miercuri, aprilie 30, 2025
AcasăLocalRareș Bogdan a avut ideea campaniei de pe TikTok plătită de liberali,...

Rareș Bogdan a avut ideea campaniei de pe TikTok plătită de liberali, dar care l-a promovat pe Călin Georgescu

Europarlamentarul Rareș Bogdan a venit cu ideea campaniei de pe TikTok plătită de liberali, care a ajuns să-l susțină pe Călin Georgescu, dezvăluie site-ul de investigații Snoop.ro, potrivit presshub.ro.

„A fost ideea lui Rareș Bogdan”, susțin mai mulți lideri din fosta și actuala conducere a PNL despre campania plătită de liberali și despre care documentele CSAT au indicat-o ca fiind făcută în favoarea lui Călin Georgescu.

Într-un lung dialog cu Snoop, europarlamentarul Rareș Bogdan discută pentru prima oară despre campania din documentele CSAT.

El a recunoscut ceea ce mai multe surse liberale au declarat: că încă din primăvară a introdus firma FameUp la PNL, platforma prin care au fost transmise scripturile pentru micro influencerii din campania de pe TikTok.

Liberalul admite că s-a întâlnit cu FameUp, însă spune că nu a urmărit campania de la prezidențiale, TikTok nefiind în atribuțiile sale.

„Trebuie întrebați Motreanu, Ciucu, care a fost director de campanie pe online, și Kensington, firma care au avut mână liberă pe subiectul ăsta”, a spus Rareș Bogdan.

Campania pentru liberalul Nicolae Ciucă, deturnată, susţine firma Kensington

Campania „Echilibru și Verticalitate”, realizată prin firma Kensington, l-a promovat pe candidatul Călin Georgescu pe TikTok și a adunat 2,4 milioane de vizualizări. Reprezentanții firmei Kensington au declarat pentru Snoop că aceasta a fost deturnată și că hashtag-ul original era „Echilibru și Seriozitate”, menit să-l promoveze pe candidatul liberal Nicolae Ciucă.

Pe 13 ianuarie 2025, proaspătul președinte PNL Ilie Bolojan a fost întrebat de Snoop cine din interiorul PNL a comandat campania de pe TikTok, cea acuzată în documentele CSAT: „Nu vă pot spune asta, vă rog să îi întrebați pe colegii care au gestionat în perioada respectivă această problemă. E ilegal și anormal să deturnezi o campanie”.

Multiple surse din PNL îl indică pe Rareș Bogdan drept liderul din partid care a avut ideea campaniei TikTok, care l-a sprijinit pe Călin Georgescu, potrivit raportului serviciul secret al MAI, document înaintat CSAT în ședința din 28 noiembrie 2024 și desecretizat pe 4 decembrie.

Snoop a dezvăluit în decembrie că această campanie #EchilibrușiVerticalitate, menționată în CSAT, a fost finanțată din banii PNL. Campania a fost „identică cu campania Frate pentru Frate, derulată de Federația Rusă în Ucraina”, înainte de invazie, a susținut documentul CSAT.

Citește articolul integral, în Snoop.ro

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
14.4 ° C
16.6 °
14.4 °
67 %
2.7kmh
97 %
mie
24 °
J
22 °
vin
19 °
S
24 °
D
18 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Când nerăbdarea-i mare, sfâșii pachetul imediat ce l-ai primit, că nu ambalajul e important.

EDITORIAL

Recentul proiect de lege (aprilie 2025) privind eliminarea pensiilor speciale nu reprezintă altceva decât o dovadă în plus că în România normalitatea nu face...

EPIGRAMA ZILEI

La balamuc tv niște niște ciudate Zilnic ne spun, vărsând pe post mânia Că România e-n realitate Cum e Realitatea-n România... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...