joi, martie 28, 2024
AcasăLocal BTModă şi Stil: Cele 3 tipologii de femei predispuse să cheltuie mulţi...

Modă şi Stil: Cele 3 tipologii de femei predispuse să cheltuie mulţi bani la shopping

Deja un cliseu prea mult dezbatut, consumerismul din societatea actuala, este egal cu firescul si normalitatea. Abundenta, prosperitatea in care traim ne indeamna sa ne infruptam pana la refuz din toate artificiile ce ne dau acel sentiment de apartenenta, ne contureaza un ego, o identitate. Si ce este identitatea asta daca nu un rol jucat pe scena sociala, in viata privata si de foarte multe ori chiar si in oglinda, fata in fata cu noi insine? Hainele, accesoriile si make-up-ul ne ajuta sa ne intram in personaj, sa devenim credibili, si sa avem de fiecare data cea mai buna prestatie. 

Noi, femeile, vedem in acest joc o adevarata arta si ne adancim atat de mult in emotie si simtire, incat devenim una cu personajul. De-aici si pasiunea pentru tot ce e estetic, frumos, pentru vestimentatie si decor. 

Sa vedem, in continuare, care sunt cele cinci tipologii de femei predispuse sa investeasca sume considerabile in vestimentatie si accesorii.

  1. Femeia care mizeaza pe autocontrol

O luptatoare in arena sociala, aceasta femeie prefera calitatea in detrimentul cantitatii. Garderoba ei contine piese atent alese, clasice cu croiuri simple dar materiale de calitate, pe care le adapteaza la diverse contexte sociale. O adevarata carierista, dar si mama si sotie, femeia care mizeaza pe autocontrol, pare a fi un etalon al perfectiunii, iar toti cei din jur se mira cum reuseste sa jongleze cu atatea roluri. Insa, vine si acel moment in care paharul se umple, si intr-un fel sau altul, trebuie sa se revarse. Si cum a investit atat de multa energie pentru a-si construi viata ideala, femeia hiper-controlata isi va da frau liber emotiilor printr-o actiune cu daune minime, precum o sesiune complusiva de shopping, un sport extrem sau o vacanta. Intra in magazinul online Atmosphere Fashion si vezi o colectie extrem de chic de rochii de vara, pentru gusturi clasice si rafinate.

  1. Femeia care investeste in piese statement

Aceasta femeie isi cunoaste foarte bine preferintele personale, nu se teme sa sfideze regulile prestabilite si deja este un actor-regizor al propriei vieti. In materie de vestimentatie, prefera acele haine sau accesorii iesite din tipar, unicat, care ii dau o senzatie de putere si libertate. Femeia pasionata de piese statement, investeste mult timp in pasiuni si hobby-uri, nu se teme de singuratate, interactionand doar cu acele persoane si conjuncturi care se ridica la standardele ei. Fara sa-i placa opulenta, aceasta femeie investeste sume considerabile in creativitate, in sufletul si talentul investit de un artizan in confectionarea unei bijuterii, piesa decorativa sau vestimentara.

  1. Femeia care interpreteaza de fiecare data un alt rol

Actrita talentata, aceasta femei este o amatoare a senzatiei si a trairilor de moment. Ei ii place sa se imbrace pentru cei din jur, pentru public, cautand sa corespunda fiecarui decor si companie in care se afla. Orice eveniment, devine asadar, prilej de a face sesiuni complete de shopping si brain storming, pentru a alege acele piese vestimentare potrivite pentru personajul ce urmeaza a fi interpretat. O maestra a tinutelor tematice, aceasta femeie nu are niciodata suficiente haine in sifonier, ceea ce o face sa investeasca mult in cantitate, calitatea nefiind un criteriu atat de important.

 

Sursa imagine: Pixabay.com

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
20.5 ° C
21.1 °
15.6 °
53 %
1.3kmh
90 %
joi
21 °
vin
16 °
sâm
22 °
Dum
24 °
lun
25 °

CARICATURA ZILEI

Joi

POZA ZILEI

Gata, au rezolvat cu circulația în centru. Ori se terminase programul și n-au mai apucat să strângă, cine știe.

EDITORIAL

Anul electoral 2024... Alegerile sunt din ce în ce mai aproape, deci e de așteptat ca lupta între poftitorii de ciolan să se intensifice....

EPIGRAMA ZILEI

Mi-a șoptit o viorea C-o să-mi dai inima ta Și m-am întrebat instant: O fi vorba de... transplant? -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...