O nouă parola a fost trimisă către email-ul tău.

O femeie a ajuns miercuri la Urgenţe în şoc anafilactic, din cauza unui medicament. Femeia a fost salvată în ultimul moment de un echipaj SMURD, norocul ei fiind că locuieşte în oraş. Echipajul SMURD a fost solicitat miercuri noapte la o adresă din oraş, apelantul fiind chiar femeia, care luase un medicament cu efect antiinflamator. La scurt timp după administrare, aceasta a început să resimtă dificultăţi în respiraţie, o erupţie cutanată cu mâncărimi şi edem la nivelul căilor respiratorii superioare şi inferioare, fapt ce poate pune în pericol viaţa pacientului.

„Reacţiile adverse pot apărea atât la persoanele care iau pentru prima oară medicamentul, cât şi la cei care şi-au mai administrat tratamentul, prin hipersensibilizare. Din fericire, cazul a fost stabilizat la timp”, a spus un medic din cadrul UPU.

 

– Tudor CHIRIAC

se încarcă...
EVALUAȚI ARTICOLUL -
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Se încarcă...