sâmbătă, mai 18, 2024
AcasăLocal BTReclamații soluționate de RAR prin conciliere. Sesizarea se face online

Reclamații soluționate de RAR prin conciliere. Sesizarea se face online

Inspectorii Registrului Auto Român (RAR) au implementat o soluție rapidă de rezolvare a litigiilor dintre operatorii economici din piața auto și petenții nemulțumiți de prestarea serviciilor.

Deoarece interesul principal al unui petent este acela de a rezolva o situație care a stat la baza reclamației, RAR propune o modalitate alternativă de soluționare a litigiilor cu operatorii economici autorizați tehnic RAR, care poate salva tuturor timp și resurse. Iar această metodă se bazează pe conciliere. Prin urmare, înainte ca inspectorii RAR să meargă în control și să gestioneze cazul sesizat (n.r. – situație care necesită mai mult timp) echipele RAR din Departamentul Supraveghere de Piață pot ajuta în a media rapid litigiul dintre petent și reclamat. „O soluție eficientă și aplicată care salvează tuturor timpul și resursele de orice fel”, cred reprezentanții RAR.

Din acest motiv, începând de astăzi, cei nemulțumiți pot accesa site-ul www.rarom.ro, iar la secțiunea „petiții și reclamații operatori economici” pot opta pentru conciliere. Dacă se preferă varianta amiabilă, atunci semnatarul reclamației trebuie să bifere căsuța – „Da, vreau conciliere!„ și inspectorii RAR vor acționa în cel mai scurt timp. „RAR va contacta părțile implicate și va media litigiul, astfel încât să se găsească și să se implementeze cea mai bună soluție de rezolvare a problemei. Soluția menționată poate fi aplicată pentru orice persoană sau entitate care reclamă la RAR nereguli care privesc activitățile din piața auto ce țin de reparații și care, sub o formă sau alta, au încălcat legea”, au precizat reprezentanții RAR.

 

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
15.8 ° C
18.8 °
15.5 °
65 %
6.3kmh
100 %
sâm
17 °
Dum
23 °
lun
24 °
mar
18 °
mie
24 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Când mâncarea e gustoasă, culoarea politică nu mai contează.

EDITORIAL

În urmă cu vreo douăzeci de ani când la putere, în anul electoral, era punga cu ulei, zahăr sau făină, hâtra mătușa Maria din...

EPIGRAMA ZILEI

De-abia acum, în miezul verii, Când i-am văzut la plajă goi, Am înțeles traseul berii: Dintr-un butoi, în alt butoi! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...