
    2008-12-01, 17:42:24
  • 41. de pop:
    daca nu derapa? era umed,viteza trebuie redusa,daca era pilot de formula unu nu derapa,dar asta nu se face pe drumurile publice,cine vrea sa se inscrie la scoli de pilotaj si sa exerseze fitele pe camp sau in locuri amenajate
    2008-12-01, 17:43:29
  • 42. de doru:
    in fine un om cu picioarele pe pamant
    2008-12-01, 17:44:58
  • 43. de gigi:
    toata simpatia mea pt. faza cu femeile,atat de urat se comporta soferii barbati cu soferitele ca ar o merita o lectie sau mai multe ca sa recupereze cei 7 ani de-acasa pe care nu-i au.
    2008-12-01, 17:48:40
  • 44. de BT_86_ADY:
    ma fraierilor la noi in romania nu este drum pt 160 km/h,toti ciobani cand scapa la bmw,mercedes,audi,ma serati,vw etc......... toti va credeti soferi pana cand vise intampla o nenorocire
    2008-12-01, 18:23:35
  • 45. de Geo:
    Pentru toţi cei care se cred cocoşi şi comentează aiurea: MERGEŢI LA SERVICE LÂNGĂ POLIVALENTĂ SĂ VEDEŢI BMW-UL! Poate măcar o parte dintre voi o să gândiţi înainte de a apăsa acceleraţia pe unde nu trebuie.
    2008-12-01, 18:49:31
  • 46. de andrei:
    ii cunosc e pe langa Mandreste unde am crescut WwW.Leagu e-cup.pag.elt
    2008-12-01, 18:58:20
  • 47. de piratu'':
    In acea zi,tocmai amfost depasit de BMW ul in cauza,imediat dupa calea ferata,si va spun ca nu am avut timp sa-i vad nr.de inmatriculare,cu toate ca eu rulam cu putin peste 100 km /h...si peste putin timp l-am gasit cum stiti... pacat de ei .D-zeu sa-i ierte !
    2008-12-01, 19:02:06
  • 48. de danutz_u83:
    pt a testa o masina nu tre sa iesi pe drumurile nationale...testele se fac pe piste special amenajate si cu ingineri si asitenta medicala alaturi pt a preveni orice incident neplacut..dar dak romanii nu stiu ca viteza ucide ....io am vazut chiar cateva zile inainte un alt autovehicol un opel vectra pus pe cupola un pic mai incolo la vreo 150 m.... si dupa cate imi aduc aminte chiar in apropiere e un panou pe care scrie "stop accidentelor - viteza ucide"
    2008-12-01, 19:04:33
  • 49. de casuneanu costel:
    auzi bre ? unde exact e portiunea asta, ca vreau sa-mi testez veyron-ul.
    2008-12-01, 19:27:50
  • 50. de pride:
    Dumnezeui sa-i ierte, il cunosteam pe soferul BMw de cand era adolescent ,era un baiat de nota 10 Radu,a lasat in urma o sotie ,un copil de cateva luni si 2 frati indurerati.Pacat mare pacat.
    2008-12-01, 19:34:00
  • 51. de je:
    cel cu Q7 m-a depasit aiurea in baisa,mergea foarte tare, a mai depasit o cunostinta in Hutani, tot viteza foarte mare. moral ii are pe constiinta , cu toate ca legal , nu are nici o vina, insa va trai tot timpul cu ideea ca daca ar fi fost mai putin ,,smecher,,, doi oameni mai traiau, cu toate ca si ei aveau viteza, si au derapat intr-o curba.Acest individ din q7, stie prea bine ca mergea cu viteza foartemare, stie ca nici macar nu contola foarte bine masina, inclusiv pe mine m-a fortat in depasire, si totodata nu cred ca are prea multe clase. Era un pericol public pe sosea, se vedea pe el ca are complexe, si a condus fara,,prevenire,,. Din toate punctele de vedere ii va avea pe constiinta pe cei doi, cu toate ca legal ei sunt vinovati. ginditiva de cate ori gresim in trafic.
