spot_img
miercuri, aprilie 24, 2024
AcasăLocal BTVot în CL pentru înfiinţarea Serviciului public pentru administrarea pieţelor, oborului şi...

Vot în CL pentru înfiinţarea Serviciului public pentru administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor

Consilierii municipali botoşăneni au votat astăzi, 14 mai, pentru înfiinţarea unui nou serviciu, care va prelua de la Urban Serv administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor. În ultimii ani, de aceste obiective s-a ocupat Urban Serv, însă, la începutul anului 2020, conducerea societăţii a înştiinţat Consiliul Municipal că renunţă la acest contract.

După ce hotărârea deliberativului local va primi aviz de legalitate din partea Prefecturii, se va trece la predarea – primirea obiectivelor de administrat, de către comisii numite de primarul Cătălin Flutur, respectiv conducerea Urban Serv.

Serviciul public de pentru administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).

Aşa după cum s-a anunţat, posturile vor fi ocupate de angajaţii Urban Serv, care s-au ocupat şi până acum de administrare pieţe şi cimitire. Pentru aceştia, mutarea în noul serviciu înseamnă şi salarii mai mari, ştiut fiind faptul că salariile în administraţia publică locală sunt mai mari comparativ cu cele din societăţile subordonate Consiliului Municipal.

Potrivit hotărârii care a fost astăzi votată de consilierii municipali, şeful Serviciului va avea un salariu de bază de 8.170 de lei, şeful de birou – 8.018 de lei, şefii de formaţii Piaţa Centrală, Piaţa Viilor, cimitire – câte 3.800 de lei. Alte salarii sunt în cuantum de 4.940 de lei (consilier juridic), secretar (2.850 de lei), 3.743 de lei (inspector de specialitate), şi scad până la 2.455 de lei (îngrijitor cimitir), respectiv 2.247 de lei (gropar).

Conform Legii privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice, salariile de bază aferente funcţiilor de conducere includ vechimea în muncă, iar salariile de bază pentru funcţiile de execuţie sunt stabilite la gradaţiile 0 – 5, urmând a fi acordate prin act administrativ, conform legii, corespunzător vechimii în muncă a fiecărui angajat.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
9.4 ° C
9.4 °
8.6 °
94 %
2.7kmh
100 %
mie
19 °
joi
19 °
vin
11 °
sâm
18 °
Dum
20 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Asta înseamnă să te pregătești bine pentru programul rabla.

EDITORIAL

Ați auzit ce isprăvi a mai comis Marcelașul cel Viteaz în ultimele zile? Ar cam trebui. Nu de alta, dar românilor le place să...

EPIGRAMA ZILEI

Un termen interesant: Poate fi mașină nouă, Numele unui savant Sau ...  instrument de spart ouă! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...