seventeen − six =

A password will be e-mailed to you.

Societatea Nova Apaserv are de la jumătatea acestei luni patru directori. Consiliul de Administraţie al Nova Apaserv a analizat activitatea directorilor, deoarece pe 15 iunie aceştia au ajuns la finalul celor patru ani de mandat. În urma analizei, a fost desfiinţat postul de director comercial din cadrul societăţii. Cristian Romanovschi, cel care a deţinut funcţia de director comercial în ultimii patru ani, a revenit pe funcţia de şef departament comercial, structură care a trecut în subordinea Direcţiei economice. Cristian Romanovschi şi-a reluat funcţia deţinută până în 2015.

„Aceasta a fost singura modificare de organigramă. La începutul mandatului meu, în 2017, erau şase directori în structura de conducere şi acum mai sunt patru”, a declarat Albert Tanasă, directorul general al Nova Apaserv. Din structura de conducere a societăţii mai fac parte Marcela Daniela Jîtaraşu, director economic, Ady Petruşcă, director operaţional, Cristina Ioana Panait, director executiv, oficial care coordonează partea tehnică şi toată activitatea investiţională din societate.

Totodată, Consiliul de Administraţie a reînnoit contractele de mandat ale directorului economic şi executiv pentru o perioadă de doi ani, până în 2021. În 2021 expiră şi mandatul directorului general, dar şi mandatele membrilor Consiliului de Administraţie. Singurul care are mandat până în 2022  este Ady Petruşcă, deoarece acestuia i-a expirat mandatul în 2018, atunci când s-a decis să fie director operaţional pentru încă patru ani.

Albert Tanasă a anunţat că în toamna acestui an va fi aprobată o nouă organigramă care să cuprindă modificări structurale, respectiv o echilibrare a Direcţiei operaţionale. „Atunci vom analiza şi posibilitatea efectuării unor angajări, având în vedere deficitul de personal pe care îl avem pe Direcţia operaţională. La ora actuală, bugetul şi ordonanţa privind întărirea disciplinei financiare nu ne-a permis să facem modificări asupra fondului de salarii. Dacă vin cei de la Inspectoratul Teritorial de Muncă în control, ne întreabă câţi oameni ar trebui să fie şi câţi avem. Dacă mărim organigrama, şi angajăm măcar o parte din necesarul de personal, atunci încălcăm Ordonanţa 26”, a mai spus Albert Tanasă.

Apreciază calitatea articolului

1 VOTURI - MEDIE: 5,00
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Încarc...