spot_img
sâmbătă, mai 4, 2024
AcasăLocal BTANUNŢ Modern Calor

ANUNŢ Modern Calor

Pentru evitarea/prevenirea îmbolnăvirii și răspândirii noului Coronavirus (COVID -19), apreciem ca necesară limitarea relațiilor cu publicul la mediul on-line. Pe această cale, solicităm clienților Modern Calor să transmită cererile / petițiile / sesizările prin următoarele modalități:

– telefonic la numerele: 0331 401 962, 

0231 537 100 – tasta 3

0231 515 959 – tasta 3

– prin poșta electronice la adresele de mail:

relatii.clienti@moderncalor.ro

office@moderncalor.ro

Aceste măsuri NU SE APLICĂ pentru următoarele tipuri de servicii, care se desfășoară în continuare în punctul de lucru din str. Vârnav nr. 9:

  • încasare facturi de energie termică (și la casieriile de la Direcția de taxe și impozite, și    de la Uvertura Mall – etajul 2)
  • eliberare adeverințe debit
  • depunere documente (bon mișcare și scoatere din funcțiune apometre, contracte de vânzare-cumpărare)

De asemenea, în perioada următoarea NU se vor face constatări la domiciliul clientului.

Vă reamintim că puteți efectua și plăți electronic, prin intermediul contului creat pe site-ul www.moderncalor.ro – secțiunea clienți.

Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin!

Echipa Modern Calor

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
18.6 ° C
18.6 °
18.6 °
77 %
2.8kmh
58 %
sâm
19 °
Dum
22 °
lun
25 °
mar
24 °
mie
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă vrei ceva bine făcut, tot tu cu mâna ta trebuie să faci.

EDITORIAL

Respectând proporțiile, și recunoscând din start atipicul comparației, este posibil ca din punctul de vedere al celor implicați, depunerea dosarelor de candidaturi să fie...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...