Pacienții asigurați care doresc să beneficieze de consultații sau alte servicii medicale în Ambulatoriul Integrat al Spitalului Județean de Urgență „Mavromati” Botoșani trebuie să știe că accesul se face numai pe bază de programare și în baza unui bilet de trimitere sau bilet de externare.
Modalități de programare disponibile
Programările pot fi realizate prin mai multe canale puse la dispoziție de unitatea medicală:
- Telefonic, apelând numerele alocate fiecărei specialități, în intervalele orare afișate:
- La punctele de informare din Ambulatoriu
- Pe ușa fiecărui cabinet
- Online, pe site-ul spitalului sau la adresa de e-mail: spital@spitalulmavromati.ro
Important: Pe perioada concediului de odihnă al medicului, nu se fac programări telefonice. Acestea vor fi reluate după revenirea medicului. - Online, prin completarea formularului de programare disponibil pe site-ul spitalului sau prin trimiterea unui e-mail la adresa: programari.cabinete.m@spitalulmavromati.ro
>>>>>>În acest caz, pacienții sunt rugați să furnizeze un număr de telefon de contact pentru a putea fi sunați de personalul desemnat pentru finalizarea programării.
Reguli importante pentru evitarea aglomerației
Pacienții sunt rugați să respecte orele de preluare a apelurilor telefonice, afișate pentru fiecare specialitate. Este suficient un singur apel. Dacă acesta nu poate fi preluat, veți fi contactat ulterior de persoana responsabilă.
Apelurile multiple sau insistente din partea aceluiași număr pot duce la blocaje și omisiuni în preluarea solicitărilor.
Anularea programărilor
În cazul în care pacientul nu mai poate ajunge la consultația programată, este rugat să anunțe din timp pentru a elibera locul pentru alți pacienți.
- Pacienții internați la data consultației, indiferent de tipul internării, nu pot beneficia de servicii în Ambulatoriu.
- Pacienții cronici sau cei cu indicație de revenire la control trebuie să solicite din timp o nouă programare. Totul respectând indicațiile medicului.
După efectuarea programării, pacienții sunt informați cu privire la documentele medicale necesare. Este esențial să fie verificată valabilitatea biletului de trimitere și specialitatea pentru care a fost emis, înainte de prezentarea la cabinet. „Aceste măsuri sunt menite să eficientizeze activitatea Ambulatoriului și să reducă timpii de așteptare, în beneficiul pacienților și al personalului medical”, a precizat Ioan Asaftei, purtătorul de cuvânt al SJU Mavromati.