vineri, iunie 27, 2025
AcasăLocal BTLinie telefonică pentru asistenţa cu privire la Covid

Linie telefonică pentru asistenţa cu privire la Covid

Direcţia de Sănătate Publică (DSP) din Botoşani anunţă că a pus la dispoziţia populaţiei din judeţ o linie telefonică pentru asistenţă în caz de nelămuriri şi probleme referitoare la pandemia de coronavirus.

Noul call center funcţionează zilnic, între orele 8:00 şi 20:00, putând fi apelat la numărul 0214144431. „De asemenea, este disponibil şi numărul de permanenţă 0745619074 la care răspunde non-stop un operator DSP”, a precizat medicul Monica Adăscăliţei, directorul DSP Botoşani.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer senin
23.3 ° C
23.3 °
21.6 °
64 %
2.8kmh
7 %
vin
31 °
S
23 °
D
25 °
lun
24 °
mar
24 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

La vârful judeţului se stă mult pe telefon. Ce să-i faci, dacă aşa cere funcţia…

EDITORIAL

Fără îndoială, mediul online a devenit principala sursă de informații pentru orice savant sau gură-cască. Spre deosebire de defuncta sau, mă rog, muribunda presă...

EPIGRAMA ZILEI

La Eforie pe nisip O tânără umbla în slip Și nu intram, zău, la idei De ar  fi fost al ei...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...