miercuri, iunie 18, 2025
AcasăLocal BTNoul serviciu din Primăria Botoşani încă se află la faza concursurilor

Noul serviciu din Primăria Botoşani încă se află la faza concursurilor

Serviciul Public de Administrare Pieţe, Obor şi Cimitire (SPAPOC), structură înfiinţată prin votul consilierilor municipali, în mai 2020, este încă la faza de organizare a concursurilor pentru ocuparea posturilor. Noul serviciu va prelua de la Urban Serv administrarea pieţelor, oborului şi cimitirelor, însă, până la finalizarea tuturor concursurilor, aceste obiective rămân tot la Urban Serv.

Până la această dată au fost angajaţi şeful de serviciu, şeful de birou, respectiv a mai fost ocupat un post la contabilitate, unul la contracte. Au mai fost angajaţi juristul, opt casieri încasatori la piaţă şi unul la cimitire şi un casier referent, câte un şef de formaţie la Piaţa Centrală şi cimitire”, a declarat Marinela Vieriu, şeful SPAPOC.

Oficialul estimează că toată procedura de ocupare a posturilor se va încheia la finele lunii ianuarie.

Sperăm să finalizăm concursurile până la sfârşitul lunii ianuarie şi tot până atunci să reuşim să preluăm în administrare pieţele, oborul şi cimitirele. Ne-a încurcat mult această pandemie”, a mai explicat Marinela Vieriu.

Noul serviciu are sediu în Piaţa Centrală, unde a funcţionat până acum Administraţia pieţelor.

Serviciul Public de Administrarea Pieţelor, Oborului şi Cimitirelor include 53 de posturi, dintre care două de conducere şi 51 de execuţie, repartizate după cum urmează: compartiment juridic, achiziţii, secretariat (trei posturi), compartiment contabilitate (două posturi), compartiment resurse umane (un post), birou administrare pieţe, obor, cimitire (46 de posturi, dintre care 32 la pieţe şi 14 la cimitire).

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
nori împrăștiați
19.5 ° C
19.6 °
19.4 °
67 %
3.9kmh
35 %
mie
28 °
J
26 °
vin
20 °
S
19 °
D
23 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

O fi de bine, cine ştie: adică cine e obişnuit să stea ca ficusul în faţa oficialilor, mai bine rămâne la uşă.

EDITORIAL

Cum îi mai place românului să-și complice viața! Ce simplu ar fi fost dacă în locul lui Nicușor Dan astăzi era președinte George Simion!...

EPIGRAMA ZILEI

Ăștia ce-au fost bătuți de Muc Iată, dau vina pe Coșbuc De la care-ar fi învățat Că-i lung Pământul, ba e...plat! -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...