Clienții BCR sunt vizați în ultima perioadă de tentative de fraudă în mediul online. Atacatorii copiază identitatea vizuală și elementele de design ale companiei și creează niște siteuri-clonă, care arată similar cu cel original, dar care sunt găzduite pe domenii cu denumiri total diferite de cel al băncii.
DNSC și BCR atrag atenția utilizatorilor cu privire la propagarea unor astfel de atacuri de tip #phishing prin intermediul e-mail-ului și fac un apel la vigilență și răbdare, atunci când se activează în mediul online. În astfel de cazuri, este important ca utilizatorii să facă o serie de verificări simple, atunci când primesc un astfel de mesaj care pare a veni din partea băncii, pași prin care pot identifica astfel de capcane.
„Verificați adresa de e-mail de pe care a fost trimis acel e-mail! În acest caz, denumirea adresei poate conține termenul „BCR”, dar formatul oficial folosit de bancă este exemplu@bcr.ro. Citiți cu atenție textul mesajului, pentru că atacatorii pot face uneori greșeli gramat”, au transmis reprezentanţii BCR.