luni, mai 12, 2025
AcasăLocalProfesorii își reactualizează dosarele pentru prelungirea contractelor de muncă. Tot ce trebuie...

Profesorii își reactualizează dosarele pentru prelungirea contractelor de muncă. Tot ce trebuie să știe

Cadrele didactice care au primit acordul de principiu pentru prelungirea duratei contractului individual de muncă trebuie să își reactualizeze dosarele personale la inspectoratul școlar în zilele de 24, 25 și 28 aprilie 2025.

Este vorba despre profesorii care au obținut minimum nota 7 la concursurile naționale de titularizare din sesiunile 2024, 2023, 2022 și 2021 și care au cel puțin definitivatul în învățământ. Aceste cadre didactice pot beneficia de prelungirea contractului în anul școlar 2025-2026, potrivit prevederilor din Metodologia-cadru de mobilitate.

Calendarul complet pentru prelungirea contractelor

  • 15-16 aprilie 2025: depunerea cererilor la secretariatele unităților de învățământ

  • 24 aprilie 2025: termenul-limită pentru transmiterea acordului de principiu/refuzului de către consiliile de administrație

  • 24, 25 și 28 aprilie 2025: reactualizarea dosarelor la inspectoratele școlare

  • 24-29 aprilie 2025: verificarea și avizarea dosarelor de către comisiile județene/municipale

  • 30 aprilie 2025: actualizarea listei cu posturile/catedrele vacante sau rezervate

  • 5-10 mai 2025: emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare

Ce condiții trebuie îndeplinite

Pentru a beneficia de prelungirea contractului în anul școlar 2025-2026, cadrul didactic:

  • trebuie să aibă cel puțin definitivatul;

  • să fi obținut minimum nota 7 la concursurile de titularizare din sesiunile specificate;

  • să nu fi obținut ulterior note sub 5 la probe scrise în specialitatea postului;

  • să fi primit acordul consiliului de administrație al școlii unde este angajat;

  • și să respecte cumulativ prevederile art. 4 alin. (16)-(18) din metodologie.

În caz de refuz al prelungirii, cadrul didactic are dreptul să depună contestație în termen de 24 de ore de la comunicare, iar aceasta trebuie soluționată în 48 de ore de către consiliul de administrație. Decizia poate fi ulterior atacată în instanță.

Deja ai votat!

AVEM NEVOIE DE SPRIJINUL DUMNEAVOASTRĂ!

„Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

REDIRECȚIONEAZĂ 20% DIN IMPOZITUL PE PROFIT AL COMPANIEI TALE

Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat. Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro *Baza legală poate fi consultată AICI.

Botoșani
nori împrăștiați
11.6 ° C
12.2 °
11.6 °
55 %
2.8kmh
28 %
lun
17 °
mar
15 °
mie
16 °
J
20 °
vin
13 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Bine măcar că are telefon, că restul se rezolvă.

EDITORIAL

În pragul turului al doilea al alegerilor prezidențiale, România se află din nou într-un moment de cumpănă. Nu între două nume pe un buletin...

EPIGRAMA ZILEI

O întrebare încerc Să îți pun, confrate : Cum pot exista-ntr-un cerc …capete pătrate? -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...