« Alte stiri din categoria Magazin
Descoperire
Cercetătorii au calculat cu precizie care ar fi cantitățile necesare din anumite alimente pentru a ține diabetul sub control.
Cantitatea echivalentă a două căni de mazăre pe zi poate să le ajute pe persoanele cu diabet zaharat de tip doi să-şi controleze concentraţia de zahăr din sânge şi reduc riscul de infarct miocardic şi accident vascular cerebral, se arată într-un studiu canadian.
Cercetătorii au descoperit că, în raport cu hrănirea cu cereale integrale, dieta cu cantităţi mici de mazăre duce la o uşoară scădere a concentraţiei de zahăr din sânge şi a tensiunii arteriale, precum şi a nivelului colesterolului seric. După trei luni cu o dietă care include mazărea, evaluarea procentului de zece ani a riscului pentru inimă şi vasele de sânge la participanţii la studiu a scăzut de la 10,7% la 9,6 %.
Monitorul de Botosani nu este responsabila juridic pentru continutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.
Pentru a putea posta comentarii pe marginea subiectului trebuie sa fii autentificat! |