spot_img
sâmbătă, aprilie 27, 2024
AcasăLocal BTMagazinele E.ON își reiau treptat activitatea, în condiții stricte de acces

Magazinele E.ON își reiau treptat activitatea, în condiții stricte de acces

Compania E.ON Energie România a decis ca după ridicarea stării de urgență din România și instituirea stării de alertă, să redeschidă treptat magazinele E.ON. În cea mai mare parte, însă, activitatea de relații clienți va continua să se desfășoare online și telefonic, prin intermediul agenților companiei de la Call Center, prin Live Chat, pe eon.ro și pe platforma E.ON Myline.

Fiecare dintre noi trebuie să dea dovadă de responsabilitate și să respecte distanțarea socială pentru a evita răspândirea coronavirusului. De aceea, recomandarea noastră este ca vizita la magazinele E.ON să fie ultima opțiune, fiind preferabil ca în această perioadă clienții să folosească canalele alternative de comunicare“, spune Claudia Griech, director general adjunct al E.ON Energie România.

Magazinele E.ON au fost pregătite astfel încât să fie asigurată protecția clienților și a angajaților. Astfel, la intrare se află dezinfectanți iar agenții care deservesc clienții poartă măști de protecție și mănuși. De asemenea, toate suprafețele și obiectele din interior sunt dezinfectate la intervale de timp regulate.

Îi rugăm pe clienții noștri ca în cazul în care sunt nevoiți să ajungă la magazinele E.ON să poarte mască de protecție, aceasta fiind obligatorie în conformitate cu regulile sanitare instituite de către autorități.

În magazinele E.ON nu poate intra decât un număr limitat de clienți, care este egal cu numărul agenților din fiecare centru. Informații despre programul magazinelor se pot găsi pe www.eon.ro”, se arată într-un comunicat de presă transmis de Sorin Munteanu, specialist comunicare externă în cadrul E.ON.

Clienților companiei li se recomandă să utilizeze în continuare canalele de comunicare alternative:

  • apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz și electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ON pot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;
  • prin e-mail la serviciiclienti@eon-romania.ro sau di-rect din contul E.ON Myline pe eon.ro/myline pentru a efectua direct operațiuni legate de contul personal. Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline;
  • prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
  • prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România.
Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
12.9 ° C
15.6 °
12.2 °
65 %
0.5kmh
100 %
sâm
12 °
Dum
20 °
lun
20 °
mar
19 °
mie
13 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cei de la spital au blocat accesul pentru maşinile ce încurcă pompierii ca să iasă şi ei măcar o dată bine la simularea de...

EDITORIAL

Schimbările „spectaculoase” în cadrul strategiilor electorale ale partidelor apărute pe ultima sută de metri sunt semne că, pe undeva, societatea dă semne de revenire...

EPIGRAMA ZILEI

Ne țin calea, mai mult goale, Cu sânii în vânt, frivoli, Unele ne bagă-n boale, Altele în ... boli!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...