Documentele necesare accesării serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei
asupra mediului economic vor fi transmise exclusiv online. Astfel, actele necesare se vor trimite la adresa de email a Agenției Județene pentru Ocuparea forței de Muncă (AJOFM), botosani@anofm.gov.ro.
Redirecționează 20% din impozitul pe profit al companiei.
Poți alege ca 20% din taxele plătite de compania ta să meargă către jurnalism de calitate, nu către stat.
Descarcă draft-ul contractului de sponsorizare de AICI. Completează-l cu datele companiei și suma. Trimite-l la monitorul@monitorulbt.ro
*Baza legală poate fi consultată AICI.
“Urmare a diminuării numărului de solicitări transmise de beneficiarii serviciilor de ocupare către agențiile pentru ocuparea forței de muncă, toate procedurile aferente măsurilor aplicate de ANOFM în contextul pandemiei generate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, publicate în platforma aici.gov.ro, au fost dezactivate”, au transmis reprezentanții instituției.
Potrivit AJOFM, formularele necesare pentru accesarea serviciilor destinate diminuării efectelor pandemiei asupra mediului economic pot fi vizualizate pe site-ul ANOFM la secțiunea Persoane juridice/Formulare. Pentru detalii suplimentare, agenții economici sunt rugați să contacteze agențiile teritoriale pentru ocuparea forței de muncă în raza cărora au sediul social.