spot_img
miercuri, mai 1, 2024
AcasăSportPierderi de aproape două milioane de euro anunțate de Dinamo în 2019!

Pierderi de aproape două milioane de euro anunțate de Dinamo în 2019!

Într-un comunicat remis mass-media pe site-ul oficial al clbului din Șoseaua Ștefan cel Mare suntem anunțați că Dinamo a înregistrat pierderi în valoare de 9.010.465 lei (1.864.478 euro) pe anul financiar 2019.

Asta după ce în 2018 gruparea „alb-roșie” obţinuse profit 155.772 lei (32.232 euro).

Conform datelor financiare prezentate în conformitate cu Regulamentul Naţional de Licenţiere a cluburilor, Dinamo București a avut în 2019 venituri totale din exploatare de 16.653.028 de lei şi cheltuieli de exploatare de 25.958.131 de lei.

„În ceea ce priveşte sumele rezultate din vânzarea şi cumpărarea de jucători, gruparea alb-roşie a raportat o pierdere de 133.743 de lei. De altfel, FC Dinamo a plătit în 2019 suma de 214.815 lei către agenţi sau alţi intermediari în transferul de jucători”, se arată pe site-ul oficial al „câinilor”.

Conform aceeași surse menționate,, în ceea ce priveşte veniturile, acestea au provenit în principal din drepturile TV (7.636.864 lei), sponsorizări şi publicitate (6.083.683 lei) şi bilete de intrare la meciuri (1.099.304 lei). De cealaltă parte, clubul a cheltuit cea mai mare sumă cu beneficiile cu angajaţii (15.714.928 lei).

Trupa din Șoseaua Ștefan cel Mare menţionează că la 16 martie 2020, totalul datoriilor şi capitalurile proprii se ridică la 20.507.046 lei.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
15.6 ° C
15.6 °
12.7 °
69 %
2kmh
0 %
mie
21 °
joi
22 °
vin
22 °
sâm
20 °
Dum
16 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Încă e bine, faza următoare e că dispar și camerele de luat vederi.

EDITORIAL

Nu e prima dată când pomenesc de Cănuță-om sucit, acel personaj aparent inventat de Caragiale, dar cât se poate de reprezentativ pentru spațiul mioritic....

EPIGRAMA ZILEI

Lumina din felicitare Să n-o considerați plocon, Ne costă ea, pe fiecare Cu mult mai mult ca la … E on!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...