luni, noiembrie 17, 2025
AcasăLocalSpitalul Municipal Dorohoi- anunţă concurs pentru un post de contabil

Spitalul Municipal Dorohoi- anunţă concurs pentru un post de contabil

 A N U N Ț

Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in Municipiul Dorohoi, str. Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani, organizează concurs pentru ocuparea unor funcții contractual vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/28.10.2022, după cum urmează:

 

Denumirea postului:  Contabil IA

Numarul posturilor:  1 post vacant

Nivelul postului: funcţie de execuţie

Compartiment/structura:  SERVICIUL ECONOMICO-FINANCIAR, APROVIZIONARE,TRANSPORT, ACHIZITII PUBLICE,CONTRACTARE

Durata timpului de lucru: 8 ore/zi, 40 ore/săptămană

Perioada: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

Condiţiile specifice de participare la concurs:

  • Conditii de studii: Liceu – profil economic / diploma licenta studii economice
  • Vechimea in munca: 6 ani si 6 luni vechime in specialitate

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică,
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de medicina muncii al Spitalului Municipal Dorohoi cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) Curriculum Vitae, model comun european.
  10. j) Taxa participare 100 lei

Tipul probelor; proba scrisa  si proba interviu

 

Intreaga desfasurare a concursului va fi inregistrata audio-video

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

Nr. crt. Activităţi Data și ora
1.                Publicarea anunțului 17.11. 2025
2. Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Spitalul Municipal Dorohoi, cu sediul in municipiul Dorohoi,str. Bulevardul Victoriei nr.75, judetul Botoșani. Pana la data de 28.11.2025 ora 13:00

 

3. Selecţia dosarelor de concurs pe baza indeplinirii conditiilor de participare 03.12.2025 ora 10:00
4. Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor     03.12.2025 ora 13:00
5. Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor     04.12.2025 ora 13:00
6. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor     05.12.2025 ora 13:00
7. Susţinerea probei scrise      08.12.2025 ora 09:00
8. Afişarea rezultatului probei scrise      08.12.2025 ora 13:00
9. Depunerea  contestaţiilor  privind  rezultatele probei scrise      09.12.2025 pana la ora 13:00
10. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor      10.12.2025 ora 13:00
11. Susţinerea interviului 11.12.2025 ora 09:00
12. Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului         11.12.2025 ora 15:00
13. Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului         12.12.2025 pana la ora 15:00
14. Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor         15.12.2025 ora 15:00
15. Afişarea rezultatului final al concursului          17.12.2025 ora 15:00

BIBLIOGRAFIE  CONCURS

             1.  Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificarile si completarile ulterioare,     Titlul VII

            2.   Ordinul nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale – Ministerul Finanţelor Publice ,cu modificarile si completarile ulterioare;

3. Ordinul nr. 1917/2005 pentru aprobarea Normelor metodologice privind organizarea şi conducerea contabilităţii instituţiilor publice, Planul de conturi pentru instituţiile publice şi instrucţiunile de aplicare a acestuia – Ministerul Finanţelor Publice , cu modificarile si completarile ulterioare;

4. Legea Contabilitatii nr. 82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;

5. Ordinul nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii – Ministerul Finanţelor Publice , cu modificarile si completarile ulterioare;

6. Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile – Ministerul Finanţelor Publice , cu modificarile si completarile ulterioare;

7. Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice – Parlamentul României, cu modificarile si completarile ulterioare;

8.Fisa postului;

TEMATICĂ – Contabil I A (instituție sanitară publică)

  1. Contabilitate și legislație contabilă

 

  1. Legea contabilității nr. 82/1991 – principii, obligații, documente justificative.
  2. OMFP 1917/2005 – organizarea contabilității instituțiilor publice; planul de conturi; funcțiunea conturilor.
  3. OMFP 2861/2009 – inventarierea anuală.
  4. Documente financiar-contabile (OMFP 2634/2015).
  5. Stabilirea garantiilor materiale – Legea 22/1969

 

  1. Buget și finanțe publice
  2. Angajarea, lichidarea, ordonanțarea și plata cheltuielilor (OMFP 1792/2002).
  3. Clasificația bugetară.
  4. Execuția bugetului instituțiilor sanitare și veniturile proprii.

 

III. Salarizare și resurse umane

  1. Calcul drepturi salariale, sporuri, rețineri – Legea 153/2017 – unitati sanitare
  2. Contribuții și taxe salariale – Legea 153/2017 – unitati sanitare

 

  1. Legislație specifică sănătății
  2. Legea 95/2006 – Titlul VII organizarea spitalelor, finanțare.
  3. Asigurări de sănătate și contractarea cu CJAS – Hotararea 521/2023 – Contract Cadru actualizat.

   

            Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0231/613240, int. 2078 la adresa de e-mail: spitaldorohoi@gmail.com și pe website: http://www.spitaldorohoi.ro, persoană de contact: Pricopi Daniela având funcția de economist in cadrul Serviciului RUNOS

 

 

MANAGER,

Dr. Andrieş Valerian

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
16.1 ° C
16.1 °
15.5 °
86 %
4.4kmh
100 %
lun
15 °
mar
11 °
mie
5 °
J
10 °
vin
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

De aproape se vede că nu e vorba de cada de mediu, deși e Dacie.

EDITORIAL

De foarte multe ori scena politică românească găzduiește un banal teatru de marionete. În ultimele luni, această senzație s-a transformat în certitudine: scurgeri controlate...

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...