joi, mai 22, 2025
AcasăNaționalGeorge Simion a plătit 3 milioane de euro pentru Realitatea Plus

George Simion a plătit 3 milioane de euro pentru Realitatea Plus

Autoritatea Electorală Permanentă a publicat pe 21 mai 2025 informații noi despre campania lui George Simion, candidatul AUR la prezidențiale. În turul al doilea, suma cheltuită a fost de 27,9 milioane de lei, scrie site-ul de investigații Snoop.ro. Cu o zi înainte, valoarea prezentată era de doar 7 milioane de lei.

Realitatea PLUS a încasat cea mai mare sumă pentru promovarea pe televiziuni, 15,05 milioane de lei (3 milioane de euro), banii fiind primiți prin intermediul DBV Media House, o firmă controlată de familia Păcuraru.

În noua raportare a Autorității Electorale Permanente (AEP), apare și firma DGI Multimedia Design, firma de casă a AUR pentru contractele online. Prin intermediul ei, s-au plătit 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.

Hirschkorn Verlag und Media SRL, care aparține lui Claudiu Catargiu, a fost folosită pentru publicitatea politică online și a încasat 350.000 de lei.

Conform surselor din piața de publicitate, 3 milioane de euro pe an este bugetul unei mari companii pentru toate posturile de televiziune.

Citiți articolul integral pe Snoop.ro.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
15.6 ° C
15.6 °
14.4 °
67 %
3.2kmh
66 %
J
24 °
vin
19 °
S
15 °
D
9 °
lun
20 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Dacă bariera e ridicată când trece trenul, probabil funcționează prioritatea de dreapta.

EDITORIAL

Au trecut trei decenii și jumătate de când românilor li s-a oferit posibilitatea de a alege liber. Partea proastă e că nu prea li...

EPIGRAMA ZILEI

Și se duc ca clipele Scuturând aripile Lăsându-o așadar Fără grup parlamentar...

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...