    2008-12-01, 20:27:50
  • Re: de MARI:
    PERFECTA DREPTATE ARE JE.-54 DEOARECE SI PE NOI NE-A DEPASIT AUDI DUPA BAISA CU VITEZA DE AVION IAR IN CITEVA MINUTE L-AM INTILNIT INTRAT IN BMW. NIMENI NU L-A DEPISTAT CU CE VITEZA MERGEA EL? DACA AVEA MACAR CEA LEGALA NU ERA IMPACTUL ATIT DE PUTERNIC. ACEST AUDI ESTE AGRESIV IN TRAFIC IN GENERAL, I-AM RETINUT NUMARUL CU ALTE OCAZII. BMW ERA DESTUL DE VECHI ,NU TREBUIE JUDECATI CEI 2 TARANI CA SI L-AU CUMPARAT. GRESEALA CA A CONDUS CU VITEZA A FOST SANCTIONATA TRAGIC. CATI NU GRESIM? DAR DE CE NU II IA NIMENI LA INTREBARI PE CEI CU BALASTIERA DIN CARE PLEACA ZILNIC ZECI DE CAMIOANE CARE SCAPA PIETRIS PE SOSEA, PE PARBRIZELE ALTOR MASINI. CATE AMENZI SERIOASE AU PRIMIT? CRED CA MORAL NU TE POTI SOCOTI NEVINOVAT CAND MOR 2 OAMENI SUB OCHII TAI CHIAR DACA EI AVEAU VITEZA MARE IAR TU CU CEA "LEGALA" SI UN AUDI AMARIT.
    2008-12-02, 17:27:24 (adresa: 89.122.133.133)
  • 52. de paula:
    fratilor nu judecati pe nimeni puteam fi orcare din noi si pacat de cei care au murit nu mai judecati calitatea mashinilor sau a shoselelor atat le-a fost scris sa traeasca ...:( Dumnezeu vrea trezire :(
    2008-12-01, 20:53:59
  • 53. de BT_86_ADY:
    bre tot dacia 1310 e buna,nu merge tare :)) si aia cu q7 sunt niste bisnitari obositi,ii doare undeva de aia din bmw,eu ii cunosc pe aia din q7,ar trebui toate masinile care au fost implicate intrun accident sa fie expuse undeva poate se mai calmeaza putin dracaraia asta,
    2008-12-01, 21:02:26
  • 54. de me:
    peste cateva sute de ani o sa avem si noi o frumoasa autostada cu sensurile de mers despartite de bariere si o sa putem circula cu viteze mari ca sa ne satisfacem 'nevoia' de viteza
    2008-12-01, 21:07:45
  • 55. de madalin:
    are dreptate paula nr 55 nu mai judecati pe nimeni :(
    2008-12-01, 21:11:19
  • 56. de Gogu T9:
    Ma uit la commenturi, fratilor ala cu Q7 da si BMW ul zburau pe soseaua. Asta se va intampla tot timpu daca nu exista LEGE in ROMANIA. Daca ar fi atat cel cu BMW cat si cel de pe Q7 nu conduceau cu viteze mai mari de 100 km... dar unii is smecheri si tari in bani, ei nu platesc daca se intampla ceva doar au masini tari. Daca ar platii cu puscarie.. altfel ar sta lucrurile. Acuma ala de pe Q7 daca s-ar stabili ca a condus cu o viteza de 140km/h legea l-ar inculpa ca a condus peste limita si l-ar incadra la OMOR DIN CULPA sau mai stiu io. Cum ar fi sa ia si cel de pe Q7 3 ani de puscarie (pe care sa-i faca) si masina pe care o are sa io confiste statul. Asa se procedeaza pe la USA da nu si aici in ROMANICA ... :))
    2008-12-01, 21:32:01
  • 57. de karla:
    Aici dau dreptate la Gogu T9 daca ar fi LEGEA mai aspra si ar fi aplicabila nu ar ma fi atatia vitezomani. Pacat de noi toti, Doamne ai mila si de cei care pier asa! Nu soselele sau masiniile ucid ci oamenii, doar ei conduc. A da daca era vb de o sosea proasta .. dar aici e drum drept si bun doar de aceea sunt n soferi care merg cu viteza pe acel sector. Paula sa sti ca oamenii judeca pentru ca vad astfel de grozavi si se intreaba de ce? de ce? ce se poate face? cine va urma? Conduceti cu grija fara alcool si viteza.
