spot_img
miercuri, aprilie 24, 2024
AcasăNaționalAdulții de peste 45 de ani, principalii consumatori de știri și în...

Adulții de peste 45 de ani, principalii consumatori de știri și în online

Un studiu realizat în prima parte a acestui an de Exact Business Solutions a scos la iveală date surprinzătoare: adulţii de peste 45 de ani sunt cei mai mari consumatori de online news. Astfel, dacă ştirile online prezintă zilnic interes pentru 4 din 10 români utilizatori de internet, cu vârsta cuprinsă între 18-65 de ani, cifrele se modifică atunci când privim spre categoria de vârsta +45 ani, în cadrul acestui segment fiind înregistrată o rată de accesare de 50%. De interes pentru această categorie de vârstă sunt şi informaţiile de cultură generală, acestea fiind accesate cu o frecvenţă săptămânală de 6 din 10 români, utilizatori de internet.

Tot săptămânal sunt citite şi articolele/materialele/sfaturile legate de sănătate şi nutriţie. O atenţie deosebită îi este acordată acestui subiect de către cei cu vârsta cuprinsă între 45-55 ani (6 din 10), în timp ce în rândul celor cu vârsta cuprinsă între 56-65 de ani, interesul este ceva mai scăzut, 4 din 10. „Analizând comportamentul online al celor două categorii de adulţi, utilizatori de internet (45-55 ani şi 56-65 ani), se disting diferenţe şi în ceea ce priveşte utilizarea internet bankingului, a aplicaţiilor de food delivery ori a mediilor la care s-a apelat pentru petrecerea timpului liber”, afirmă Julien Zidaru, Managing Partner EXACT Business Solutions. Astfel, internet bankingul este utilizat de 45% dintre cei aparţinând primei categorii de vârstă, în timp ce a doua categorie de vârstă înregistrează o rată de utilizare de numai 29%.

Tot adulţii de 45-55 ani sunt cei care apelează cu preponderenţă la aplicaţiile de food delivery – 19%, faţă de adulţii de 56-65 ani (8%).

Studiul arată că radioul online este preferat zilnic de adulţii cu vârste cuprinse între 45-55 ani – 31% față de 26% media naţională şi 14% în cazul adulţilor de 56-65 ani. La rândul lor, blogurile sunt preferate de internauţii de 56-65 ani, 4 din 10 alegând să-şi petreacă timpul liber citind bloguri (cifra similară mediei naţionale), în timp ce adulţii de 45-55 ani le accesează săptămânal în procent de 30%.

Studiul a cuprins persoane cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, rezidente în mediul urban şi rural şi utilizatoare de internet. Eşantionul a fost de 1.061 respondenţi, iar chestionarul a fost administrat online.

Deja ai votat!
Botoșani
nori împrăștiați
11.9 ° C
15.4 °
11.7 °
68 %
1.8kmh
25 %
mie
11 °
joi
19 °
vin
9 °
sâm
18 °
Dum
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

E bine să conduci verde cu mașina electrică, dar nu strică să fii și prevăzător.

EDITORIAL

Nu am idee câtă lume cunoaște pilda cu broscuța surdă și, de aceea, pentru a fi sigur că voi fi înțeles așa cum trebuie...

EPIGRAMA ZILEI

Foaie verde și-o sipică, Badea are ... leafa mică Dar spune la orișicare Că eu am ... poșeta mare! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...