Programarea online – nou serviciu electronic pentru legătura cu Fiscul Vezi cum funcționează!

0

Pentru a discuta cu inspectorii fiscali contribuabilii botoșăneni au acum posibilitatea să se programeze online.  Este vorba despre un serviciu electronic ce a fost testat inițial la Galați și exstins acum în toată țara. Concret, serviciul de programări online este disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la rubrica Servicii online, poziția 5, unde contribuabilii se pot programa atât pentru întâlnirea cu un inspector ANAF, cât și pentru identificarea vizuală on-line în vederea aprobării înregistrării în Spațiul Privat Virtual, serviciul fiind, așadar, disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Așadar, fie că e vorba despre declaraţii fiscale, evidenţa pe plătitor, despre avize şi autorizaţii, case de marcat,  fie executare silită, cazier fiscal, asistenţă contribuabili, sau evitarea dublei impuneri, contribuabilii se pot programa online și se pot prezenta, conform datei și orei stabilite, pentru a discuta cu inspectorul de specialitatea respectivă.
”Serviciul de programare online este pus la dispoziţia contribuabililor pentru aspecte ce nu necesită timp îndelungat de soluţionare, timpul alocat fiecărei programări fiind de maximum 30 de minute.”, precizează specialiștii în comunicare de la Finanțe. În cazul în care contribuabilii întârzie sau nu se prezintă conform programării, aceştia vor fi preluaţi în limita timpului ce le-a fost alocat, în intervalul celor 30 de minute, conform programării.Având în vedere contextul pandemic, accesul contribuabililor va fi permis numai după ce s-a efectuat operaţiunea de termometrizare şi doar dacă aceştia poartă mască de protecţie. ” În situaţia în care contribuabilii nu îndeplinesc aceste condiţii vor fi informaţi că întâlnirea se anulează şi că este necesară reprogramarea acesteia cu respectarea condiţiilor mai sus menţionate.”, atenționează finanțiștii.
Pentru primirea contribuabililor pe bază de programare, în incinta unităților fiscale sunt amenajate încăperi dedicate, de regulă, în apropierea punctelor de acces în sedii, astfel încât să se limiteze pe cât posibil contactul dintre vizitatori si personalul ANAF. De asemenea, la nivelul fiecărui sediu, au fost organizate sensuri de intrare/ieşire dedicate acestor spaţii, precum şi montarea de indicatoare privind păstrarea distanţei de doi metri.

+0 -0
se încarcă...