    2008-12-01, 21:45:04
  • 58. de gg:
    cate comentarii fara sens.....strada nu e buna.....o fi...dar accidentele de pe autostrada,de pe strazile "bune",cine e vinovat????????cand ai o masina "buna"nici nu-ti dai seama cand treci de 100,dar trebuie sa te gantesti cand pleci undeva cu masina,mai bine ajungi putin mai tarziu,decat niciodata...dumnezeu sa-i ierte.......
    2008-12-01, 22:03:07
  • 59. de bogdan:
    i-am cunoscut pe baieti,erau niste oameni extraordinadri, lucrau in costructi radu si jo Dumnezeu sa va odihneasca in pace
    2008-12-01, 22:46:26
  • 60. de ionut:
    la cum sunt drumurile la noi trebuie sa ne adaptam la ele chiar daca am avea masini puternice,trebuie sa stim cand putem sa apasam acceleratia si cand nu,dar totusi,in curba aia chiar cand treci de pod e periculos ptr ca e pietris ajuns de la balastierele din apropiere si daca intri cu viteza ai sansa sa derapezi foarte usor..cred ca acelasi lucru au patit si cei cu bmw-ul..dumnezeu sa-i ierte
    2008-12-01, 23:00:28
  • 61. de btz:
    cred k am sa imi testez si eu bicicleta;)
    2008-12-01, 23:41:23
  • 62. de GigiBascula:
    Dupa cum a sta si scrie comentarii pertinente ori ba la articole din ziar pe net nu inseamna ca stii a folosi calculatorul, la fel, daca ai permis de conducere nu inseamna ca stii despre ce e vorba. Viteza ucide. Punct. Indiferent de masina. Ganditi-va ca 108km/h inseamna 30m/s. Alta chestiune este legata de pneuri. Pneurile de iarna nu se folosesc doar pe zapada. Ele sunt recomandate la temperaturi de sub 7 grade celsius pentru simplu motiv ca sunt aderente la temperaturi mai scazute. Cele de vara in astfel de situatii se comporta ca o bucata de plastic pe sticla. Referitor la acest aspect: cauciucurile mai bune nu se pun in partea masinii cu directia/tractiune ci in partea masinii mai usoara pentru a-ti asigura o mai buna aderenta. Ca daca la dacie bagi cauciucuri de iarna fata si cauciucuri de vara spate masina o sa fuga de spate si o sa te bage-n shantz. Eu banuiesc un cumul de factori: viteza excesiva, cauciucuri nepotrivite si inca un mic aspect despre care nu a pomenit pare-mi-se nimeni pana acum - bmw-ul are tractiune spate iar comportamentul unei masini cu tractiune spate este complet diferit de al uneia cu tractiune fata, cu atat mai mult in situatii limita. Si dupa cum prostia si domnia se platesc, unii platesc pentru inconstienta si nestiinta. "...Eh, mancatul asta nu e asa simplu cum credeti voi" - Matache Macelaru'
    2008-12-01, 23:53:14
  • 63. de bt 71 wyl:
    DUMNEZEU SA I IERTE ! II DOARE PE ASTIA DE LA DRUMURI UNDE L DOARE PE BOU CAND FATA VACA
    2008-12-02, 01:59:21
  • 64. de ovidiu:
