spot_img
joi, aprilie 25, 2024
AcasăLocal BTPoşta cumpără spray-uri lacriomogene pentru angajaţi

Poşta cumpără spray-uri lacriomogene pentru angajaţi

Poșta Română vrea să-şi doteze unele categorii de salariaţi cu spray-uri iritant lacrimogene (SIL). Astfel, compania a organizat o licitaţie prin care vrea să achiziţioneze  17.500 de spray-uri lacrimogene, pentru folosirea ca mijloc de apărare individuală de către unele categorii de salariați poștali. Potrivit Profit.ro, contractul este estimat la 245.000 lei, fără TVA.

Având în vedere că Poşta Română are peste 24.000 de salariaţi şi o rețea teritorială de aproximativ 5.600 de unități, însemnâ că aproape toţi poştaşii vor primi câte un astfel de spray lacrimogen.

Cu o capacitate de 50 mililitri, spray-urile vor conține, printre altele, extract de ardei iute și acid citric. Lungimea minimă a jetului va fi de 3 metri. Ofertele vor fi deschise la finele acestei luni.

Cu afaceri de peste 1 miliard de lei în 2020, Poșta Română are peste 24.500 salariați și o rețea teritorială de aproximativ 5.600 de unități.

Decizia de a se orgnaiza o licitaţie pentru astfel de dotări a fost luată în urma sesizărilor potrivit cărora unii poştaşi sunt atacaţi în prima parte a lunii când duc la domiciliile cetăţenilor pensiile şi alocaţiile pentru copii. Un astfel de caz a avut loc chiar anul trecut, în judeţul Prahova, când un poştaş s-a adresat poliţiei, spunând că a fost tâlhărit, furându-i-se geanta în care avea documente şi 40.000 de lei.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
11.7 ° C
11.7 °
11.5 °
85 %
1.3kmh
100 %
joi
11 °
vin
15 °
sâm
18 °
Dum
19 °
lun
19 °

CARICATURA ZILEI

Joi

POZA ZILEI

  Visul american poate fi trăit oriunde. Chiar dacă e mai mic şi mai gârbovit.

EDITORIAL

Schimbările „spectaculoase” în cadrul strategiilor electorale ale partidelor apărute pe ultima sută de metri sunt semne că, pe undeva, societatea dă semne de revenire...

EPIGRAMA ZILEI

Nu bârfesc, nu-s cârcotaș Dar vă spun, cunosc un domn De aicea din oraș Care-i treaz numai ... în somn ! Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...