luni, martie 20, 2023
AcasăLocalClienţi ai BCR vizaţi de tentative de fraudă. Cum ne putem proteja

Clienţi ai BCR vizaţi de tentative de fraudă. Cum ne putem proteja

Clienții BCR sunt vizați în ultima perioadă de tentative de fraudă în mediul online. Atacatorii copiază identitatea vizuală și elementele de design ale companiei și creează niște siteuri-clonă, care arată similar cu cel original, dar care sunt găzduite pe domenii cu denumiri total diferite de cel al băncii.

DNSC și BCR atrag atenția utilizatorilor cu privire la propagarea unor astfel de atacuri de tip #phishing prin intermediul e-mail-ului și fac un apel la vigilență și răbdare, atunci când se activează în mediul online. În astfel de cazuri, este important ca utilizatorii să facă o serie de verificări simple, atunci când primesc un astfel de mesaj care pare a veni din partea băncii, pași prin care pot identifica astfel de capcane.

„Verificați adresa de e-mail de pe care a fost trimis acel e-mail! În acest caz, denumirea adresei poate conține termenul „BCR”, dar formatul oficial folosit de bancă este exemplu@bcr.ro. Citiți cu atenție textul mesajului, pentru că atacatorii pot face uneori greșeli gramat”, au transmis reprezentanţii BCR.

Deja ai votat!
Botoșani
cer acoperit de nori
11.3 ° C
11.6 °
8.9 °
61 %
1.5kmh
99 %
lun
11 °
mar
15 °
mie
13 °
joi
17 °
vin
20 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  La cât costă acum carburantul, mai bine investești într-un scaun și admiri ce mașină frumoasă ai.

EDITORIAL

Neputinciosul stat român, cu toate serviciile lui secrete și cu puzderia de instituții de supraveghere și control, a luat la cunoștință abia joia trecută...

EPIGRAMA ZILEI

Dacă vreodată, într-o bună zi Colegi de opoziție ați fi, Aș spune, mai întâi de toate Că-n lume este și dreptate...     -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...