sâmbătă, iulie 26, 2025
AcasăLocalNoi reguli de programare la Ambulatoriul Integrat de la Judeţean

Noi reguli de programare la Ambulatoriul Integrat de la Judeţean

Pacienții asigurați care doresc să beneficieze de consultații sau alte servicii medicale în Ambulatoriul Integrat al Spitalului Județean de Urgență „Mavromati” Botoșani trebuie să știe că accesul se face numai pe bază de programare și în baza unui bilet de trimitere sau bilet de externare.

Modalități de programare disponibile

Programările pot fi realizate prin mai multe canale puse la dispoziție de unitatea medicală:

  • Telefonic, apelând numerele alocate fiecărei specialități, în intervalele orare afișate:
  • La punctele de informare din Ambulatoriu
  • Pe ușa fiecărui cabinet
  • Online, pe site-ul spitalului sau la adresa de e-mail: spital@spitalulmavromati.ro
    Important: Pe perioada concediului de odihnă al medicului, nu se fac programări telefonice. Acestea vor fi reluate după revenirea medicului.
  • Online, prin completarea formularului de programare disponibil pe site-ul spitalului sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: programari.cabinete.m@spitalulmavromati.ro


>>>>>>În acest caz, pacienții sunt rugați să furnizeze un număr de telefon de contact pentru a putea fi sunați de personalul desemnat pentru finalizarea programării.

Reguli importante pentru evitarea aglomerației

Pacienții sunt rugați să respecte orele de preluare a apelurilor telefonice, afișate pentru fiecare specialitate. Este suficient un singur apel. Dacă acesta nu poate fi preluat, veți fi contactat ulterior de persoana responsabilă.

Apelurile multiple sau insistente din partea aceluiași număr pot duce la blocaje și omisiuni în preluarea solicitărilor.

Anularea programărilor

În cazul în care pacientul nu mai poate ajunge la consultația programată, este rugat să anunțe din timp pentru a elibera locul pentru alți pacienți.

  • Pacienții internați la data consultației, indiferent de tipul internării, nu pot beneficia de servicii în Ambulatoriu.
  • Pacienții cronici sau cei cu indicație de revenire la control trebuie să solicite din timp o nouă programare. Totul respectând indicațiile medicului.

După efectuarea programării, pacienții sunt informați cu privire la documentele medicale necesare. Este esențial să fie verificată valabilitatea biletului de trimitere și specialitatea pentru care a fost emis, înainte de prezentarea la cabinet. „Aceste măsuri sunt menite să eficientizeze activitatea Ambulatoriului și să reducă timpii de așteptare, în beneficiul pacienților și al personalului medical”, a precizat Ioan Asaftei, purtătorul de cuvânt al SJU Mavromati.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer senin
21.2 ° C
22.7 °
21.1 °
87 %
2kmh
7 %
vin
24 °
S
35 °
D
32 °
lun
35 °
mar
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Craterele din asfalt sunt molipsitoare şi apar ca ciupercile după ploaie. Iar operatorul de apă nu are antidot.  

EDITORIAL

Despre serviciile medicale și sistemul de sănătate s-au scris o mulțime de articole, reportaje, editoriale, aprecieri sau critici. Este evidentă tendința înspre care se...

EPIGRAMA ZILEI

Epigramistul nu-i decât Un zeflemist infam Ce-ți stă de multe ori în gât Ca ... mărul lui Adam!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...