vineri, aprilie 19, 2024
AcasăNaționalPuhoi de bani pregătiţi pentru mogulii TV

Puhoi de bani pregătiţi pentru mogulii TV

Ministerul Fondurilor Europene, condus de Rovana Plumb, organizează o licitaţie de 10,8 milioane de lei pentru o campanie de publicitate care să promoveze tocmai fondurile europene, potrivit anunţului publicat pe portalul de licitaţii electronice (SICAP). Cea mai mare parte a sumei este destinată realizării şi difuzării de spoturi publicitare video la trei posturi TV de ştiri cu acoperire naţională. În acest moment, televiziuni de ştiri sunt controlate de Dan Voiculescu (Antena 3), Sebastian Ghiţă (România TV), Digi 24 (Zoltán Teszári), Cozmin Guşă (Realitatea TV) şi Sorin Oancea (B1 TV), urmând ca din acestea să fie selectate trei.

Licitaţia lansată de ministerul condus de Rovana Plumb, cunoscută ca extrem de apropiată de Sebastian Ghiţă, prevede o campanie de publicitate de un an, cu valoarea totală estimată de 10.820.221 lei, cu componenta TV, radio, online şi outdoor, dar şi un sondaj de opinie naţional. Sursa fondurilor este Programul Operaţional Asistenţă Tehnică (POAT), adică fonduri UE.

Planul media pentru campanie de promovare pe TV va include minim de 3.360 de difuzări ale spoturilor publicitare, dintre care cel puţin jumătate în prime-time (intervalul de maximă audienţă). Potrivit caietului de sarcini, posturile de televiziune selectate trebuie sa facă parte din societăţi de presă distincte, iar difuzarea spoturilor se va face într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim cinci luni). Criteriile de atribuire sunt cel mai bun raport calitate – preţ, componenta financiară contând pentru 40% din scorul final al fiecărei oferte, iar componenta tehnică – 60%. Metoda de atribuire a contractului este licitaţia deschisă, iar termenul – limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 12 noiembrie 2018.

 

Grupul ţintă – angajaţi ai Ministerului Fondurilor Europene

 

Ministerul arată că, referitor la cunoaşterea şi impactul perceput al investiţiilor regionale ale UE, doar 55% din români au auzit despre sprijinul financiar european pentru îmbunătăţirea zonei în care locuiesc, comparativ cu 63%, media europeană. În ceea ce priveşte sursele de informaţii despre politica regională a UE, românii menţionează ca surse mass-media primare: televiziunea naţională, ziarele locale şi regionale, internetul, ziarele naţionale şi panourile publicitare. Cu toate acestea, în grupul ţintă al campaniei nu se regăseşte numai publicul larg, ci campania este destinată şi unui „public intern”, respectiv angajaţii din Autorităţile de Management (AM), organismele intermediare (OI) şi din celelalte instituţii implicate în managementul şi implementarea fondurilor ESI, angajaţii din ministerele de linie, instituţiile UE. Cu alte cuvinte, ministerul Fondurilor Europene îi va învăţa despre fondurile UE tocmai pe propriii angajaţi.

De asemenea, în grupul ţintă sunt şi potenţiali beneficiari ai fondurilor europene, precum administraţia publică, mediul de afaceri, organizaţii neguvernamentale (ONG), mediul academic / universitar / de cercetare.

 

Care sunt serviciile pentru care plăteşte ministerul

 

Campania va trebui să evidenţieze faptul că de proiectele finanţate din fonduri europene beneficiază toţi românii.

În ceea ce priveşte realizarea spoturilor publicitare, personajele vor fi actori sau personalităţi publice care nu au avut în ultimii trei ani imaginea asociată vreunui partid politic sau vreunei campanii de publicitate politică.

În privinţa radiourilor, câştigătorul licitaţiei trebuie să difuzeze cinci spoturi radio pe două posturi de radio naţionale, într-o perioadă de minim 20 săptămâni (maxim cinci luni).

Ca o notă de culoare, Ministerul Fondurilor Europene vrea ca la conferinţa de promovare din proiect firma organizatoare să „pavoazeze sala de conferinţă cu aranjamente florale realizate din plante naturale”.

Ministerul cere în contract şi furnizarea de 5.400 de seturi de obiecte promoţionale pentru ziarişti şi alte persoane interesate: pixuri cu stick de memorie încorporat, suport de memorie electronică externă cu capacitate de 64 GB, agende cu elastic.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
5.5 ° C
5.6 °
3.8 °
86 %
2.7kmh
100 %
vin
11 °
sâm
15 °
Dum
9 °
lun
12 °
mar
11 °

CARICATURA ZILEI

Joi

POZA ZILEI

Senatorul Trufin arată pe unde se poate ieși cel mai rapid din județ. Nu acum, în viitor, evident.

EDITORIAL

Ca la fiecare patru ani, înainte de începerea cursei electorale, stâlpii electrici ai județelor, în special cei din orașe, s-au umplut cu postere cu...

EPIGRAMA ZILEI

Găina bătrână Face ciorba bună, Puica tinerea Face ce vrea ea!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...