spot_img
luni, aprilie 29, 2024
AcasăLocal BTModern Calor are de recuperat de la clienţii casnici peste 4 milioane...

Modern Calor are de recuperat de la clienţii casnici peste 4 milioane de lei

Mii de botoşăneni au datorii însemnate la furnizorul de apă caldă şi căldură. O demonstrează datele centralizate la finele lunii septembrie, care arată că Modern Calor avea de încasat de la clienţii casnici 4,4 de milioane de lei, reprezentând valoarea datoriilor mai vechi de 60 de zile. Potrivit conducerii societăţii, pentru încasarea acestor creanțe, Modern Calor recurge la toate mijloacele legale avute la dispoziție. Astfel, sunt continuate demersurile în instanţă, unitatea având înregistrate 4200 de dosare, aflate în diferite stadii, de la cel de judecare, până la executarea silită. Aceste acţiuni în instanţă au fost deschise până în octombrie 2016, când au intrat în vigoare noi prevederi legale potrivit cărora facturile la energie termică neachitate în termen de 45 de zile de la primire constituie titlu executoriu şi pot fi executate silit prin intermediul executorului judecătoresc, fără a fi necesară o acțiune în instanță.

„Acest nivel al creanțelor neîncasate nu poate fi imputat furnizorului de servicii, care întreprinde demersurile legale necesare. Din păcate, cauza acumulării acestora o reprezintă nivelul redus al veniturilor unei părți din populație, fenomen mai accentuat în Botoșani față de alte orașe ale țării, având în vedere nivelul scăzut de trai”, a declarat Florin Sandu, director general al Modern Calor.

Oficialul a adăugat că nu numai Modern Calor se confruntă cu problema încasării cu greutate a contravalorii serviciilor prestate către populație, ci toţi operatorii din domeniu.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
14.3 ° C
17.6 °
13.9 °
52 %
2.8kmh
0 %
lun
13 °
mar
20 °
mie
20 °
joi
21 °
vin
22 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Antrenorul FC Botoșani cățărat pe gard pentru ultimele indicații la meciul cu Dinamo.

EDITORIAL

De când am intrat în Uniunea Europeană banii au curs gârlă, mult peste 70 de miliarde de euro, continuă să vină și vor mai...

EPIGRAMA ZILEI

S-a enervat și a urlat De s-a cutremurat orașul Când și-a găsit soțul în pat Cu ... iepurașul!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...