marți, martie 19, 2024
AcasăLocal BTModern Calor mai atrage un client din rândul instituţiilor publice

Modern Calor mai atrage un client din rândul instituţiilor publice

Şcoala 10 din municipiul Botoşani va fi racordată la sistemul centralizat de termoficare. În şedinţa din 30 iunie, consilierii municipali vor dezbate proiectul privind aprobarea indicatorilor tehnico-economici în acest sens.

Valoarea totală a acestei investiţii este de 887.655 de lei, din care construcţii plus montaj reprezintă– 631.300 de lei. Racordarea şcolii la reţeaua de termoficare a oraşului va presupune şi montarea unui modul termic, care va asigura gestionarea programului de încălzire şi furnizare a apei calde de consum, independent de parametrii şi orarul de furnizare de la punctul termic. Lucrările ar urma să fie realizate în şase luni.

Această investiţie este inclusă în programul „Termoficare 2019 – 2027 căldură şi confort”. Scopul acestuia este de a asigura continuarea lucrărilor de investiţii pentru modernizarea şi reabilitarea, retehnologizarea şi extinderea sau înfiinţarea sistemelor de alimentare centralizată cu energie termică a localităţilor.

Primarul Cosmin Andrei a declarat că vor fi racordate la sistemul centralizat de termoficare şi alte instituţii, una dintre acestea fiind Sala Polivalentă „Elisabeta Lipă”.

Modern Calor pierde clienţi casnici pe bandă rulantă 

Această veste vine în contextul în care în fiecare an Modern Calor pierde sute de clienţi casnici. Astfel, dacă în 2019 au fost debranşate 254 de apartamente, anul trecut au fost 252 de locuinţe debranşate. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani au fost doar 53 de apartamente racordate la sistem, iar în 2020 numărul acestora a fost de 42.

La finele anului 2019, Modern Calor avea 10.600 de clienţi casnici şi a încheiat anul trecut cu 10.390 de clienţi casnici.

Nici în privinţa clienţilor din categoria agenţi economici – instituţii publice situaţia nu este bună. În 2019 Modern Calor a câştigat şase clienţi, iar anul trecut doar unul. În acelaşi timp, în urmă cu doi ani Modern Calor a pierdut un client din această categorie, pentru ca în 2020 să piardă patru clienţi. Operatorul a avut în urmă cu doi ani 129 de clienţi din categoria agenţi economici – instituţii publice, respectiv 126 în 2020.

Sistemul de termoficare a fost reabilitat în baza unei finanţări europene de 45,2 de milioane de euro.

Deja ai votat!
Botoșani
cer fragmentat
1.6 ° C
1.7 °
0.5 °
89 %
2.7kmh
60 %
mar
5 °
mie
5 °
joi
8 °
vin
10 °
sâm
12 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Se lucrează în grup, că o parte din angajați trebuie să supravegheze trecătorii.

EDITORIAL

Pe vremea când Petre Daea a transformat Ministerul Agriculturii într-o veritabilă scenă pentru interminabilele lui spectacole de stand up comedy, marea întrebare a unora...

EPIGRAMA ZILEI

Cât de tont poate să fie Nu am nicio îndoială, Că pe lâng-a lui soție Și-aparențele-l înșeală…   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...