    ma ce sa zic am vazut din masina bmw la servis Hartie si m-am crucit , e tragic ! Dragii mei VITEZA UCIDE !!! si mare atentie ca IARNA nu-i ca VARA !!. Ei au platit ptr inconstienta lor si pacat dar trebue sa o spun ca unii isi merita soarta, sa nu uitam ca cei ce fac raliuri prin oras si prin afara sunt astea care au pe mana bolizi si uita sa mai ia piciorul de pe acceleratie si se spar in figuri de parca toata lumea trebue sa le stie de frica! nu o data mi-a fost dat sa vad in timp ce stateam pe Cuza Voda in statia taxi cum treceau ca nebunii si faceau intreceri cu masinile lor scumpe aratoase , daca le zici ceva sunt in stare sa de-a peste tine sau sa iti tae gatu ca ei sunt cineva . Dupa astfel de personaje cu figurii basite nu imi pare rau !!!!!! ma gindesc daca in locul lui q7 eram eu cu Loganu , ce mai ramanea din mine ........ NIMIC ma culegeau de pe camp un picior de colo , mana de colo , capul de colo , ma legau cu ata si ma puneau intrun sicriu si mortu e vinovat nu ? de ce ? ca am avut LOGAN !!!!!!. Apoi ei se dadeau raniti , plateau avocati buni ca de doar erau baieti cu lovele si luau cu suspendare daca erau la prima abatere , mai dadea si nevestimi vreo 2 bani ca sa inchida hura ca sau inpacat partile , si eu ca un fraer stateam la 2 metri sub pamant si putrezeam . Asa ca D-zeu are socotelile lui si ca DOMNIA si PROSTIA se platesc , astea nu sunt de plans!!!!!! Eu stau si ma intreb la astea care il tot compatimesc , daca sa presupunem ca din fata venea o alta masina , nu q7 si o dacie sa zicem si in ia era mama sau tata sau o sora de-a lor , sau vreoun copil de al lor tot asa ii compatimea ???????????????????? ????? Eu unu sunt sofer din 96 si am vazut multe , am facut tara ani buni si credetima ca astea nu sunt primi si nici ultimii care mor din cauza vitezei . Multumesc lui D-zeu ca nu am avut nici un accident din vina mea si ca sunt intreg ca la citii prosti sunt pe drum e mare noroc sa te intorci viu la ai tai. Sa aveti o zi minunata si luati aminte VITEZA UCIDE !!!!!!!!
    2008-12-02, 09:20:31
  • Re: de Amstrad:
    Nu viteza ucide ci oprirea brusca! Luati aminte. Dumnezeu sa-i ierte!
    2008-12-02, 23:05:46 (adresa: 89.42.7.243)
  • 65. de vlad:
    Dumnezeu sa-i ierte!
    2008-12-02, 11:44:09
  • 66. de alex:
    sa va iau in p ____ pe toti retardatii care dau comnentu ri.multi dintre voi vad bmw ul doar la tv de q7 nici nu mai spun va spun de fiecare data aici la ms.dar traim in romania si fiecare poarta grija celuilalt -condoleante familiilor indoliate
    2008-12-02, 18:42:29
  • 67. de vlad:
    nu va este rusine sa comentati panaramelor-nu a vrut nimeni sa se intample asa ceva
    2008-12-02, 18:46:41
  • 68. de balastieru:
    dar....noroiul de pe carosabil din cauza basculantelor de la balastiere????? si scoateti naibii filmul de aici ca e sinistru!!!
    2008-12-02, 18:47:12
  • 69. de ovidiu:
    mai ****ule de la 70 nu ai si tu vreo masina bmw fraere? tot cu figuri mergi si tu prin oras ? mai prostane nu ia apasat nimeni picioru pe acceleratie si stii ceva fraere cine face ca el ca el sa pateasca ca sa va iasa figurile de basiti din cap . asa a facut si ala a cu maserati dea murit ca un erou prost linga lebada , cine mai era ca el in oras numai figuri si basini pe el . 70 sa iti mai spun ceva HAI SICTIR ****ULE!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!
