one × five =

A password will be e-mailed to you.

Conducerea actuală a Consiliului Județean (CJ) agreează o formulă de management cu trei directori la Nova Apaserv, după ce plecarea lui Ady Petrușcă la Serviciul de Evidență al Persoanelor se va produce.

Cred că Nova Apaserv poate fi condusă de o echipă de trei manageri. Spitalul Județean, Direcția pentru Protecția Copilului au tot câte trei directori și sunt mai mulți angajați. Dacă e să ne uităm la toate celelalte societăți de utilități publice din municipiu, se poate și cu mai puțini directori”, a declarat vicepreședintele CJ, Liviu Toma. La Urban Serv sunt trei directori, la Eltrans – unul, iar la Termica – doi.

Vicepreședintele CJ susține însă că decizia finală o va lua Consiliul de Administrație (CA) al operatorului de apă, dar că punctul său de vedere este acesta. El adaugă că Nova Apaserv va avea nevoie totuși de un director de operațional, care să știe cum merg lucrurile în acest sector. „Nu știu dacă doamna Panait (n.r. – directorul executiv), care este economist, va putea prelua și funcția de director operațional. Cei din CA vor avea o discuție cu dumneaei și vor stabili dacă este oportun ca echipa de conducere să fie formată din trei sau patru membri”, a declarat Toma, care s-a arătat mulțumit de activitatea Cristinei Panait din momentul în care a preluat și atribuțiile fostului director Cătălin Fetcu. „Și-a suflecat mânicile și s-a apucat de treabă. Deși mulți credeau că o să-și rupă gâtul, uite că a reușit să facă treabă”, a mai declarat Toma.

La ora actuală, echipa de conducere a Nova Apaserv este formată din patru directori: Albert Tănase (director general), Ady Petrușcă (director operațional), Daniela Jîtarașu (director economic) și Cristina Panait (director executiv).
La sfârșitul lunii trecute, Ady Petrușcă a luat examenul pentru postul de șef al Serviciului Public Comunitar de Evidenţă a Persoanelor (SPCEP) al judeţului Botoşani aflat tot în subordinea CJ.

 Acestuia nu i-a venit încă avizul de la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP) pentru a putea depune jurământul ca funcționar public și pentru a-și putea prelua noua funcție.

Apreciază calitatea articolului

2 VOTURI - MEDIE: 1,00
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Încarc...