spot_img
duminică, mai 5, 2024
AcasăSportCampania umanitară „Prima Zi de Școală” a intrat în linie dreaptă! (VIDEO)

Campania umanitară „Prima Zi de Școală” a intrat în linie dreaptă! (VIDEO)

Campania umanitară demarată de FC Botoșani la 1 iunie, „Prima zi de școală”, a intrat în linie dreaptă.

Licitația propriu-zisă pentru fiecare tricou al jucătorilor FC Botoșani, derulată în tot acest timp pe pagina oficială de Facebook a clubului, se va termina pe 15 august. Prețul de pornire pentru fiecare tricou este de 150 de lei.

După ce în trecut au reușit să schimbe cu adevărat destine prin campaniile umanitare în care au fost implicați, jucătorii FC Botoșani au acceptat propunerea de a-și dona tricourile de joc, acestea urmând a fi scoase la licitație, campania fiind fără precedent în România. Fondurile colectate în urma acestei acțiuni vor fi direcționate către sprijinirea copiilor din familiile defavorizate pentru a avea un început cu dreptul la școală.

„Împreună am schimbat  multe destine prin acțiunile umanitare pe care le-am organizat împreună și suntem convinși că familia FC BOTOȘANI va reuși și de această dată să aducă un nou zâmbet pe chipul multor copiii și să-i pornească cu dreptul la școală. Ne dorim să asigurăm cele necesare pentru câțiva copii care merg la școală, haine, ghiozdane, rechizite, chiar și pachețele”, au declarat inițiatorii acestei campanii.

„Sperăm să adunăm o sumă cât mai consistentă”

Proiectul „Prima zi de Școală” este organizat la inițiativa jurnalistului cotidianului „Monitorul de Botoșani”, Cristian Prisacariu, ofițerul de presă al clubului, a lui Cristi Bursuc, agentul de marketing al grupării locale și a lui Narcis Drețcanu, directorul adjunct al Casei Judeţene de Pensii, implicat în nenumărate acțiuni de acest gen.

„Odată cu reluarea campionatului am dat un refresh acestei campanii, începută la 1 iunie. Mulțumesc clubului FC Botoșani, domnului președinte, domnului antrenor, băieților care ne-au fost alături. Sperăm să fie una de succes, campania se desfășoară pe pagina de facebook a FC Botoșani. Sperăm să adunăm o sumă cât mai consistentă pentru a ajuta cât mai mulți copii să pornească cu dreptul în prima zi de școală. Din fondurile colectate vom achiziționa rechizite, îmbrăcăminte, alimente neperisabile, care să le fie de folos. Au fost licitate tricouri și din străinătate. Sperăm ca până pe 15 august să adunăm o sumă cât mai consistentă”, a precizat Narcis Drețcanu.

Urne la intrarea în stadion la meciul cu UTA

La meciul cu UTA de vineri, jucătorii vor intra pe teren cu un banner pentru a-i motiva pe fani să se alăture acestei campanii, iar la intrarea în stadion vor fi amenajate urne unde suporterii vor putea face donații, fondurile urmând a fi direcționate acestei cauze nobile. Ca noutate, la conferința de presă premergătoare jocului cu „Bătrâna Doamnă”, secundul Alin Bejan a anunțat că va socate la licitație o colecție impresionantă de fanioane de la partidele disputate de-a lungul timpului de FC Botoșani, banii colectați urmând a fi direcționați campaniei.

„Vreau să vin și eu în sprijinul acestor copii. Pun la dispoziție o colecție de fanioane, o colecție strânsă de ani de zile. Sper să liciteze pentru aceste fanioane”, a conchis Alin Bejan, secundul FC Botoșani.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
23.7 ° C
24.3 °
23.6 °
37 %
2.5kmh
8 %
Dum
21 °
lun
25 °
mar
24 °
mie
13 °
joi
11 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Liberalii au venit cu mesaje tematice pe tricouri, deci teoretic știu cum stă treaba. Mai trebuie să le spună și lui Iohannis, Ciucă.

EDITORIAL

A trecut și ziua de 1 Mai, cunoscută în trecutul din ce în ce mai îndepărtat drept și „Paștele comunist”. O zi destul de...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...