spot_img
luni, aprilie 29, 2024
AcasăLocal BTModern Calor pierde clienţi pe bandă rulantă

Modern Calor pierde clienţi pe bandă rulantă

În fiecare an Modern Calor pierde sute de clienţi casnici. Dacă se menţine acest ritm, în câţiva ani, sistemul de termoficare, reabilitat în baza unei finanţări europene, va fi unul de decor, cel puţin în privinţa instalaţiilor care deservesc blocurile. Analizând datele transmise de reprezentanţii societăţii, date care vizează ultimii doi ani, viceprimarul Bogdan Buhăianu a declarat că numărul de debranşări este foarte ridicat. Astfel, dacă în 2019 au fost debranşate 254 de apartamente, anul trecut au fost 252 de locuinţe debranşate. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani au fost doar 53 de apartamente racordate la sistem, iar în 2020 numărul acestora a fost de 42. „Numărul debranşărilor este de cinci ori mai mare şi putem să ne întrebăm unde va ajunge Modern Calor în următoarea perioadă”, a afirmat Bogdan Buhăianu.

La finele anului 2019, Modern Calor avea 10.600 de clienţi casnici şi a încheiat anul trecut cu 10.390 de clienţi casnici.

Nici în privinţa clienţilor din categoria agenţi economici – instituţii publice situaţia nu este bună.

În 2019 Modern Calor a câştigat şase clienţi, iar anul trecut doar unul. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani Modern Calor a pierdut un client din această categorie, pentru ca în 2020 să piardă patru clienţi. Operatorul a avut în urmă cu doi ani 129 de clienţi din categoria agenţi economici – instituţii publice, respectiv 126 în 2020.

Din câte ştiu sunt câteva departamente acolo, comercial, marketing, care se suprapun, angajaţi care, probabil, ori nu ies suficient în teren, ori nu identifică problemele tehnice şi problemele administrative pentru a veni cu soluţii noi pentru ca botoşănenii să se rebranşeze la sistemul centralizat de termoficare. Observăm că nu au fost găsite soluţii nici pentru a se conecta mai multe  persoane juridice, instituţii la sistemul centralizat”, a precizat Bogdan Buhăianu.

„Un efort mai mare din partea celor care conduc Modern Calor ar fi de bun augur”

Societatea de termoficare se află în perioada de stabilire a unei noi conduceri. „Contractele de mandat pentru membrii Consiliului de Administraţie şi pentru cei doi directori. În perioada următoare va fi o procedură de concurs pe ordonanţa privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice. Ne dorim un management performant, un marketing mult mai bine pus la punct, pentru că Modern Calor poate să-şi crească cifra de afaceri prin atragerea de noi clienţi. Investiţiile care s-au făcut în reţeaua principală au fost foarte mari. Cred că un efort mai mare din partea celor care conduc Modern Calor ar fi de bun augur”, a mai spus Bogdan Buhăianu.

Sistemul de termoficare a fost reabilitat în baza unei finanţări europene de 45,2 de milioane de euro. „Cu aceşti bani a fost reabilitată reţeaua principală. Mai trebuie făcute investiţii în reţeaua secundară şi încercăm să atragem fonduri pentru a realiza aceste investiţii. Din păcate, există şi această problemă a punctelor termice, multe dintre ele fiind acum într-o situaţie juridică nu foarte clară, unele fiind în litigiu, altele fiind administrate de către un lichidator judiciar”, a concluzionat Bogdan Buhăianu.

 

 

 

 

 

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
13.6 ° C
13.6 °
13.6 °
75 %
1.5kmh
81 %
lun
20 °
mar
20 °
mie
21 °
joi
22 °
vin
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cei de la spital au blocat accesul pentru maşinile ce încurcă pompierii ca să iasă şi ei măcar o dată bine la simularea de...

EDITORIAL

În urmă cu aproape un an, mai exact pe 14 aprilie 2023, în „Monitorul de Botoșani”, apărea sub umila mea semnătură un editorial intitulat...

EPIGRAMA ZILEI

Ne țin calea, mai mult goale, Cu sânii în vânt, frivoli, Unele ne bagă-n boale, Altele în ... boli!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...