marți, aprilie 16, 2024
AcasăLocal BTModern Calor are de recuperat de la clienţii casnici peste 4 milioane...

Modern Calor are de recuperat de la clienţii casnici peste 4 milioane de lei

Mii de botoşăneni au datorii însemnate la furnizorul de apă caldă şi căldură. O demonstrează datele centralizate la finele lunii septembrie, care arată că Modern Calor avea de încasat de la clienţii casnici 4,4 de milioane de lei, reprezentând valoarea datoriilor mai vechi de 60 de zile. Potrivit conducerii societăţii, pentru încasarea acestor creanțe, Modern Calor recurge la toate mijloacele legale avute la dispoziție. Astfel, sunt continuate demersurile în instanţă, unitatea având înregistrate 4200 de dosare, aflate în diferite stadii, de la cel de judecare, până la executarea silită. Aceste acţiuni în instanţă au fost deschise până în octombrie 2016, când au intrat în vigoare noi prevederi legale potrivit cărora facturile la energie termică neachitate în termen de 45 de zile de la primire constituie titlu executoriu şi pot fi executate silit prin intermediul executorului judecătoresc, fără a fi necesară o acțiune în instanță.

„Acest nivel al creanțelor neîncasate nu poate fi imputat furnizorului de servicii, care întreprinde demersurile legale necesare. Din păcate, cauza acumulării acestora o reprezintă nivelul redus al veniturilor unei părți din populație, fenomen mai accentuat în Botoșani față de alte orașe ale țării, având în vedere nivelul scăzut de trai”, a declarat Florin Sandu, director general al Modern Calor.

Oficialul a adăugat că nu numai Modern Calor se confruntă cu problema încasării cu greutate a contravalorii serviciilor prestate către populație, ci toţi operatorii din domeniu.

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
13.8 ° C
13.9 °
11.6 °
73 %
5.8kmh
75 %
mar
14 °
mie
11 °
joi
6 °
vin
11 °
sâm
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Și se plâng oamenii că nu sunt parcări în oraș. Iată că sunt, dar nu știu ei să le identifice.

EDITORIAL

De ceva timp suntem efectiv striviți de campania electorală, iar cei care visează la un nou mandat nu au pierdut ocazia de a ieși...

EPIGRAMA ZILEI

Cazul e nemaipomenit Și m-a lăsat fără cuvinte : Primul din clasă la tocit Spun toți că-i ... brici la minte!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...