three + eighteen =

A password will be e-mailed to you.

Festivalul organizat cu ocazia inaugurării Parcului Regional de Agrement Turistic şi Sportiv Cornişa s-a dovedit a fi un real succes. „Este un grad de satisfacţie deosebit. Noi încă nu am tras linia finală la tot ceea ce s-a întâmplat, dar atât timp cât am văzut botoşăneni de toate vârstele fericiţi, cu zâmbetul pe buze, curioşi şi satisfăcuţi la final, pentru că i-am întrebat, cred că pentru noi înseamnă cel mai mult”, a precizat primarul Cătălin Flutur.

Edilul este mulţumit şi de faptul că toţi cei implicaţi în organizarea evenimentului şi-au făcut treaba, de la cei care au organizat spectacolul, la administratorii zonei de agrement, până la Jandarmerie, Poliţia Municipiului, ISU, SVSU şi Poliţia Locală.

„Constatăm pe zi ce trece că acest parc făcut într-adevăr cu greu, este cam ceea ce îi lipsea clar Botoşaniului, indiferent de ce ar spune unii sau alţii”, a explicat primarul.

„A fost un eveniment care ne-a depăşit cumva aşteptările”

Eugen Ţurcanu, directorul Direcţiei Servicii Publice, Sport şi Agrement, structură care administrează zona de agrement, a afirmat că organizatorii şi-au îndeplinit obiectivele şi anume promovarea Parcului Cornişa. „Suntem foarte mulţumiţi. A fost un eveniment care ne-a depăşit cumva aşteptările. E un semnal că botoşănenii doresc ceva de calitate şi experimentul Centrul Vechi, din păcate, cred că trebuie să înceteze”, a spus Eugen Ţurcanu.

De fapt, aşa după cum s-a anunţat, evenimentele din perioada 17 – 19 mai au consacrat Cornişa ca zonă pentru organizarea marilor evenimente pentru comunitatea botoşăneană.

Organizarea evenimentului în cifre

Organizarea celor trei zile de sărbătoare a presupus un efort financiar de aproximativ 500.000 de lei. Organizatorii s-au încadrat în banii alocaţi de Consiliul Local (200.000 de lei de la bugetul local) şi sponsorizările primite, care au ajuns la aproximativ 300.000 de lei. Participarea s-a ridicat la zeci de mii de persoane, însă nu poate fi stabilită cu exactitate, dat fiind faptul că zona de agrement are 51 de hectare. A fost aglomeraţie în toate zonele, multe persoane fiind curioase să vadă obiectivele din Cornişa. În cele 250 de locuri de parcare din parc, dar şi pe terenul preluat de la Armată (aproximativ 3.000 de locuri de parcare) s-au aflat şi foarte multe maşini cu numere de Suceava, Iaşi, Neamţ, Vaslui.

Încasările la obiectivele din parc nu au crescut în mod spectaculos, dat fiind faptul că multe persoane au venit doar pentru a vizita zona. „Pentru noi nu a fost un câştig financiar, cât un câştig de promovare şi de publicitate. Foarte mulţi oameni şi din judeţele învecinate, de altfel, au venit să vadă cum arată acest complex. Erau foarte miraţi, nu ştiau de unde să înceapă. Acesta a fost câştigul mare că am adus în zonă zeci de mii de oameni. Unii estimează că au fost 100.000 de persoane, alţii spun că au fost aproximativ 80.000 în cele trei zile”, a afirmat Eugen Ţurcanu.

Încasări record pentru comercianţi

Comercianţii prezenţi au avut un vârf de încasări. Chiar dacă nu au recunoscut oficial acest lucru, nivelul încasărilor a fost demonstrat de numărul mare al cumpărătorilor de la fiecare tarabă. În ultima seară de festival unii comercianţi au epuizat stocurile de marfă. „A fost cel mai tare eveniment din toată Moldova până acum. Şi la încasări stăm foarte bine”, a declarat Michail Lichiardopol, managerul Luna Park Lichiardopol.

bdr

bty

Apreciază calitatea articolului

9 VOTURI - MEDIE: 5,00
O stea2 stele3 stele4 stele5 stele
Încarc...