6 + twenty =

A password will be e-mailed to you.

Din ce in ce mai multi oameni ignora importanta mentinerii sanatatii sistemului nervos si ajung sa regrete acest lucru la batranete. Sistemul nervos este responsabil de buna functionare a intregului organism pana la varste inaintate, iar acesta trebuie monitorizat, tratat cu disciplina, atentie si grija. Din viata oamenilor ar trebui sa dispara stresul, anxietatea, grijile, obiceiurile nesanatoase.

Vremurile solicitante actuale, pe care oricine le traieste, de la cei mai mici pana la cei varstnici, se pot rasfrange asupra starii de sanatate la nivel psihic. Daca stresul nu este eliminat in totalitate, el poate fi, totusi, redus, daca atitudinea pozitiva nu poate fi pastrata continuu, atunci macar un tonus bun poate fi mentinut la nivelul sistemului nervos.

Cele mai importante actiuni pentru sanatatea sistemului nervos

Pentru ca sistemul nervos sa fie mentinut in limitele corespunzatoare, organismul are nevoie de odihna. Un somn de 8 ore pe noapte, fara factori disturbatori, intr-un mediu placut se va dovedi un adevarat medicament pentru trup, suflet si creier. Sportul este un alt medicament pe care oamenii il pot „lua” la intervale regulate. Este dovedit faptul ca miscarea fizica in natura, dar si in sala de sport ajuta la obtinerea unui tonus excelent, a unei forme fizice de invidiat si la imbunatatirea functiei cognitive.

Nu in ultimul rand, pentru sanatatea sistemului nervos, este esential ca oamenii sa pastreze un raport bun cu familia si cu cei din jur, sa existe activitati placute si recreative alaturi de persoanele dragi si creierul sa fie „antrenat” continuu, fie ca este vorba despre cursuri de specializare, fie ca este vorba despre lectura intensa sau despre rezolvarea unor integrame.

Alimente si suplimente care contribuie la sanatatea sistemului nervos

Alimentatia are un rol deosebit de important in mentinerea unei stari de sanatate a sistemului nervos. Pestele gras, bogat in Omega 3, precum macroul, sardina si somonul, este un aliment important in dezvoltarea si in intretinerea celulelor nervoase, dar si fasolea, nautul si lintea sunt bogate in zaharuri, pe care creierul le foloseste pentru a functiona in parametri normali.

Totodata, oamenii pot consuma banane, acestea fiind o sursa importanta de vitamina B6, dar si ficat de vita, fructe negre si rosii si oua. Ciocolata este un aliment care ofera putere tonica si psihostimulativa creierului uman.

Unul dintre cele mai importante suplimente alimentare care contribuie la sanatatea sistemului nervos este Sun Wave Tiolin Complex, sub forma de capsule, care contribuie la stimularea circulatiei nervoase, reduce oboseala si extenuarea, protejand celulele impotriva stresului oxidativ.

Un alt supliment alimentar excelent pentru sanatatea sistemului nervos este Doppel Hertz Aktiv Lecitina + Ginkgo. Acesta contine lecitina, care ajuta la stimularea memoriei, dar si Ginkgo Biloba, o planta medicinala care are efecte benefice asupra functiei cognitive, cunoscuta inca din cele mai vechi timpuri. Acest medicament este solutia perfecta pentru cei care se confrunta cu anxietatea si stresul, pentru cei care au nevoie de un plus de energie si doresc sa se simta bine atat din punct de vedere fizic, cat si psihic.

Este foarte important ca oamenii sa tina cont de sanatatea sistemului nervos si de starea lor de bine la nivel psihic, deoarece astfel isi pot prelungi viata.

Mai multe suplimente alimentare gasiti pe Minifarmonline.ro

 

Apreciază calitatea articolului

2 VOTURI - MEDIE: 3,00
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Încarc...