spot_img
marți, aprilie 30, 2024
AcasăLocal BTSocietatea Nova Apaserv are de recuperat de la clienţi peste 14 milioane...

Societatea Nova Apaserv are de recuperat de la clienţi peste 14 milioane de lei

Nova Apaserv are de recuperat de la clienţii casnici, instituţii publice şi agenţi economici 14.428.000 de lei. Din suma totală, 11.244.000 de lei reprezintă restanţele acumulate de locuitorii municipiului Botoşani. Cristian Romanovschi, şeful Serviciului comercial din cadrul Nova Apaserv, a declarat că de la botoşănenii care locuiesc la bloc societatea are de încasat 8,5 milioane de lei.

Unii clienţi casnici au la Nova Apaserv debite de ordinul zecilor de mii de lei. În „top” se află o persoană din municipiul Dorohoi, cu o datorie de 33.757 de lei, urmată de o botoşăneancă din Parcul Tineretului, ce a acumulat o datorie de 30.192 de lei. O botoşăneancă ce locuieşte în zona Dreptăţii are de plată 24.432 de lei, în timp ce o persoană din zona George Enescu a acumulat restanţe care totalizează 23.421 de lei. „Avem 145 de clienţi ale căror restanţe totalizează 2.027.205 de lei, aproximativ 13% din debitul total al societăţii Nova Apaserv, sau 25% din debitul populaţiei”, a explicat Cristian Romanovschi.

Oficialul a adăugat că va fi demarată o campanie de somaţii şi executări silite. „Problema cea mai mare o avem cu clienţii de la blocuri şi acolo vom şi acţiona. Deocamdată nu ajungem la debranşări, dar partea de executări silite va continua într-un ritm alert. Clienţii noştri trebuie să ştie că facturile de apă şi canal sunt titluri executorii. De la începutul anului am dat drumul la 1325 de dosare, dintre care 400 în luna martie”, a mai precizat Cristian Romanovschi.

Pensionarii rămân cei mai conştiincioşi clienţi ai operatorului de apă. Astfel, aproape în fiecare zi, încasările Nova Apaserv au fost mai mari în intervalul orar în care seniorii botoşăneni au voie să iasă din locuinţă.

Conducerea Nova Apaserv şi-a propus să-i determine şi pe ceilalţi clienţi casnici să-şi plătească la timp facturile primite. „La clienţii casnici nu există nicio înlesnire şi, atât timp cât societatea noastră nu are dreptul la nicio înlesnire, trebuie să ne recuperăm banii. Chiar dacă după starea de urgenţă va urma starea de alertă, noi tot îi vom atenţiona pe clienţi că trebuie să-şi achite datoriile”, a concluzionat Cristian Romanovschi.

Deja ai votat!
Botoșani
cer senin
14.3 ° C
17.6 °
13.9 °
55 %
2.7kmh
2 %
mar
14 °
mie
21 °
joi
22 °
vin
22 °
sâm
20 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

  Încă e bine, faza următoare e că dispar și camerele de luat vederi.

EDITORIAL

Nu e prima dată când pomenesc de Cănuță-om sucit, acel personaj aparent inventat de Caragiale, dar cât se poate de reprezentativ pentru spațiul mioritic....

EPIGRAMA ZILEI

Lumina din felicitare Să n-o considerați plocon, Ne costă ea, pe fiecare Cu mult mai mult ca la … E on!   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...