sâmbătă, mai 3, 2025
AcasăLocal BTAmbulanță blocată de o targă defectă

Ambulanță blocată de o targă defectă

Abia a fost adusă şi a şi fost trecută pe tuşă. Noua ambulanţă de 100.000 de euro primită luna trecută de Serviciul Judeţean de Ambulanţă (SJA) stă în garaj după ce a efectuat doar câteva misiuni.

Asta pentru că targa autospecialei s-a blocat şi nu poate fi reparată decât de specialiştii de la firma care a montat-o, aceasta fiind în garanţie. Incidentul ar fi putut fi cu adevărat problematic pentru cei de la Ambulanţă, care au plecat la un caz al unui copil lovit la cap, cu o sângerare puternică.

Echipajul medical a plecat cu ambulanţa cea nouă şi a preluat fetiţa, pe care a dus-o la pediatrie. Din fericire, autospeciala s-a defectat după ce a fost transportat copilul, astfel că medicii nu au fost puţi în situaţia henantă de a chema o altă ambulanţă în centrul oraşului pentru a o prelua pe micuţă. În curtea secţiei de pediatrie, targa autosanitarei a refuzat să mai funcţioneze, rămânând blocată într-o poziţie care nu eprmite nici măcar închiderea portierelor din spate.

Autospeciala s-a întors în curtea Ambulanţei cu portierele din spate deschise, după care a fost dusă în garaj, iar acum sunt aşteptaţi specialiştii care au motat-o pentru a găsi o soluţie de a o repara sau a o înlocui cu totul.

În prezent SJA deține trei autospeciale tip C2: Renault-ul primit luna trecută, un Mercedes Sprinter, care are aproape 700,000 de kilometri la bord şi care arată semne serioase de uzură, fiind în activitate din anul 2008, cu rugină şi încă un Volkswagen Crafter, primit în urmă cu şase ani, care este în condiţii mai bune. În prezent, însă, doar una din cele trei este funcţională, iar ieri a avut şi aceasta o problemă, defectându-se şi la ea targa, însă a fost rapid repediată, astfel că doar una din cele trei ambulanţe deserveşte judeţul în prezent.

Autospeciala marca Renault Master este de tip C2 şi este destinată exclusiv echipajelor cu medic, fiind dotată la cel mai înalt nivel de echipare medicală.
Ambulanța primită de SJA este mai lungă, cu peste 600 de milimetri decât cele pentru asistenţi, pentru a adăposti mai multă aparatură performantă pentru tratarea bolnavului.

Conform producătorului, autospeciala vine dotată cu motor de 2300 de centimetri cubi și 170 CP, tracțiune față și are o serie de facilități suplimentare, utile în activitatea de intervenție, precum un sistem electronic de control al tracţiunii, asistenţă la pornire în rampă, sistem start/stop, sau targa principală mobilă stânga-dreapta pe soclu, astfel că două cadre medicale pot sta de o parte şi de alta a pacientului de pe targă.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
10.7 ° C
13.8 °
10.6 °
56 %
3.1kmh
83 %
vin
13 °
S
29 °
D
27 °
lun
19 °
mar
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

O piedică în calea uitării. Ca să nu mai zică cineva că nu-i iubim pe politicienii care ne reprezintă.

EDITORIAL

Când am început, în urmă cu aproape 5 ani, colaborarea cu „Monitorul de Botoșani”, m-am gândit că aceasta nu o să dureze mai mult...

EPIGRAMA ZILEI

Trebuie eliminați Urgent și pe orice cale Urșii din Munții Carpați Și șacalii din ... Bucale! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...