Autoritatea Electorală Permanentă a publicat pe 21 mai 2025 informații noi despre campania lui George Simion, candidatul AUR la prezidențiale. În turul al doilea, suma cheltuită a fost de 27,9 milioane de lei, scrie site-ul de investigații Snoop.ro. Cu o zi înainte, valoarea prezentată era de doar 7 milioane de lei.
Realitatea PLUS a încasat cea mai mare sumă pentru promovarea pe televiziuni, 15,05 milioane de lei (3 milioane de euro), banii fiind primiți prin intermediul DBV Media House, o firmă controlată de familia Păcuraru.
În noua raportare a Autorității Electorale Permanente (AEP), apare și firma DGI Multimedia Design, firma de casă a AUR pentru contractele online. Prin intermediul ei, s-au plătit 3,2 milioane de lei pentru promovarea lui George Simion.
Hirschkorn Verlag und Media SRL, care aparține lui Claudiu Catargiu, a fost folosită pentru publicitatea politică online și a încasat 350.000 de lei.
Conform surselor din piața de publicitate, 3 milioane de euro pe an este bugetul unei mari companii pentru toate posturile de televiziune.
Citiți articolul integral pe Snoop.ro.