    2008-12-02, 22:52:19
  • 70. de BT_86_ADY:
    bine asa ovidiu
    2008-12-02, 23:28:46
  • 71. de bilu:
    in romania drumurile sunt proaste si sunt multi care au luat permisul pe branza (bani)si nu au cunostinte in condus pt k o masina se conduce in functie de conditiile drumului si intr-o secunda iti poti pierde viata.asa k multa atentie la cei care au ink fumuri in cap pt k acestea va pot costa scump.un sfat ;bagativa mintile in cap baieti! dumnezeu sai ierte.
    2008-12-03, 02:35:06
  • 72. de eu:
    Soferul gonea cu viteza dar a mai murit un om pasagerul. Pacat viteza viteza viteza va urmareste si pe voi. Atentie. Dumnezeu sa-i ierte ca au gresit si s-au aventurat. Pacat.
    2008-12-03, 17:41:47
  • 73. de nicoleta:
    il cunosc pe jo si pe radu.dumnezeu sai ierte
    2008-12-03, 18:26:00
  • 74. de cristi:
    tragedia sa intimplat comentariile sint de prisos .DZEU sai ierte.
    2008-12-03, 18:31:04
  • 75. de yry:
    Cel din Q7 a fost sofer de taxi si daca nu ma insel este sofer profesionist il cunosc personal nu e sofer de 2 lei daca nici nu a avut timp sa puna frana cum putea sa faca alte manevre sa evite impactul.Dumnezeu l-a ferit pentru ca si el are acasa 2 fetite care au nevoie de tata.Ceilalti doi pe care ii cunosc si pe ei personal au avut de nesansa de a parasi aceasta lume .dumnezeu sa-i ierte !Nu-i mai judecati .cand ai s-om patesti oricum o patesti.Cu Dumnezeu nu te poti pune.Doamne fereste!Nici ei nu erau vitezomani .A fost doar omul nepotrivit la locul potrivit sau................. ....
    2008-12-03, 20:53:42
  • Re: de pt yry:
    mai bine ziceai ca nu are permis decat sofer de taxi.. taximetristii habar nu au sa conduca...ii consider pe toti inconstienti..toti in aceeasi oala...s
    2008-12-05, 20:09:31 (adresa: 89.41.6.175)
  • 76. de BMW_horsepower:
    Aici consider k urmatorii factori sunt de vina:atat masina cat si soferul dar si drumurile.Si apropo de masina multi cred ca BMW este o masina de joaca!Dar din pacate nu este asa!Haideti sa facem un sondaj si vom vedea ca cele mai multe accidente in Romania sunt provocate de marca BMW.Multi lauda Mercedes altii opel altii VW.Un lucru este clar pt toti consider eu BMW este cea mia periculoasa masina si asa va ramane de akum incolo!Eu unul sunt un fan al marcii BMW si stiu ce inseamna BMW knd te uiti la grila din fata personal vad numai viteza si in acelasi timp posibilitatea de a ajunge mai rapid in RAI.Facand un calcul adunand la un loc vitezele deoarece atat Q7 cat si BMW aveau peste 150 asta e sigur.......ganditi0 -va ca sunt comasati aproape 300 de km la ora in BMW!Nu aveau sanse de scapare!Cel din Q7 sa multumeasca ceui de sus masinii k daca avea Dacie BMW nu patea nimic si el era la DOamne Doamne!BMW-ul a tentat si va tenta in continuare.......... ...pana la ultimul surub pe care-l are in tabla e obsedat de viteza.........dar in acelasi timp si datator de moarte!Masina asta e buna dar pt cei care stiu s-o manuiasca.%25-ul din accident avea nr provizorii deci cu siguranta era adus recent din afara!Daca a fost pentru prima oara cand si-a luat BMW................e normal sa fi vazut moartea cu ochii!Cauciucuri de vara cumva pe sezon umed si ploios??hai sa ne mai gandim.Tractiune spate???mda......... .o forta enorma.deci intr-adevar tre sa fi sofer sa stii s-o manuiesti!Sa nu se mai compare unii cu piloti de teste sau de curse din germania care au peste 10 ani experienta knd intra intr-un asemenea bolid si altii care-si iau prima data in viata lor BMW si se cred niste piloti!E o mica mare diferenta!Nu sunt atotstiutor dar am mers cu BMW-uri la viata mea si stiu ce-i poate capu!Pcata mare pacat de baieti mai ales de sofer care din cate am inteles avea un copil!Dumnezeu sa-i odihneasca in pace!
