spot_img
joi, aprilie 25, 2024
AcasăLocal BTModern Calor face rost de clienți noi

Modern Calor face rost de clienți noi

Modern Calor are la această data încheiate contracte de furnizare cu 85 agenți economici, la care se adaugă 42 de clienți bugetari (clădiri de birouri, unități sanitare sau școlare)

Reabilitarea sistemului centralizat de termoficare, în baza finanţării europene de 45,2 de milioane de euro, la care s-au adăugat fonduri guvernamentale şi locale, a avut ca rezultat atragerea, de-a lungul anilor, de mari consumatori cum ar fi: Elsaco Electronic, Parcul de Agrement Cornișa, Electroalfa, Uvertura City Mall, Inspectoratul Județean de Poliție Botoșani, Carrefour, BelRom (societatea care administrează centrul comercial în care se află și magazinul Carrefour) etc. “O parte dintre acestea sunt firme private, conduse de oameni de afaceri care, așa cum știm, nu iau o decizie înainte de a calcula cu rigurozitate costurile și beneficiile și aleg în cunoștință de cauză sistemul centralizat de termoficare pentru avantajele pe care le are față de alte surse de încălzire”, a declarant Bogdan Varasciuc, directorul Modern Calor.

Modern Calor va câştiga 21 de clienţi noi

Potrivit oficialului, unitatea va încheia contracte cu 21 de clienţi noi, care urmează să fie branșați la sistemul centralizat de termoficare. Cei 21 de clienţi noi vor fi racordați la rețeaua de agent termic primar, prin proiectul “Reabilitarea sistemului de termoficare urbană la nivelul municipiului Botoșani pentru perioada 2009-2028 în scopul conformării la legislația de mediu și creșterii eficienței energetice – etapa II”.

Acest proiect continuă investițiile realizate în etapa I în sistemul de alimentare centralizată cu energie termică a municipiului Botoșani (SACET Botoșani) prin Programul Operațional Sectorial Mediu (POS Mediu) 2007-2013, în vederea asigurării sustenabilității investițiilor inițiale orientate spre îmbunătățirea calității aerului și luând în considerare evoluțiile în domeniul eficienței energetice„, a concluzionat Bogdan Varasciuc.

Valoarea de finanțare a proiectului conform devizului este de 9.319.845,18 euro.

Cei 21 de clienţi noi ai Modern Calor sunt:

Creşa Municipală

Cantina de Ajutor Social

Liceul Teoretic “Grigore Antipa”

Şcoala Gimnazială “Sfânta Maria”

Spital Obstretică și Ginecologie

Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului

Grădiniţa nr. 11

Liceul de Artă “Ştefan Luchian”

Casa de Cultură a Sindicatelor

Teatrul “Mihai Eminescu”

Spitalul de Copii

Sala Polivalentă

Inspectoratul pentru Situații de Urgență

Agenţia Judeţeană pentru Plăţi şi Inspecţie Socială şi Casa Județeană de Pensii  (se va monta doar modul termic, racordul este executat)

Centru de Plasament

Liceul „Dimitrie Negreanu”

Atelierele Liceului „Dimitrie Negreanu”

Colegiul Economic „Octav Onicescu”

Biserica „Vovidenia”

Centrul social al Bisericii “Vovidenia”

Liceul “Alexandru cel Bun”.

 

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
12.7 ° C
12.8 °
11.6 °
93 %
1.7kmh
56 %
joi
17 °
vin
13 °
sâm
18 °
Dum
19 °
lun
19 °

CARICATURA ZILEI

Joi

POZA ZILEI

  Visul american poate fi trăit oriunde. Chiar dacă e mai mic şi mai gârbovit.

EDITORIAL

Schimbările „spectaculoase” în cadrul strategiilor electorale ale partidelor apărute pe ultima sută de metri sunt semne că, pe undeva, societatea dă semne de revenire...

EPIGRAMA ZILEI

Nu bârfesc, nu-s cârcotaș Dar vă spun, cunosc un domn De aicea din oraș Care-i treaz numai ... în somn ! Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...