luni, septembrie 1, 2025
AcasăLocal BTLinie telefonică pentru asistenţa cu privire la Covid

Linie telefonică pentru asistenţa cu privire la Covid

Direcţia de Sănătate Publică (DSP) din Botoşani anunţă că a pus la dispoziţia populaţiei din judeţ o linie telefonică pentru asistenţă în caz de nelămuriri şi probleme referitoare la pandemia de coronavirus.

Noul call center funcţionează zilnic, între orele 8:00 şi 20:00, putând fi apelat la numărul 0214144431. „De asemenea, este disponibil şi numărul de permanenţă 0745619074 la care răspunde non-stop un operator DSP”, a precizat medicul Monica Adăscăliţei, directorul DSP Botoşani.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer acoperit de nori
20.6 ° C
21.1 °
20.5 °
73 %
6.5kmh
98 %
lun
32 °
mar
32 °
mie
34 °
J
34 °
vin
34 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Iarna nu-i ca vara. Sau invers. Dar e totuşi un moment bun pentru un nou început.  

EDITORIAL

În politica românească, paradoxul a devenit regulă. Cazul eliminării impozitului de 1% pe cifra de afaceri pentru multinaționale este doar cel mai recent episod...

EPIGRAMA ZILEI

De-ar ști cucul să vorbească Cine nu l-ar fi-ntrebat Cu ură tovărășească: Și ... pe unde-ai mai umblat? -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...