Monitorul de Botosani

MONITORUL de BOTOŞANI JOI, 8 MAI 2025 14 MICA PUBLICITATE În temeiul prevederilor art. 250 alin. (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă facem cunoscut că în ziua de 29, luna mai, anul 2025, ora 11,30 în localitatea Unitatea Fiscală Dorohoi, se vor vinde la licitaţie următoarele bunuri mobile, proprietate a debitorului AVI-DIMAX, licitatia a doua: *) Regimul şi cotele de taxă pe valoarea adaugată aplicabil/ aplicabile pentru vânzarea bunurilor mobile sunt cele prevăzute de titlul VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri să înştiinţeze despre aceasta organul de executare, înainte de data stabilită pentru vânzare. Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop şi până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participarea la licitaţie ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, următoarele documente: a) oferta de cumpărare; b) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitaţiei. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO69TREZ117506701XXXXXXX, beneficiar Unitatea Fiscală Municipală Dorohoi, cod de identificare fiscală 25648440, deschis la Trezoreria Municipiului Dorohoi, utilizând numărul de evidență a plății 80730022500000000000012; c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant; d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de oficiul registrului comerţului; e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/ paşaport; h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul. Cumpărătorului îi revine obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea, respectiv: Legea nr. 207/2015. Alte informaţii de interes pentru cumpărător, după caz: nu se cunosc. Pentru informaţii suplimentare, vă puteţi adresa la sediul nostru sau la numărul de telefon 0231/607.050. Data afișării 08.05.2025. (Mf41670070525.1.1) LICITAŢIE U.A.T. Hudești , judeţul Botoșani anunţă închirierea pentru o perioadă de 7 ani a suprafeţei de 165,00 hectare păşuni în şedinţă publică prin atribuire directă sau, după caz, licitaţie publică cu strigare. Şedinţa publică pentru atribuirea directă va avea loc în data de 20.05.2025 ora 14.00 la sediul Primăriei Hudești, localitatea Hudești. Înscrierile se fac la sediul Primăriei Hudești în perioada 08.05.2025- 19.05.2025. Se pot înscrie la şedinţa publică în vederea închirierii prin atribuire directă crescătorii de animale personae fizice ori juridice având animalele înscrise în RNE membri ai colectivităţii locale sau care au sediul social pe teritoriul localităţii Hudești. Suprafeţele de păşuni care nu se pot închiria prin atribuirea directă vor fi scoase la licitaţie publică cu strigare în data de 23.05.2025 ora 14.00 la sediul Primăriei Hudești, localitatea Hudești. Înscrierile se fac la sediul Primăriei Hudești în perioada 08.05.2025-19.05.2025. Se pot înscrie la şedinţa publică în vederea închirierii prin licitaţie publică cu strigare crescătorii de animale persoane fizice ori juridice având animalele înscrise în RNE. Condiţiile de înscriere cât şi taxele aferente sunt prevăzute în documentaţia de atribuire ce poate fi pusă la dispoziţia persoanelor interesate la secretariatul Primăriei Hudești din comuna Hudești - cost 100 lei - începând cu data de 08.05.2025. (Mf41671070525.1.1) LICITAŢIE Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact: Orașul Flămânzi, cu sediul în oraș Flămânzi, Str.Dumitru Iov nr.284, județul Botoșani, telefon 0231/552.351, fax 0231/552.626, e- mail: orasflamanzi@yahoo.com , cod fiscal 3372173. Reglementări legale privind acordarea de finanțare nerambursabilă: În baza Legii nr.350/2005 privind regimul finanţărilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activități nonprofit de interes general; Hotărârea Consiliului Local Orașul Flămânzi nr.36/17.03.2025 privind aprobarea bugetului local pentru anul 2025, a bugetului activităților finanțate integral din venituri proprii. Suma totală alocată de la bugetul local este de 40.000 Lei și se alocă în întregime pentru activități cultural sportive. Criteriile de acordare a finanțărilor nerambursabile sunt cele prezentate în Regulamentul privind acordarea de finanțare nerambursabilă de la bugetul local pentru activitățile nonprofit de interes local aprobat prin Hotărârea Consiliului Local Flămânzi nr. 10/31.01.2014, modificată prin Hotărârea Consiliului Local Orașul Flămânzi nr. 48/28.03.2025. Documentația pentru elaborarea și prezentarea propunerilor de proiecte/ programe se poate obține de pe site-ul Orașului Flămânzi: https://orasul-flamanzi.ro . Documentația de solicitare a finanțării nerambursabilă se poate descărca de pe site-ul autorității contractante: https://orasul- flamanzi.ro și se poate procura de la sediul Orașului Flămânzi, orașul Flămânzi, Str.Dumitru Iov nr. 284, județul Botoșani. Data- limită pentru depunerea propunerilor de proiecte: 12.06.2025, ora 16.00, la adresa: Orașul Flămânzi, orașul Flămânzi, Str. Dumitru Iov nr. 284, județul Botoșani. Perioada la care se desfășoară selecția de proiecte, verificarea eligibilității, a îndeplinirii criteriilor referitoare la capacitatea tehnică și financiară și evaluarea propunerilor de proiecte este 16.06.2025- 17.06.2025. (Mf41674070525.1.1) ANUNŢ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODg1NTM=