Program extins după blocajul de la Permise

0
La sediul din Botoșani este foarte aglomerat, în permanență

300 de botoşăneni care erau programaţi ieri să-şi înmatriculeze maşinile sau să susţină proba teoretică pentru permisul auto au trebuit să-şi schimbe planurile. La această situaţie s-a ajuns din cauza unor defecţiuni tehnice la nivelul unui server central al Direcţiei Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Defecţiunile au împiedicat activităţile cu publicul la nivelul serviciilor din întreaga ţară.

Pentru ca persoanele programate să-şi poată rezolva, totuşi, problemele, ziua de lucru va fi recuperată sâmbătă, activităţile serviciului public comunitar urmând să se desfăşoare în program normal de lucru cu publicul. Informaţiile nu au fost încă confirmate de Prefectură.

Subcomisarul Marian Ciornea, directorul DRPCIV, a declarat totuşi că munca depusă ieri, chiar în condiţiile imposibilităţii utilizării sistemelor electronice, va permite accelerarea procesării dosarelor în zilele următoare, în special a celor prin care se solicită înmatriculări şi autorizaţii provizorii

Ieri, 180 de botoşăneni trebuiau să susţină examinarea teoretică în vederea obţinerii permisului auto, acestora adăugându-li-se alte 120 de persoane care erau programate pentru înmatriculări definitive şi provizorii.

Sincopa a fost cu atât mai deranjantă cu cât instituţia era deja sufocată de valul de solicitări din partea cetăţenilor. Astfel, pentru a obţine unele documente sau pentru a susţine examenul pentru permis o persoană trebuie să aştepte două-trei luni.

 

CASETA:

Defecţiunea a fost remediată

 

Având în vedere că defecţiunea a avut loc la nivel naţional, ministrul de Interne, Carmen Dan, a mers ieri la sediul Direcţiei Permise Auto pentru a afla cât durează lucrările de reparaţie şi a spus că este vorba despre o defecţiune ce nu a putut fi anticipată şi că au fost comandate piesele care trebuie înlocuite.

„Efectiv sistemul a cedat în jurul orei două azi-noapte (n.r.- miercuri spre joi). În toată această perioadă ne-am asigurat să nu existe niciun risc, nu este un atac cibernetic. Ce s-a întâmplat a fost o defecţiune la sistemul de răcire, o defecţiune mecanică care nu a putut fi anticipată. Ne cerem scuze, pentru că am făcut o evaluare şi undeva la 10.000-15.000 de persoane apelează zilnic la serviciile noastre”, a declarat ministrul Carmen Dan.

Defecţiunea a fost remediată aseară, după 20 de ore de lucrări.

Deja ai votat!
se încarcă...