Simulare Evaluare Naţională – Trei unităţi de învăţământ au rata de promovare de 100%

Conducerea Inspectoratului Şcolar Judeţean a realizat o ierarhizare a unităţilor de învăţământ din judeţ, în funcţie de rata de promovare şi media pe unitatea de învăţământ, rezultate obţinute la Simularea Evaluării Naţionale. Cum era de aşteptat, cele mai bune rezultate se regăsesc la două colegii naţionale din municipiul Botoşani, urmate de o unitatea de învăţământ din Săveni şi încă două din municipiul Botoşani.

Primele cinci unităţi sunt:

Colegiul „Mihai Eminescu”, rată de promovare 100%, media pe colegiu 8,53

Colegiul „AT Laurian”, rată de promovare 100%, media 8,10

Liceul „Dr. M. Ciucă” Săveni, rată de promovare 100%, media 7,08

Liceul „Grigore Antipa”, rata de promovare 96,30%, media 7,55

Şcoala „Grigore Antipa”, rata de promovare 95,59%, media 7,30.

Ultimele cinci unităţi, în raport cu rezultatele obţinute sunt următoarele:

Şcoala 1 Corlăteni, rata de promovare 18,18%, media 3,50

Şcoala 2 Tudor Vladimirescu – Albeşti, rata de promovare 15,79%, media 3,85

Şcoala „Dimitrie Brândză” Viişoara, rata de promovare 11,11%, media 3,17

Şcoala 1 Dumeni, rata de promovare 10,34%, media 3,73

Şcoala „Sfânta Maria” Botoşani, rata de promovare 7,69%, media 3,89.

Rata de promovare la nivelul judeţului este de 56,34%

Rata de promovare generală la nivelul județului Botoșani este de 56,34%. Niciun elev nu a obținut media 10. Rezultatele din acest an școlar sunt mai bune decât cele obținute de elevi la simularea Examenului de Evaluare Națională din anul școlar 2018-2019, când procentul a fost de 42,51%”, a declarat Ana Maria Loghin, inspector şcolar şi purtător de cuvânt în cadrul IŞJ.

Rezultatele au fost prezentate elevilor și părinților de către profesorii de la clasă. Potrivit reglementărilor în vigoare, aceste rezultate nu sunt publice. La solicitarea părinților notele vor putea fi trecute în catalog.

Rezultatele se vor analiza, la nivelul fiecărei unități de învățământ, prin discuții individuale cu elevii, dezbateri la nivelul clasei, ședințe cu părinții, precum și la nivelul consiliului profesoral. În urma acestor analize, vor fi stabilite măsuri pentru îmbunătățirea rezultatelor elevilor.

Deja ai votat!