miercuri, aprilie 30, 2025
AcasăNaționalCare a fost tirajul real al cărții lui Ciucă pe-a cărei promovare...

Care a fost tirajul real al cărții lui Ciucă pe-a cărei promovare s-au cheltuit 2,5 milioane de euro

3.000 de exemplare este tirajul volumului „În slujba țării”, cartea autobiografică a lui Nicolae Ciucărealizat de editura RAO și plătit de PNL, a spus noua conducere liberală, la întrebările Snoop. Tirajul a fost destinat membrilor și simpatizanților PNL, a adăugat conducerea.

În intervalul mai–septembrie 2024, adică înainte de campania la europarlamentare și în pregătirea prezidențialelor, PNL a cheltuit aproape 2,5 milioane de euro pe 400 de panouri cu 762 de afișaje (unele panouri au avut mai multe fețe), potrivit datelor oficiale obținute de site-ul de investigații Snoop.ro.

PNL a precizat că suma plătită pentru panourile cu Nicolae Ciucă a provenit din subvenția încasată de partid de la bugetul de stat.

Potrivit Snoop, PNL a susținut că panotajul outdoor a fost pentru cartea lui Nicolae Ciucă și nu a intrat sub incidența afișajului electoral, care este interzis în campaniile electorale.

Autobiografia trebuia să apară inițial în luna iunie, potrivit declarațiilor făcute de Nicolae Ciucă. Amânarea alegerilor prezidențiale din septembrie în decembrie a schimbat strategia PNL, susțin mai multe surse din fosta conducere a partidului.

Cartea a fost lansată în septembrie 2024. Tot atunci a fost promovată printr-o campanie pe TikTok cu micro influenceri plătiți prin platforma FameUp. Aceeași rețetă folosită și în campania PNL la prezidențiale, despre care partidul spune că a fost „deturnată” de boți în favoarea candidatului Călin Georgescu.

Citește continuarea, în Snoop.ro

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
19.4 ° C
19.6 °
19.4 °
45 %
3.6kmh
52 %
mie
23 °
J
22 °
vin
19 °
S
24 °
D
28 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Când nerăbdarea-i mare, sfâșii pachetul imediat ce l-ai primit, că nu ambalajul e important.

EDITORIAL

Recentul proiect de lege (aprilie 2025) privind eliminarea pensiilor speciale nu reprezintă altceva decât o dovadă în plus că în România normalitatea nu face...

EPIGRAMA ZILEI

La balamuc tv niște niște ciudate Zilnic ne spun, vărsând pe post mânia Că România e-n realitate Cum e Realitatea-n România... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...