    2008-12-04, 16:16:41
  • 77. de andrei:
    mai bmw_horsepower....st ii ceva, cam exagerezi si tu, bmw 525 din 98/99 are 140-150 de cp......nu o poti numi chiar forta enorma. Nu a redus viteza in curba, avand viteza destul de mare si a urmat ce a urmat. Si bmw nu mi se pare singura masina "obsedata de viteza"; la o masina poate conteaza puterea(pt unele persoane)dar sa nu uitam de un factor extrem de important: SIGURANTA! Care eu zic,ca Mercedes e mult superior BMW-ului; ca tot ai mentionat de el.... Pacat ca s-au mai stins 2 vieti. Dumnezeu sa-i ierte !
    2008-12-04, 17:09:22
  • 78. de JusT Me:
    ai dreptate andrei...:-j bmw horsepower exagereaza cam mult nu numai bmw este singura masina de viteaza masini adevarate de viteza sunt intra`adevar MERCEDES ferrari porsche...etc scz de topic dar incerc sa il lamuresc pe om...omule daca iti iei pt prima data bmw nu inseamna ca chieri revinoti..cunosc multe persoane care la inceput si-o luat bmw si nu o patzit nimic...cat despre accident nush ce sa comentez...parerea mea este ca o fost si vina celui cu bmw dar si celui cu audi..din ce cauza?pt ca daca cel cu audi Q7 avea si el o viteza legala..si o vazut bmw-u in fata putea sa franeze sau cel putin il lua dar impactul era mult mai usor la viteza legala !! parerea mea...condoleante famiilor celor decedati...dumnezei sa ii ierte pt pacatu soferului o mai luat un om cu el care cica erau f buni prieteni...asta e
    2008-12-04, 18:15:28
  • 79. de ccl.sme:
    acidentul este o povara pentru familii, in special pentru sotia si cei doi copii ai soferului care are un baiat de 7 ani si o fetita de 2 luni. am fost prezent la imormantare unde baiatul o intrebase pe mama sa "Mama cui o sa i mai spun tata?" am vazut foarte multa durere in sufletul acestora. Daca soferul Audiului Q7 ar fi pus frana sau macar sa schimbe directia de mers, ar fi fost altceva. DUMNEZEU SA-I IERTE
    2008-12-04, 20:45:30
  • 80. de badarel:
    wei tu daca nu ai masina margi cu caruta si ti e cuida de alti asa ca lasa trecutul nu l mai rascoli mai ales de badarel cel de la lebada nu i baga pe toti in aceiasi oala cu cei care vor sa fie de la F1 asa ca veziti de treaba ta nu mai critica..... ramai tu la caruta ta. e spre binele tau
    2008-12-04, 21:33:20
  • Re: de andrei:
    de cine vb tu badarel?
    2008-12-04, 21:43:33 (adresa: 89.37.35.89)
  • 81. de frustrati!!!:
    oamenii aia au(aveau)niste nume,nu Q7 si nu BMW,dar na....de ce sunteti asa frustrati?traiul iti este asa cum ti-l faci!deci risca daca vrei sa sari din logan in bmw,nu astepta sa-ti iei din salarii!stiu ca unii se imprumuta o viata pt o dacie iar altii isi permit astfel de masini la orice ora.dar asta e,viata nu e dreapta!totusi,putin respect pt acei oameni,au o identitate!pana si in puscarie ai un nr.,nu esti o marca!va place sa va cititi comentariile....va place a' dracu'!
