spot_img
sâmbătă, mai 4, 2024
AcasăLocal BTReclamă la morminte devenită virală pe Internet

Reclamă la morminte devenită virală pe Internet

Faptul că românul poate face haz din orice a fost din nou dovedit, după postarea mai puţin inspirată a unei firme de monumente funerare din judeţul Botoşani. O încercare de reclamă a unei firme de monumente funerare a devenit virală pe reţelele de socializare, însă dintr-un cu totul alt motiv decât cel intenţionat de proprietar.

Alegând un mod mai puţin fericit de a se exprima, reprezentantul firmei de monumente funerare a postat o poză cu două morminte, alături de comentariul „Încă un client mulţumit”.

Deşi iniţial alăturarea comentariului la acele poze a trecut neobservată, oamenii interesați chiar întrebând de costuri pentru astfel de monumente funerare, la două zile de la postare, aceasta s-a viralizat în mediul online şi a început să adune sute de distribuiri şi comentarii care mai de care mai amuzante.

„E mort de fericire, nu mai poate”, „E ţeapăn de atâta fericire”, „Unii ar muri să vadă aşa ceva”, „Îi vine bine”, „E în al nouălea cer de fericire”, „A ales bine culoarea”, „Mor de nerăbdare să îmi fac şi eu o lucrare”, „Atât de mulţumit încât numai acolo stă”, „Îl ţine o viaţă”, „L-aţi lăsat fără cuvinte” sau „Dacă ar vedea „clientul” comenatriile ar muri de râs” sunt doar câteva dintre comentariile care au stâns sute de aprecieri din partea internauţilor. Ca o concluzie, unui dintre comentatori a postat „Serviciile prestate de firma dumneavoastră l-au lăsat rece”.

Cel care se ocupă de administrarea paginii nu s-a arătat deranjat de reclama bruscă de care beneficiază, deşi nu era întocmai ceea ce aceştia şi-ar fi dorit. Cu toate acestea, zicala „publicitatea negativă tot reclamă e” pare să se aplice din plin în acest caz.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
14 ° C
14.6 °
13.8 °
54 %
2.2kmh
85 %
sâm
19 °
Dum
22 °
lun
24 °
mar
24 °
mie
13 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă vrei ceva bine făcut, tot tu cu mâna ta trebuie să faci.

EDITORIAL

Respectând proporțiile, și recunoscând din start atipicul comparației, este posibil ca din punctul de vedere al celor implicați, depunerea dosarelor de candidaturi să fie...

EPIGRAMA ZILEI

Ajuns acasă pe la două Din delegația la Cluj Găsi pe doamna vopsind ouă La un vecin, cu ruj... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...