joi, mai 16, 2024
AcasăLocal BTMunicipalitatea caută şef pentru Serviciul Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire

Municipalitatea caută şef pentru Serviciul Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire

Municipalitatea botoşăneană a demarat procedurile pentru ocuparea posturilor din cadrul noului Serviciu Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire (SPAPOC).

Primul concurs vizează angajarea şefului de serviciu şi a doi inspectori de specialitate în cadrul Compartimentului contabilitate.

Cei care vor să participe la concurs pentru postul de şef serviciu trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniile economic/tehnic/juridic; vechime în specialitatea studiilor superioare de minim zece ani; experiență în funcții de conducere de minim opt ani. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs pentru cele două posturi de inspector de specialitate la Compartimentul contabilitate sunt următoarele: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor – minim şase ani și şase luni.

Dosarele pot fi depuse până pe 12 octombrie 2020, la ora 16:00. Pe 20 octombrie, începând cu ora 10:00, candidaţii vor susţine proba scrisă, iar pe 22 octombrie este programat interviul.

Serviciu înfiinţat prin votul consilierilor municipali

Acest serviciu a fost înfiinţat prin votul consilierilor municipali şi  include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).

De administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor s-a ocupat în ultimii ani societatea Urban Serv, însă municipalitatea nu poate prelua personalul de acolo deoarece nu există temei legal pentru transferarea de personal de la o societate comercială la o instituţie publică.

Până când noul serviciu îşi va începe activitatea, pieţele, oborul şi cimitirele rămân în administrarea societăţii Urban Serv. Contractul dintre Urban Serv şi primărie pe administrare pieţe, obor şi cimitire expiră în această lună şi nu mai poate fi prelungit. În prezent, în pieţe şi cimitire lucrează 65 de angajaţi ai Urban Serv. Pentru 10 – 15 dintre ei vor fi găsite soluţii pentru a fi repartizaţi pe alte posturi de producţie în cadrul Urban Serv, iar ceilalţi vor participa la concursul organizat de primărie.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
10.6 ° C
10.6 °
10.6 °
70 %
1.7kmh
94 %
joi
17 °
vin
19 °
sâm
12 °
Dum
20 °
lun
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Tot ăsta rămâne cel mai bun sistem antifurt la români. Mai ales că e și ieftin.

EDITORIAL

O vorbă înțeleaptă, larg răspândită, spune că gusturile nu se discută. Sunt întru totul de acord că deosebirile structurale care există între oameni afectează...

EPIGRAMA ZILEI

Au plecat toți în vacanță Chiar de nu și-au fixat ruta, Au lăsat în schimb, în clanță, Un bilet : NEAM DUS CU PLUTA !   Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...