Prima pagina:

prima pagina

Sondaj: Trimiterea angajaţilor Spitalului Judeţean în concedii fără plată este o soluţie bună de reducere a cheltuielilor?
Da
Nu
Nu ştiu
Nu mă interesează

Comentarii »
Sondaje vechi »

Autentificare: Autentifica-te cu Facebook

sau
foloseste contul creat pe site-ul Monitorul
Tine-ma minte
Am uitat parola
Inregistrare
Newsletter:

Abonează-te la newsletter-ul nostru zilnic.

Detalii »

Contact: Aleea Mihail Kogalniceanu 4 , Botosani
Telefon:
0231 515053
Fax
0231 515130
E-mail: monitorul(a) monitorulbt.ro
polivalenta
pressshop
Coalitia pentru o presa curata


« Alte stiri din categoria National

Un singur ofertant pentru CFR Marfă

National

Privatizarea CFR Marfă continuă doar cu Grup Feroviar Român (GFR), companie deţinută de omul de afaceri Gruia Stoica, după ce asocierea româno-austriacă Transferoviar Grup - Donau Finanz şi compania americană OmniTRAX s-au retras. "Am depus oferta de cumpărare pentru CFR Marfă", a declarat omul de afaceri Gruia Stoica. Acesta a adăugat că GFR deţine suma minimă de 180 de milioane de euro pentru preluarea CFR Marfă, din surse proprii şi bancare, iar pentru participarea la privatizare a primit scrisori de bonitate şi garanţie de la Raiffeisen Bank Austria.

Grup Feroviar Român este al doilea mare operator de transport feroviar de marfă din România şi face parte din grupul Grampet, controlat de Stoica. Grupul este cel mai mare jucător privat din sectorul transportului feroviar din România şi unul dintre principalii competitori la nivelul Europei Centrale şi de Sud-Est, asigurând servicii de transport şi logistică în mai multe ţări europene.

Asocierea româno-austriacă Transferoviar Grup - Donau Finanz a anunţat ieri că a decis să se retragă din procesul de privatizare a CFR Marfă şi îşi rezervă dreptul de a contesta procedura la instituţiile abilitate. Consorţiul a precizat că, având în vedere complexitatea procesului şi volumul semnificativ de informaţii care trebuiau analizate pentru realizarea în mod corespunzător a propriei evaluări a CFR Marfă, a depus la Ministerul Transporturilor mai multe cereri de amânare, acestea fiind respinse.

Privatizarea CFR Marfă presupune vânzarea a 51% din acţiunile companiei. Licitaţia pentru privatizarea companiei porneşte de la 180 de milioane de euro.

 

Ponta şi-a asumat public responsabilitatea privatizării

 

Premierul Victor Ponta şi-a asumat public, în guvern, responsabilitatea privatizării CFR Marfă şi i-a spus ministrului Transporturilor, Relu Fenechiu, că nu are de ce să îl critice, deoarece inclusiv transformarea datoriilor în acţiuni era introdusă de la început în procedură, "altfel nu venea nimeni" la licitaţie.

 

 
 
Vizualizari: 804. |   Noteaza articolul :
  • Currently 0.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Comentarii

Monitorul de Botosani nu este responsabila juridic pentru continutul textelor de mai jos. Responsabilitatea pentru mesajele dumneavoastra va revine in exclusivitate.

    Pentru a putea posta comentarii pe marginea subiectului trebuie sa fii autentificat!

    Autentificare:
    Am uitat parola
    Inregistrare
    Tine-ma minte
    Poza Zilei: Pe canicula asta, şi comunitarii se simt eroi ai neamului. De aceea se adăpostesc în preajma statuilor.
    Parerea mea:
    Program Filme CineGlobe
    Diverse: Horoscop

    Vremea:
    Acum: 2°C.
    La noapte: 2°C.
    Maine: 6°C. Detalii »

    Curs valutar:
    EUR:   4,6362 lei
    USD:   3,9368 lei

    Chestionar

    Dacă aţi fi ministru al Educaţiei, cum aţi modifica examenul de bacalaureat?

    Raspunsuri »
    Chestionare vechi »
    Sumarul editiei:
    Actualitate National
    Economic International Sport Editorial Puls Ultima ora
    Joburi Bancul Zilei Mozaic Monitorul femeilor