Municipalitatea caută şef pentru Serviciul Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire

0

Municipalitatea botoşăneană a demarat procedurile pentru ocuparea posturilor din cadrul noului Serviciu Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire (SPAPOC).

Primul concurs vizează angajarea şefului de serviciu şi a doi inspectori de specialitate în cadrul Compartimentului contabilitate.

Cei care vor să participe la concurs pentru postul de şef serviciu trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniile economic/tehnic/juridic; vechime în specialitatea studiilor superioare de minim zece ani; experiență în funcții de conducere de minim opt ani. Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs pentru cele două posturi de inspector de specialitate la Compartimentul contabilitate sunt următoarele: studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic; vechime în specialitatea studiilor – minim şase ani și şase luni.

Dosarele pot fi depuse până pe 12 octombrie 2020, la ora 16:00. Pe 20 octombrie, începând cu ora 10:00, candidaţii vor susţine proba scrisă, iar pe 22 octombrie este programat interviul.

Serviciu înfiinţat prin votul consilierilor municipali

Acest serviciu a fost înfiinţat prin votul consilierilor municipali şi  include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).

De administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor s-a ocupat în ultimii ani societatea Urban Serv, însă municipalitatea nu poate prelua personalul de acolo deoarece nu există temei legal pentru transferarea de personal de la o societate comercială la o instituţie publică.

Până când noul serviciu îşi va începe activitatea, pieţele, oborul şi cimitirele rămân în administrarea societăţii Urban Serv. Contractul dintre Urban Serv şi primărie pe administrare pieţe, obor şi cimitire expiră în această lună şi nu mai poate fi prelungit. În prezent, în pieţe şi cimitire lucrează 65 de angajaţi ai Urban Serv. Pentru 10 – 15 dintre ei vor fi găsite soluţii pentru a fi repartizaţi pe alte posturi de producţie în cadrul Urban Serv, iar ceilalţi vor participa la concursul organizat de primărie.

+3 -1
se încarcă...