miercuri, iulie 24, 2024
AcasăLocal BTStart în campania „Schimbă PET-ul cu biletul". Aproape 100 de copii s-au...

Start în campania „Schimbă PET-ul cu biletul”. Aproape 100 de copii s-au implicat

Aproximativ 100 de copii de la școlile și liceele din Botoșani au pornit vineri dimineață pe două trasee din municipiu pentru a aduna PET-uri, doze de aluminiu și sticle. În schimbul a cinci PET-uri, sticle sau doze introduse în aparatele automate de colectare Tomra, puse la dispoziție de Kaufland, elevii au primit un bilet de transport gratuit cu autobuzele Eltrans.

SUSȚINE MONITORUL DE BOTOȘANI

Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Acţiunea face parte din campania „Schimbă PET-ul cu biletul”, organizată în cadrul programului național „Vinerea Verde” de către Fundația Județeană pentru Tineret și Societatea de Transport Eltrans, la inițiativa Asociației „Act for Tomorrow” și Kaufland România, în parteneriat cu Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor. La Botoşani startul a fost dat de Doina Federovici, președintele Consiliului Județean Botoșani, Cristian Nistor, administratorul public al județului Botoșani, și Bogdan Buhăianu, viceprimarul municipiului Botoșani.

„Este o acțiune binevenită și mă bucur că atât de mulți copii au dat curs invitației lansate de către reprezentanții Fundației Județene pentru Tineret. Este momentul unei schimbări fundamentale în stilul nostru de viață, în sensul să colectăm selectiv deșeurile pe care le generăm pentru a lăsa o amprentă cât mai puțin vizibilă asupra naturii. Mai mult, este bine să folosim mijloacele de transport în comun pentru a reduce circulația și implicit emisiile de dioxid de carbon. Felicitări pentru implicarea în această interesantă acțiune”, a declarat Doina Federovici, președintele Consiliului Județean Botoșani.

Sâmbătă are loc „Let’s do it, România!”

Acțiunea vine în preambulul campaniei „Let’s do it, România!” de sâmbătă, 17 septembrie, la care atât Consiliul Județean Botoșani, cât și instituțiile subordonate lui și Asociația de Dezvoltare Intercomunitară „ECOPROCES”, la care Consiliul Județean este membru, se implică și în acest an cu resurse materiale și umane, pentru buna derulare a campaniei naționale de curățenie.

„Asociația de Dezvoltare Intercomunitară «ECOPROCES» Botoșani a predat către Garda de Mediu Botoșani 480 role saci menajeri 120 litri (10 buc./rolă) pentru Campania «Let’s do it, România!». Tot prin implicarea «ECOPROCES», operatorii de salubritate vor colecta sacii cu deșeuri adunați în puncte fixe, iar operatorul Centrului de Management Integrat al Deșeurilor (CMID) Stăuceni, pe parcursul acțiunii, își va prelungi programul. Angajații Consiliului Județean vor participa la acțiune, urmând a ecologiza parte a Drumului «Mănăstirilor». Ne pasă de mediu, iar acțiunile noastre au demonstrat acest lucru”, a conchis Doina Federovici, președintele Consiliului Județean Botoșani.

În 2021, Campania „Schimbă PET-ul cu biletul” a câștigat locul I la categoria mediu, în cadrul Romanian PR Awards. În ultimii doi ani, campania s-a bucurat de un real succes în rândul locuitorilor din Constanța, Craiova, Iași, Timișoara, Buzău, Galați, Sibiu, Oradea și Baia Mare, peste 6.700 de persoane participând în program. Aceștia s-au mobilizat exemplar și au colectat peste 3.300 kilograme de deșeuri.

Deja ai votat!

SUSȚINE MONITORUL DE BOTOȘANI

Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră pentru a putea oferi în continuare jurnalism onest și a lupta cu corupția și dezinformarea, pentru a scrie despre situația reală, nu versiunea oficială cosmetizată oferită de autorități.

Botoșani
cer fragmentat
21.4 ° C
21.7 °
19.9 °
93 %
2kmh
60 %
mie
29 °
joi
26 °
vin
24 °
sâm
32 °
Dum
36 °

CARICATURA ZILEI

POZA ZILEI

Asta înseamnă că nu l-a iertat. Deci trebuie să pluseze băiatul.

EDITORIAL

Probabil energiile cele mai puternice care nu provin direct din lumea materială își au izvorul din două zone pe cât de complexe, pe atât...

EPIGRAMA ZILEI

Nici nu mai știu ce să facă Pe vremuri caniculare, Concurența-i foarte mare, Lumea toată se dezbracă ...   -Dumitru MONACU

HAPPY CINEMA

POLITICĂ EDITORIALĂ

Politica editorială a Monitorului de Botoșani

Monitorul de Botoşani este un cotidian lansat pe 24 iunie 1995, cu distribuţie pe raza judeţului Botoşani. În ultimii ani tot timpul a fost...

ÎN ATENȚIA CITITORILOR

În atenţia cititorilor

Este foarte important pentru redacţia noastră  să ofere cititorilor  posibilitatea de a comunica cu noi  rapid şi uşor. Astfel, pentru: - a ne aduce la...

MONITORUL DE BOTOȘANI – COD DE CONDUITĂ

Codul de conduită al jurnalistului

În prezentul Cod, noţiunea de interes public va fi înţeleasă pornind de la următoarele premise: - Orice chestiune care afectează viaţa comunităţii este de interes...