joi, mai 1, 2025
AcasăNaționalPublicitar audiat pentru un clip împotriva referendumului

Publicitar audiat pentru un clip împotriva referendumului

Robert Tiderle, administratorul agenţiei Papaya Advertising – care a realizat clipul „Copiii referendumului”, a declarat ieri că a fost informat de poliţiştii de la Direcţia de Investigaţii Criminale a Poliţiei în urma unei sesizări făcute de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului (ANPDC), care a trimis către poliţie o întrebare adresată de un grup de 15 parlamentari.

„I-am informat pe poliţişti că toţi copiii prezenţi în clip au acordul părinţilor, există contracte pentru fiecare între Papaya Ardertising şi aceştia. De altfel, aceste contracte există la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului, aşa că nu înţeleg de ce autoritatea nu a făcut singură aceste verificări şi a fost nevoie să sesizeze poliţia. Mi-a plăcut modul în care s-a comportat poliţia, ei nu au nici o vină, împreună am ajuns la concluzia că anchetează în premieră un spot publicitar. Am demonstrat că nu au fost abuzaţi emoţional, cât despre abuzul economic invocat de parlamentari în sesizarea lor – nici noi, nici poliţia nu ştiam ce înseamnă. Ştim că la fiecare contract există şi o remuneraţie”, a declarat Robert Tiderle.

Spotul „Copiii referendumului”, realizat de Papaya, a fost lansat pe 1 octombrie de Comunitatea Declic pentru a îndemna la boicotarea referendumului pentru redefinirea familiei drept căsătoria dintre un bărbat şi o femeie. Mesajul clipului a fost: „Pentru ca răul să nu se întâmple, e suficient ca oamenii buni să stea acasă”. Clipul a fost inspirat de serialul HBO „Povestea slujitoarei” („The handmaid’s tale”), realizat după romanul omonim al scriitoarei canadiene Margaret Atwood.

Parlamentarii care au cerut anchetarea Papaya Advertising: Zece de la PNL, trei de la PSD şi câte unul de la ALDE şi minorităţi.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
cer fragmentat
22.6 ° C
22.6 °
21.1 °
50 %
4.1kmh
80 %
J
23 °
vin
19 °
S
24 °
D
26 °
lun
22 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Prima fază a luptei cu infracționalitatea e observația directă.

EDITORIAL

O vorbă de duh spune că bunii meseriași și comercianți nu vor duce niciodată grija zilei de mâine. Dacă în ceea ce-i privește pe...

EPIGRAMA ZILEI

La balamuc tv niște niște ciudate Zilnic ne spun, vărsând pe post mânia Că România e-n realitate Cum e Realitatea-n România... -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...