    2008-12-04, 22:44:32
  • 82. de sofer:
    VITEZA UCIDE!!! CHIAR UNII DE CE POT FI ATAT DE IMBECILI??? atatea accidente, atatea campanii si...nimic. toti se grabesc...spre MOARTE...sincer ii detest pe toti cei care au bmw-uri din germania. pai asta daca se gandea ca are o familie nu apasa asa acceleratia. sincer mie bmw mi se par masini de tigani BORiTZI, scuzati pleonasmul, cand ii vezi prin oras cu tigai de 1000 euro din `95-`00si cu figuri pe ei ca au bmw mi se face scarba. BMW=SNOB
    2008-12-05, 01:38:54
  • 83. de crysdeny:
    In primul rind sa nu uitam un lucru, tot ce e impotriva firii,duce la intimplari nefaste. Se stie ca acest tip de masini au tractiune spate,fara autoblocant, ca doar de aceia se pot face tot felul de ,,mici spectacole,, ideia e ca cei care detin asemenea tip de masini, fie ei morali sau mai putin morali, indiferent de rasa sau obiceiuri, ttrebuie sa cunoasca un lucru esential: IN CURBE ACCELERATIA NU TREBUIE CALCATA !!! Cit despre faptul ca unul sau celalalt se crede ,,stapinul soselei,, cel putin un accident e predispus sa aiba.Deci in concluzie, poti sa ai si masina minune dar nu uita de conditiile atmosferice si in principal de asfaltul pe care iti duci jucaria,.Intinde coarda atit cit iti permit cei 2 factori,si ............cu siguranta vei ramine in viata. Condoleante familiilor indurerate si sper sa fie de invatatura pt noi toti.Eu personal nu incurajez pe nimeni, cu putina experienta, in achizitionarea unei astfel de masini, si nici nu cred ca mi-as lua una vreodata..........
    2008-12-05, 11:24:35
  • 84. de sssss:
    pietrisul ala de acolo e belea mare cu el.......vi lasi baga in****mai ****ilor de la drumuri si aia care scot nisup de acolo ca ar trebui sa fie grija lor....
    2008-12-05, 17:55:34
  • 85. de asa shi asa:
    bah!nu mai criticati atat!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!
    2008-12-05, 21:51:41
  • 86. de sofer:
    adevarul e ca ar trebui sa punem stop comentariilor, ca nu erau astia vedete, ca daca mureau intr-o dacie nu mai zicea nimeni nimic. Dumnezeu sa-i ierte!
    2008-12-05, 22:36:28
  • 87. de NU!!!:
    Lasati drumurile si...restul....ATENT IE LA VITEZA SI LA NESIMTIRE !!!
    2008-12-06, 22:39:04
  • 88. de pentu ""soferul""":
    Acum cateva zile,""SOFERUL"" spunea intr-un comentariu ca el scapa din orice control pt VITEZA cu anume aparatura care pe mine nu ma intereseaza desi sunt sofer de ani de zile.Se """lauda""" ca merge cu DUBLUL VITEZEI ADMISE PESTE TOT.Imi doresc sa fi fost el in masina aceea cu DECEDATI,macar de unu sa scapam.Caut in arhiva si va mai scriu
    2008-12-06, 22:57:34

Pentru a putea posta comentarii pe marginea subiectului trebuie sa fii autentificat!

Autentificare:
Am uitat parola
Inregistrare
Tine-ma minte
Poza Zilei: De când a apărut votul uninominal, la Roşiori s-a inventat şi alegătorul cu patru sau mai multe picioare.
Parerea mea:
Parerea mea
Diverse: Horoscop Recomandari TV

Vremea:
Acum: 12°C.
La noapte: 8°C.
Maine: 19°C. Detalii »

Curs valutar:
EUR:   4,4463 lei
USD:   3,4987 lei

Chestionar

Nici un chestionar in baza de date!

Sumarul editiei: