thirteen + 3 =

A password will be e-mailed to you.

 

Elevii unităților de învățământ din județul Botoşani au reușit să se impună la etapa națională a Concursului „Made for Europe“, o competiție a proiectelor și programelor europene. La etapa naţională care s-a desfăşurat la Cluj-Napoca, în perioada 18 – 21 aprilie, au fost înscrişi 129 de concurenți din toată țara.

Toți cei cinci reprezentanţi ai judeţului Botoşani au obţinut premii, dintre care trei premiul I:

– elevul Sebastian Gheorghiță, de la Şcoala Gimnazială 1 Vlădeni, care a obținut cel mai mare punctaj din concurs, a prezentat Jocul – concurs Christmas in Europe, realizat în cadrul proiectului European Christmas – cards and traditions exchange, programul eTwinning;

– elevul Răzvan Politic, de la Liceul Pedagogic „Nicolae Iorga“ Botoşani, a prezentat Site-ul RAINBOW http://rainbow.pedabt.ro/, din cadrul proiectului RAINBOW – Right Attitude IN Building Our World, programul Erasmus+, acțiunea cheie 2, Educație şcolară.

– eleva Ana Lhea Arcălianu, de la Şcoala Gimnazială 7 Botoşani, a prezentat Videoclip-ul  La Seine, realizat în cadrul proiectului La force de la musique francophone, programul eTwinning.

Premiul al II-lea a fost obținut de Elena Ramona Biliuţă, de la Liceul Tehnologic Bucecea, care a prezentat Site-ul proiectului www.erasmus-plus-bucecea.ro, realizat în cadrul proiectului Cultural Heritage – European Unity and Individuality, programul Erasmus+, acțiunea cheie 2, Educație şcolară.

Premiul al III-lea a fost obținut de Luca Stelian Ţifrea, de la Şcoala Gimnazială 17 Botoşani, care a prezentat produsul Twinspace Learning Differently, realizat în cadrul proiectului Learning Differently, programul eTwinning;

Elevii au fost însoțiți la etapa națională a acestei competiţii de profesorul Daniela Podariu Onica,  de la Şcoala Gimnazială 1 Vlădeni.

„Concursul Național „Made for Europe” este competiția produselor finale ale proiectelor finanțate prin programe europene. Scopul acestui concurs constă în valorizarea și promovarea experiențelor pozitive acumulate de unitățile didactice în derularea proiectelor finanțate prin programele europene din domeniul Educației și formării profesionale”, a declarat Ciprian Manolache, inspector şcolar şi purtător de cuvânt în cadrul Inspectoratului Şcolar Judeţean.

Potrivit acestuia, produsele finale au fost evaluate avându-se în vedere: relevanţa educaţională a produsului proiectului pentru unitatea de învăţământ, transferabilitatea produsului, caracterul practic (utilitatea produsului educaţional), caracterul valorizator al produsului final și calitatea prezentării produsului educațional.

Apreciază calitatea articolului

EVALUAȚI ARTICOLUL -
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Încarc...