spot_img
duminică, aprilie 28, 2024
AcasăLocal BTClienţi ai BCR vizaţi de tentative de fraudă. Cum ne putem proteja

Clienţi ai BCR vizaţi de tentative de fraudă. Cum ne putem proteja

Clienții BCR sunt vizați în ultima perioadă de tentative de fraudă în mediul online. Atacatorii copiază identitatea vizuală și elementele de design ale companiei și creează niște siteuri-clonă, care arată similar cu cel original, dar care sunt găzduite pe domenii cu denumiri total diferite de cel al băncii.

DNSC și BCR atrag atenția utilizatorilor cu privire la propagarea unor astfel de atacuri de tip #phishing prin intermediul e-mail-ului și fac un apel la vigilență și răbdare, atunci când se activează în mediul online. În astfel de cazuri, este important ca utilizatorii să facă o serie de verificări simple, atunci când primesc un astfel de mesaj care pare a veni din partea băncii, pași prin care pot identifica astfel de capcane.

„Verificați adresa de e-mail de pe care a fost trimis acel e-mail! În acest caz, denumirea adresei poate conține termenul „BCR”, dar formatul oficial folosit de bancă este exemplu@bcr.ro. Citiți cu atenție textul mesajului, pentru că atacatorii pot face uneori greșeli gramat”, au transmis reprezentanţii BCR.

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
15.3 ° C
17.6 °
15 °
59 %
2.7kmh
66 %
Dum
14 °
lun
20 °
mar
20 °
mie
21 °
joi
21 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Cei de la spital au blocat accesul pentru maşinile ce încurcă pompierii ca să iasă şi ei măcar o dată bine la simularea de...

EDITORIAL

În urmă cu aproape un an, mai exact pe 14 aprilie 2023, în „Monitorul de Botoșani”, apărea sub umila mea semnătură un editorial intitulat...

EPIGRAMA ZILEI

Ne țin calea, mai mult goale, Cu sânii în vânt, frivoli, Unele ne bagă-n boale, Altele în ... boli!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...