marți, aprilie 16, 2024
AcasăLocal BTE.ON a modificat programul cu clienţii

E.ON a modificat programul cu clienţii

Delgaz Grid, compania de distribuție a Grupului E.ON, a suspendat temporar toate activitățile care implică contactul direct cu clienții, aceștia având la dispoziție o serie de canale de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuarea de diverse operațiuni.

Astfel, activitatea de procesare a cererilor de racordare la rețea și de emitere a avizelor de amplasament se va realiza exclusiv online, prin intermediul site-ului delgaz.ro.

Delgaz Grid asigură în continuare funcționarea permanentă, 24/7, a dispeceratului de urgență și a echipelor de intervenție.  În cazul în care simt miros de gaz, clienții pot apela numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928. Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții pot suna la numerele de telefon: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Totodată, clienții pot lua legătura cu reprezentanţii companiei prin:

apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. De asemenea, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00

prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro

prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline

prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată

prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesând eon.ro/servicii-online.

„Depunem toate eforturile ca intervențiile noastre să se desfășoare în condiții sigure”

Angajații companiilor E.ON desfășoară în această perioadă activități de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică și gaze naturale, dar și pentru a realiza diverse intervenții tehnice importante la instalațiile interioare de gaze naturale și electricitate.

„Pentru că ne preocupă atât siguranța cât și sănătatea clienților și angajaților, dorim să îi asigurăm pe toți clienții noștri că pentru a-i proteja am luat o serie de măsuri privind distanțarea socială, în scopul limitării răspândirii COVID-19. Depunem toate eforturile ca intervențiile noastre să se desfășoare în condiții sigure, în conformitate cu măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cu cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON.

Reprezentanții noștri sunt echipați cu măști și mănuși de protecție de unică folosință pe toată durata intervenției și se vor asigura că păstrează distanța de siguranță recomandată față de celelalte persoane. De aceea, rugăm clienții să permită accesul specialiștilor companiilor E.ON în locuință, aceștia fiind instruiți să respecte cu strictețe regulile de protecție sanitară”,  a transmis Sorin Munteanu, specialist comunicare externă în cadrul E.ON.

Potrivit acestuia, activitățile de bază: dispecerat, intervenții pentru soluționarea incidentelor și deranjamentelor la rețelele de gaze naturale și de energie electrică, precum și mentenanța sistemului de distribuție sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie.

„Echipele E.ON sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a ne putea desfășura în condiții normale activitățile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituțiile administrative ale statului, agenții economici din sectorul alimentației publice, companiile farmaceutice și de produse medicale. De asemenea, clienții sunt rugați să anunțe dacă se află în izolare la domiciliu”, a mai spus Sorin Munteanu.

 

Deja ai votat!
Botoșani
nori împrăștiați
24.8 ° C
27.6 °
24.4 °
37 %
4.2kmh
42 %
mar
26 °
mie
10 °
joi
5 °
vin
11 °
sâm
13 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Și se plâng oamenii că nu sunt parcări în oraș. Iată că sunt, dar nu știu ei să le identifice.

EDITORIAL

De ceva timp suntem efectiv striviți de campania electorală, iar cei care visează la un nou mandat nu au pierdut ocazia de a ieși...

EPIGRAMA ZILEI

Cazul e nemaipomenit Și m-a lăsat fără cuvinte : Primul din clasă la tocit Spun toți că-i ... brici la minte!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...